بتاء عنوان شرکت نمونه بندری کشور در سال ۱۴۰۲ را از آن خود کرد

همزمان با هفته جهانی دریانوردی، با حضور وزیر راه و شهرسازی شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء بعنوان شرکت نمونه بندری کشور برگزیده شد.

به گزارش خبرآنلاین، واحد روابط عمومی شرکت بتاء مراسم امسال با شعار «مارپل در ۵۰ سالگی، تعهد ما ادامه دارد» و با حضور «مهرداد بذرپاش»، وزیر راه و شهرسازی، «علی اکبر صفایی»، مدیرعامل محترم سازمان بنادر و دریانوردی، «مهدی قائم مقامی»، مدیرعامل شرکت تایدوانر خاورمیانه و «فواد جلیلیان»، مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء، مدیران ارشد ارگان‌های دریایی و فعالان دریایی کشور، مراسم ویژه ای به مناسبت هفته جهانی دریانوردی شب گذشته چهارم مهرماه ۱۴۰۲ به میزبانی سازمان بنادر و دریانوردی در تهران برگزار شد.


در مراسم گرامیداشت امسال از «فواد جلیلیان»، مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء، با اهدا لوح تندیس و لوح تقدیر توسط وزیر محترم راه و شهرسازی قدردانی شد.


در بخشی از متن لوح سپاس که به امضای «علی اکبر صفایی»، معاون وزیر و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی رسیده، خطاب به فواد جلیلیان آمده است:

« ضمن تبریک روز جهانی دریانوردی، با اهدای این لوح از تلاش ها و زحمات ارزشمند شما در جهت حضور مقتدرانه و افتخارآفرین جمهوری اسلامی ایران در پهنه دریاها و توسعه دریایی کشورمان، بعنوان *شرکت نمونه بندری کشور* تقدیر و تشکر می شود. توفیق روز افزون شما را در تداوم این مسیر متعالی و نیل به اهداف اقتصاد دریاپایه کشور از خداوند منان مسئلت می نمایم.»


مدیرعامل شرکت بتاء نیز در حاشیه این برنامه درباره این موفقیت گفت: شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء با انجام بیش از ۵۰ درصد عملیات کالاهای کانتینری در بندر شهید رجایی، یکی از بزرگترین اپراتورهای صنعت دریایی و بندری کشور است که توانسته به این موفقیت دست یابد.


«فواد جلیلیان:»، مدیرعامل شرکت بتاء بیان کرد: در دوران سخت تحریم ها این شرکت توانست با سرمایه گذاری های گسترده در زمینه تجهیزات نوین بندری، ارتقاء روز افزون توانمندی نیروی انسانی مجرب و اصول مدیریتی کارآمد، ترمینال های این شرکت در بندر شهید رجایی را مانا و پویا نگه دارد و جایگاه خوبی برای این مجموعه در بین ترمینال های دیگر از آن خود کند.


وی گفت: این شرکت توانسته است در مدت یکسال گذشته با ارتقاء نرم های عملیات و افزایش سطح خدمات دهی به مشتریان با توجه به سایز کشتی ها و نوع جرثقیل های این ترمینال، رکوردهای قابل قبولی را از خود برجای بگذارد.

جلیلیان اضافه کرد: شرکت بتاء تلاش کرده با سرمایه گذاری سخت افزاری، آموزش نیروی انسانی و تهیه و تعمیر قطعات یدکی تجهیزات استراتژیک گامهای موفقی در راستای جلب رضایت کارفرما، خطوط کشتیرانی و انعطاف در ارائه خدمات به ذینفعان بردارد.


این افتخار را به مدیران و تمامی همکاران شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء تبریک عرض می نمائیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1818533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =