بلایی عجیبی که باتری سر آیفون ۱۵ نو آورد/ عکس

زومیت نوشت: یک کاربر در انجمن ردیت می‌گوید آیفون ۱۵ پرو را ازطریق اپراتور ورایزن خریده و متوجه شده که باتری گوشی باد کرده است.

مشکل داغی آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس در روزهای اخیر جنجال زیادی به پا کرده است. خریداران این دو گوشی می‌گویند در پردازش‌های طولانی‌مدت و شارژ با آداپتورهای قدرتمند، آیفون‌های جدید بیش‌ازحد داغ می‌کنند. کارشناسان زومیت نیز این مسئله را در فرآیند بررسی آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس مشاهده کرده‌اند.

تاکنون مشکلات آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس به داغی و افت عملکرد محدود شده بود، اما یک کاربر در انجمن ردیت مدعی بادکردن باتری گوشی‌اش شده است. تورم باتری به حدی است که نمایشگر را تا حدی از بدنه‌ی دستگاه جدا کرده.

بیشتر بخوانید:

خریدار آیفون ۱۵ پرو می‌گوید این گوشی را دوشنبه‌ی همین هفته تهیه کرده و متوجه بادکردن باتری نشده است؛ اما زمانی که برای گوشی‌اش قاب خرید، متوجه شد که امکان قراردادن گوشی در داخل قاب وجود ندارد. گوشی همچنان کار می‌کند، اما کاربران به خریدار آیفون ۱۵ پرو توصیه کرده‌اند که دستگاه را خاموش کند و سراغ شارژکردن آن نرود.

بلایی عجیبی که سر باتری آیفون ۱۵ نو آمد/ عکس

مراجعه به فروشگاه رسمی هم اپل مشکل را رفع نکرد؛‌ چون ظاهراً فرد موردبحث گوشی‌اش را ازطریق اپراتور ورایزن تهیه کرده و کارکنان اپل گفته‌اند که نمی‌توانند برای چنین دستگاهی پشتیبانی ارائه دهند. کاربران در شبکه‌های اجتماعی از این سیاست اپل انتقاد کرده‌اند. ظاهراً ورایزن پذیرفته است که گوشی را تعویض کند.

مشکلات داغی و بادکردن باتری آیفون‌های جدید در حالی اتفاق می‌افتد که این محصولات قیمت زیادی دارند. البته قیمت گوشی آیفون ۱۵ درمقایسه‌با نسل قبل تغییر نکرده است.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1818954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =