خطیب این هفته نماز جمعه تهران گفت: مطرح کردن بحث ترور سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اوج ننگ آمریکا و اوج افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که اشک آمریکا را درآورده است.

به گزارش خبرآنلاين، آيت‌الله سيداحمد خاتمي در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه تهران اظهار كرد: وقتي قول مي‌دهيم بايد از جان‌تان براي عمل كردن به قول‌تان بگذريد، چراكه عمل نكردن به قول با شيعه بودن سازگار نيست. كسي كه مي‌خواهد كرسي مجلس را به دست بياورد به مردم باغ سبز نشان مي‌دهد بعد هم كه نشد مي‌گويد نگذاشتند. چيزي كه در حوزه كاريتان نيست نبايد قول دهيد بعدها كه نشد ديگران را متهم كنيد.
گزيده سخنان وي از اين قرار است:
·         اين‌طور نباشد كه شما با ابوجهل‌ها بگوييد، بخنديد و صفا كنيد، اما ابوذرها را طرد كنيد و هميشه به فكر تخريب و زمين زدن يكديگر باشيد.
·         هم‌اكنون به جد صداي شكستن استخوان‌هاي ليبرال دموكراسي غرب به گوش مي‌رسد و اين را خود تحليلگرانشان مي‌گويند. هم‌اكنون مي‌بينيم كه مردم آمريكا در اين هواي سرد برفي و باراني در خيابان‌ها چادر زده‌اند تا فرياد اعتراض‌شان را به دنيا برسانند اين بدان معني است كه 99 درصد مردم‌تان عليه شما بي‌عرضه‌هاي يك درصدي هستند و شما كه نمي‌توانيد خانه خودتان را اداره كنيد ادعاي دروغين مديريت جهاني را داريد و اين به معني استكبار است.
·         ‌از آغاز انقلاب اسلامي، آمريكا هر كاري خواسته انجام داده و اگر كاري هم نكرده به اين دليل بوده كه نتوانسته. از توطئه كودتاها تا فتنه سبز در سال 88 كه يك كودتاي مخملين بود و خودشان به اين موضوع اعتراف كردند از جمله كارهاي آمريكا بود كه البته همه آن‌ها به فضل خداوند شكست خورد و تا اين ملت در مسير دين و معنويتش حركت مي‌كند تمام توطئه‌ها خنثي است.
·          آن‌ها دروغي مي‌گويند كه حتي زن جوان مرده را به خنده وا مي‌دارد اين‌كه مي‌گويند ايران توطئه ترور فلان سفير را انجام داده، حال بايد گفت احمق‌ها دروغي بگوييد كه يك عاقل باور كند. در اين موضوع در كشورهاي مختلف دنيا نظرسنجي شده و بيش از 60 درصد مردم گفتند كه اين‌ها دروغ‌هاي ساخته و پرداخته آمريكاست.
·         اين دروغ را گسترده مي‌كنند و با كمال وقاحت و رسوايي مسوول‌شان پشت تريبون مي‌گويد بايد فرماندهان سپاه ايران را كشت حتي اسم سردار سليماني را مي‌برند و مي‌گويند كه بايد ترور شود. شما در حالي اين سخن را مي‌گوييد كه پرچم مبارزه با تروريسم را به كول گرفته‌ايد و با همين پرچم افغانستان و عراق را اشغال كرديد، بگذاريد به صراحت بگويم اين اوج ننگ آمريكا و اوج افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامي است كه اشك آمريكا را درآورده است.
·          طبق گزارشات دقيق و مستند زنان زنداني محبوس، پرستاران و ديگران در زندان‌هاي آن‌ها با شنيع‌ترين وضع شكنجه مي‌شوند و حال من به آل‌خليفه و آل‌سعود مي‌گويم با اين جنايات سرنوشت قذافي و صدام جنايتكار را پيش‌رويتان ببينيد.
·         بحمدالله دوران ابرقدرتي آمريكا در حال افول است» گفت: شايد دولت آمريكا به عمر خود تاكنون روزهاي ذلت‌بار اين‌چنيني را نديده است. در يك سال بن‌علي سقوط مي‌كند و از طرف ديگر نامبارك سقوط مي‌كند و قذافي نوكر آمريكا اين‌چنين ذليلانه به جهنم مي‌رود.
/2929
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 181953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۳
    29 3
    آیا آوردن کلمه زن جوان در مثال ایشان نشانه تحقیر زن نیست ؟
    • بدون نام IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۳
      3 22
      زن جوان مرده یعنی زنی که جوانش مرده باشد. کجاش اهانته؟
    • بدون نام IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۴
      1 8
      زن جوان مرده زنی است که از شدت گریه و زاری نمیشود کنترلش کرد . این کنایه ای است که این حرف آنقدر مسخره است که همچین زنی با این حالت از شنیدن آن خنده اش میگیرد .. فهمیدی مجید جان ......؟