محمدعلی معلم دامغانی، رئیس فرهنگستان هنر در حکمی مهدی صیافی را به عنوان مدیرکل روابط عمومی، فضاهای مجازی و رایانه این فرهنگستان منصوب کرد.

 به گزارش روابط عمومی فرهنگستان هنر، در ابتدای این حکم آمده است: «جهان پیشرفته ارتباطات و اطلاعات ایجاب می‌کند که این معنی را به اقتضای زمان و مکان، گرامی‌تر شمریم؛ روزگار استیلای فرهنگ دنیای مجازی، حقیقتی غیرقابل انکار است.»

در بخش دیگر این حکم می‌خوانیم: «لذا به نگاهداشت دربایست‌های عصری از ما لابد به مالایعنی نپرداخته، از سلسله هوشمندان نخبه بل نخبگان هوشمند، جناب‌عالی را که به همه وجوه مورد اعتماد هستید به سمت مدیرکل روابط عمومی، فضاهای مجازی و رایانه فرهنگستان هنر منصوب و آرزومندم که در رفع آنچه موضوع این جایگاه رفیع و ارجمند است کمال کوشش را به خرج داده مؤید به تائید الهی باشید.»

مهدی صیافی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته ارتباطات بوده و در چند رسانه‌ مکتوب و مجازی حوزه فرهنگ فعالیت داشته است. تدریس در دانشگاه‌ها در رشته‌های روابط عمومی و روزنامه‌نگاری از دیگر فعالیت‌های اوست.

5858
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 182165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۹
    12 7
    باتشکرازحسن انتخاب رئیس فرهنگستان هنر: انتصاب استادصیافی به سمت مدیریت کل روابط عمومی فرهنگستان هنر انتخابی شایسته ودرخور تحسین است،دراین موردبایدگفت:واقعا"کار به کاردان سپرده شده است .
  • عاشق ایران و ایرانی IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۵
    12 6
    با تشکر از ریاست محترم فرهنگستان هنر به خاطر اعتماد ایشان به جوانان میهن اسلامی ، سمت مدیریت کل روابط عمومی فرهنگستان هنر را به استاد ارجمند جناب آقای مهدی صیّافی تبریک عرض می نمایم و امیدوارم همچنان در این جایگاه نیز موفق و پیروز و سربلند باشید . انشاالله