درخواست روسیه از فلسطین و اسرائیل برای «آتش بس فوری»

ایرنا نوشت: همزمان با ادامه درگیری‌ها میان نیروهای مقاومت فلسطین و ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی، روسیه از فلسطین و اسرائیل خواست تا با اعلام "آتش بس فوری " حملات را متوقف کنند.

به گزارش از خبرگزاری آناتولی ترکیه، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: ما از طرف‌های فلسطینی و اسرائیلی می‌خواهیم که فورا آتش بس برقرار کنند، خشونت را کنار بگذارند و خویشتن‌داری لازم را به کار گیرند.

پیش از این، سامح شکری وزیر امور خارجه مصر روز شنبه با سرگئی لاوروف همتای روس خود تلفنی گفتگو کرد و دو طرف خواهان توقف تنش‌ها میان فلسطین و رژیم صهیونیستی شدند.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از صبح امروز (شنبه) عملیات همه جانبه و بی‌نظیر خود را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست‌ها را در شوک فرو برده است.

عملیات همه جانبه و پیچیده مقاومت فلسطین در سرزمین‌های اشغالی از غزه آغاز شده و اخبار غیررسمی حکایت از آماده شدن گروه‌های مقاومت در کرانه باختری و سراسر سرزمین‌های اشغالی علیه صهیونیست‌ها حکایت دارد.

اسارت ۳۵ نظامی صهیونیست و اعلام آن از سوی حماس و تایید آن از سوی منابع صهیونیستی فقط در طول سه ساعت اولیه عملیات از دیگر رویدادهای مهم عملیات بی‌نظیر رزمندگان فلسطینی است.

با آغاز حمله همه جانبه رزمندگان مقاومت ارتش فلسطین به مواضع صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی، ارتش این رژیم صهیونیستی نظامیان ذخیره خود را فراخواند و این در حالی است که یک مقام ارشد حماس، امروز را «روز انقلاب» علیه اشغالگری نامید.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1822228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =