خبر مهم فرمانده بلندپایه ارتش درباره تجهیزات جدید نظامی

فارس نوشت: فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ما تصمیم گرفتیم که تجهیزات قدیمی نزاجا را عوض کنیم؛ لذا با همکاری وزارت دفاع و ستاد کل نیروهای مسلح تجهیزات پیشرفته‌ای را وارد این نیرو کردیم.

امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز در جشنواره مالک اشتر این نیرو طی سخنانی اظهار داشت: در چندین دیداری که با رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) داشتیم، معظم‌له رضایت خود را از عملکرد نیروی زمینی ابراز کردند.

آماده باش گردان فاتحین سپاه پاسداران برای اعزام به هر نقطه جهان /بدون مرز هستیم

انتصاب جدید در سپاه پاسداران /سردار دامغانی کیست؟

موشک های سپاه پاسداران می تازند /تجهیز نیروی دریایی سپاه به موشک‌هایی با برد ۲ هزار کیلومتر

وی با اشاره به تجهیز نیروی زمینی ارتش به تسلیحات پیشرفته گفت: ما تصمیم گرفتیم که تجهیزات قدیمی نزاجا را عوض کنیم؛ لذا با همکاری وزارت دفاع و ستاد کل نیروهای مسلح تجهیزات پیشرفته‌ای را وارد این نیرو کردیم که از قابلیت‌های بالایی همچون نقطه‌زن بودن و شبکه‌محوری برخوردار هستند و می‌توانند نیازهای نزاجا را پاسخ دهند.

امیر حیدری ساخت مسکن را از دیگر اقدامات برجسته در نیروی زمینی ارتش برشمرد و تأکید کرد: نهضت ساخت مسکن را در این نیرو با قدرت دنبال می‌کنیم و تا پایان سال 17 هزار مسکن تکمیل می‌شود؛ همچنین نهضت خانه شخصی هم با قدرت پیش می‌رود تا کارکنان ما بعد از پایان خدمت صاحب مسکن باشند.

بنا به روایت ایسنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری همچنین در حاشیه جشنواره مالک اشتر در جمع خبرنگاران درباره برگزاری رزمایش نیروی زمینی اظهار کرد: نیروی زمینی هر سال رزمایش برگزار می کند و امسال هم رزمایش خواهیم داشت. اخیرا رزمایش پهپادی و قبل از آن رزمایش جنگال را برگزار کردیم. در ادامه هم رزمایش میدانی بسیار خوبی خواهیم داشت و همه رسته ها در آن شرکت خواهند کرد و برگ زرینی دیگری بر افتخارات نیروی زمین افزوده خواهد شد.

وی افزود: ما در همه رزمایش ها از تجهیزات خاص و ویژه که تازه در خدمت نیرو قرار گرفته و ساخت نیروی زمینی است استفاده می‌کنیم. در این رزمایش هم تجهیزات خیلی خوبی داریم که مورد استفاده قرار خواهیم داد.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1822424

برچسب‌ها