اختصاص بیش از۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار محرومیت زدایی به استان چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان چهارمحال و بختیاری گفت :میزان منابع اختصاص یافته به استان از محل اعتبارات محرومیت زدایی سال جاری معادل پانصد و نه میلیارد و ششصد میلیون تومان می باشد که در مقایسه با اعتبارات محرومیت زدایی سال ۱۴۰۱ از رشدی معادل ۱/۷ درصد برخوردار گردیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازچهارمحال وبختیاری ،علی شهریارپور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان چهارمحال و بختیاری افزود: میزان منابع اختصاص یافته به استان از محل اعتبارات محرومیت زدایی سال جاری معادل پانصد و نه میلیارد و ششصد میلیون تومان می باشد که در مقایسه با اعتبارات محرومیت زدایی سال ۱۴۰۱ از رشدی معادل ۱/۷ درصد برخوردار گردیده است.

وی در خصوص تغییرات اعتبارات محرومیت زدایی کشور در طول یکسال گذشته گفت: کل اعتبارات محرومیت زدایی استان های کشور، در جدول ۴-۲۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ معادل بیست و دو هزار و صد میلیارد تومان بوده که در سال ۱۴۰۲ به پانزده هزار میلیارد تومان کاهش یافته است. اما با پیگیری های اثربخش انجام شده، میزان اعتبارات استان از منابع فوق روندی رو به رشد داشته است . همچنین سهم استان از اعتبارات فوق در سال ۱۴۰۱ معادل۱۵/۲ درصد بوده که در سال جاری به ۴/۳ درصد افزایش یافته است.


علی شهریارپور در خصوص سهم بخش های مختلف از اعتبارات ابلاغی به استان در سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: چهل و پنج میلیارد و پانصد میلیون از اعتبارات فوق برای احداث راه های روستایی و عشایری، یکصد و هفتاد میلیارد تومان برای احداث مسکن محرومین، دویست و سی و سه میلیارد و صد میلیون تومان برای آبرسانی روستایی و عشایری و شصت و یک میلیارد تومان برای احداث و تکمیل مدارس نیمه تمام استان اختصاص یافته است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1822436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =