۰ نفر
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
عکس‌| خشم رامین از وضعیت چمن نقش جهان

ورزش سه نوشت: به نظر می‌رسد عمر چمن نقش جهان هم تمام شده و مسئولان آن باید به فکر تعویضش باشند.

از شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر موضوعی که به شدت ذهن هواداران سپاهان و بازیکنان این تیم را به خود مشغول کرده، وضعیت چمن نقش جهان است که فاصله زیادی با کیفیت روزهای ایده‌آل گذشته پیدا کرده است.

ورزشگاه نقش جهان در آبان‌ماه 1395 در فاز دوم مورد بهره‌برداری قرار گرفت و چمن این ورزشگاه در همان سال‌های ابتدایی بهره‌برداری هم در تابستان آسیب‌پذیر نشان می‌داد و در زمستان شرایط خوبی پیدا می‌کرد. دلیل آن هم از سوی کارشناسان این موضوع بود که ریشه چمن در تابستان کوتاه بود و خیلی زود کنده می‌شد، اما در زمستان ریشه بلندتر می‌شد و کیفیت چمن روز به روز بهتر می‌شد.

حالا اما اگرچه هر چه از شروع لیگ به سمت فصل سرد پیش می‌رویم، کیفیت چمن ورزشگاه هم بهتر می‌شود، اما همانطور که اشاره شد چمن ورزشگاه نقش جهان هم فاصله زیادی با کیفیت ایده‌آل خود دارد و به مانند ورزشگاه آزادی به نظر می‌رسد تنها راهکار آن تعویض باشد.

این معضل پیش از آغاز مصاف سپاهان برابر صنعت نفت آبادان ذهن رامین رضائیان را به خود مشغول کرد و او در گفتگویی با مهدی سلیمی مدیر تیم فوتبال سپاهان اعتراض خود را به وضعیت چمن یکبار دیگر در مقابل دوربین‎‌های عکاسان و فیلمبرداران رسانه‌های مختلف به نمایش گذاشت.

1937540

عکس وحید مومن‌زاده

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1822492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =