حادثه‌آفرینی برش‌های فیبر نوری مخابرات در خیابان‌های بندرعباس

صبح ساحل نوشت:برش‌های فیبر نوری در بلوارها و خیابان‌های اصلی شهر بندرعباس موجب آسیب رساندن به وسایل نقلیه عمومی و شخصی شده است. با توجه به اینکه، بارها از سوی مردم تذکرات و درخواست‌ رسیدگی و ترمیم چنین معضل‌های شهری را به مسئولین مربوطه داده‌شده؛ اما همچنان این معضلات شهری پابرجا هستند.

یکی از شهروندان بندرعباس دراین‌باره گفت: «شنبه‌شب، ۱۷ مهرماه ساعت ۱۰ شب در حال گذر از مسیر بلوار امام حسین، ورودی آیت‌الله بروجردی بوده‌ام که متأسفانه به دلیل عدم توجه ارگان‌های مربوطه و برش‌های فیبر نوری وسط خیابان، لاستیک خودرو بنده دچار ترکیدگی شد و به ماشین نیز خسارت وارد کرد. ترکیدگی لاستیک در سرعت‌های بالا می‌تواند خسارت‌های جبران‌ناپذیری را به همراه داشته باشد. چرا مسئولین بر روی چنین موضوع مهمی چشمان خود را بسته‌اند؟ پس از گذشت ۵ روز از این حادثه تا تاریخ شنبه ۲۲ مهرماه هنوز هیچ ارگانی مسئولیت بررسی و ترمیم این چاه را بر عهده نگرفته است. لطفاً از مسئولان خواستار رسیدگی هرچه سریع‌تر به این موضوع و برش‌های فیبر نوری در سطح شهر شوید تا کمتر شاهد حوادث ترکیدگی لاستیک و تصادفات در سطح شهر باشیم».

لازم به ذکر است؛ شرکت پیشگامان برای اجرای طرح فیبر نوری در استان هرمزگان برش‌هایی را در سطح شهرها ایجاد کرده است. این برش‌ها در خیابان‌های اصلی بوده و موجب افزایش ترکیدگی لاستیک‌ها و تصادفات شده است.

پیش‌تر مشابه این حوادث در بندرلنگه رخ‌داده بود که بنا بر درخواست شهروندان و شهرداری این شهر مقرر شد که پس از اجرای عملیات، این برش‌ها سریع پر شوند اما در شهری چون بندرعباس همچنان اقدام جدی صورت نگرفته است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1824695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =