مسیر فیبرنوری منطقه گردشگری چشمه‌علی دامغان بررسی شد

با هدف بررسی وضعیت ارتباطی در نقاط مهم شهرستان دامغان، مدیر مخابرات منطقه سمنان با حضور در این شهرستان، با شهردار دیباج و نماینده میراث فرهنگی دامغان دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، در این دیدار که با بازدید میدانی از منطقه گردشگری چشمه‌علی، آتش‌نشانی و پمپ بنزین شهر دیباج نیز همراه بود، زیرساخت‌های مخابراتی و ارتباطی شهرداری و شهر دیباج مورد بررسی قرار گرفت.

مهندس دارائی گفت: با وجود ظرفیتی که در سطح استان وجود دارد، در تلاش هستیم با اجرای طرح‌های فیبرنوری، کیفیت شبکه‌های ارتباطی استان را بصورت متوازن بهبود بخشیم.

مدیر مخابرات منطقه سمنان خاطرنشان کرد: با توجه به پتانسیل‌های استان سمنان در بخش‌های گردشگری، صنایع دستی و بوم‌گردی، نیاز به وجود بسترهای مخابراتی و ارتباطی مطلوب در این حوزه بیش از پیش محسوس می‌باشد.

در ادامه مهندس امینیان، شهردار دیباج، از حضور مدیریت و کارشناس فنی فیبرنوری مخابرات استان قدردانی کرد و افزود: تلاش مجموعه مخابرات در استان برای بهره‌مندی همه مردم اعم از نقاط شهری و روستایی و ارائه خدمات با کیفیت علی‌الخصوص سرویس FTTH به مشتریان و متقاضیان قابل تقدیر است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1829106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =