شما نظر بدهید/ با این جمله «این مملکت مال حزب‌اللهی‌هاست» چقدر موافقید؟

این روزها ویدئویی دست‌به‌دست می‌شود که میهمانی در برنامه تلویزیونی گفته است: «چرا ابطحی و آذری جهرمی را به تلویزیون دعوت می‌کنید؟ این مملکت مال حزب‌اللهی‌هاست.» پس از انتشار این ویدئو در فضای مجازی، فعالان سیاسی و اجتماعی و مردم نسبت به این جمله میهمان برنامه واکنش گسترده‌ای نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، انتشار و وایرال شدن این ویدئو واکنش‌های بسیاری در پی داشت. از شما مخاطبان خبرآنلاین می‌خواهیم نظرتان را درباره اظهارنظر منصوره معصومی اصل میهمان برنامه بنویسید.

آیا تفکر این مهمان صداوسیما که خود از اعضای گروه سیاسی شریان است را درست می دانید یا نگاه بسیاری از مردم را که ایران را متعلق به همه می دانند و به این عرق و غیرت ایرانی در تعلق به سرزمین مادری تاکید دارند.

شما چقدر با نظر این میهمان موافق هستید که مملکت برای حزب‌اللهی‌ها است.

کابران محترم خبرآنلاین می توانند نظر و دیدگاه خود را زیر همین خبر به صورت کامنت بنویسند.

۵۷۵۷

کد خبر 1833597

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 368
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسنعلی IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    با این جمله خیلی موافقم فقط منظور گوینده دقیقا کجای این مملکت بوده و هست یعنی مشکل این خانم اینه که نگفته کجای این سرزمین منظورش بوده است
    • جانباز جنگ IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      به عنوان یک جانباز جنگ تحمیلی با 5 سال سابقه حضور در مناطق عملیاتی کسانی که این ادعا را دارند نان به نرخ روز خور هستند. به اسم شهدا و اسلام و انقلاب در حال چپاول یک مملکت هستند. در حالی که کمترین زحمتی نه برای انقلاب کشیده اند نه یک روز در جنگ بوده اند، نه در پیشرفت و سازندگی کشور قدمی برداشته اند. این مملکت برای تک تک و آحاد این مردم هست. چه مسلمان چه غیر مسلمان. چه انقلابی چه غیر انقلابی.
    • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      32 سال دولتها دست لیبرال‌ها بود
    • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      قوم مغول چند قرن بر ایران حکومت کرد اما توانست ایران را از ایرانی های واقعی بگیرد. اینها هم شاید چند دهه تاخت و تاز کنند اما در نهایت ایران به ایرانی های واقعی بر میگرده
    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      من کاملا موافق هستم که کل حاکمیت و مملکت دست حزب اللهی هاست. چون این جماعت مثلا حزب اللهی همون آقازاده ها و خانم زاده ها و امثال اینها هستند که از در و دیوار شرکتهای خصولتی بالا می روند و از انواع و اقسام امکانات مالی و رانت اقتصادی و ... برخوردار هستند. باقی ملت که شهروند درجه سه و چهار هستند و از داشتن یک زندگی عادی هم محرومند. نمونه ش همین خانم که این صحبتها رو مطرح کرده. مگر من و امثال من اساسا تریبونب برای مطرح کردن نظر خودمون داریم ؟ نتیجه چهل و چند سال مملکت داری این حزب اللهی ها را هم داریم میبینیم. این جماعت مثلا حزب اللهی کاری کردند معنای این واژه بشه رانت خوار و ویژه خوار و زالوهای چسبیده به بدن نحیف اقتصاد این مملکت
    • ایوب IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      رسیدن به این حد از غرور و تکبر نشانه خفت و خواری این قماش است. عبور از اصول ابتدایی اخلاق و انسانیت میخ بر تابوت خود کوبیدن است. دور نیست روزی که این مستکبران غرق در سیل توده مردم مستضعف زرق و برق و رفاه زندگی کوتاه و نکبت بار خود را به گور ببرند. اگر از تاریخ عبرت نگیری، تاریخ تو را عبرت دیگران خواهد کرد!
    • امین میرزائی IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      حزب اللهیا ! سلام . اگه اون نخست وزیره و اون مرجع تقلیده و اون رییس جمهوره و اون چن تا لیبرالی که حذفشون کردین نبودن اصن انقلاب پیروز نمیشد که نوبت به شماها برسه برین صداسیما ... اعتصاب ِ شرکت نفتِ زمانِ شاه که کارِ مرحوم بازرگان بود و لیبرالا ، تئوری ولایتِ فقیه و سپاهِ قدس و روزِ قدسم که کارِ مرحوم منتظریه ، اقتصادِ توحیدی که شعارِ بنی صدر بود ... کوپن و اقتصادِ دستوری و حجاب بعدِ انقلابم که میرحسین آورد با کمکِ فریدون و اکبر شاه ...حسنِ فریدونم که اولین کسی بود که به آیة الله خمینی گفت امام !!!!!!!!
    • DE ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      دوست عزیز جانباز جنگ ! اشتباه ما مردم تا کنون این بوده که میپندارند این قبیل سخنان ناخودآگاه از زبان یک نفر متوهم در آمده ولی تجربه نشان داده این تفکرات قرون وسطایی اول اظهار میشود و اندک اندک در جامعه جا می افتد و نهایتا سیاست رسمی کشور میشود ،نمونه کاملا ملموس قبلی همان ؛هرکی مشکل داره جمع کنه از این کشور بره ؛می بینید تا کنون چه تعداد عظیمی از جوانان نخبه کشور را ترک کرده اند و حتی پلک مسئولان هم نزده است پس خودتان را برای یک اپارتاید درست و حسابی آماده کنید
    • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      روزی اصلاح طلبان می گفتند ایران برای همه ایرانیان باهاشون چه برخوردی شد؟؟!! حالا هم ایران برای اصولگرایان !!!!
    • تعجب IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      حیرانم چه خبری در راه است که خبرآنلاین داره نظر واقعی ما را می پرسه و منتشر میکنه ! شما می دانید ؟
    • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      2 1
      سیستمتون باگ داره تعداد رای ها و مثبت و منفی ها تناسب نداره و تعداد رای ها منطقی نیست لطفا بررسی کنید
    • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      1 1
      حتما یه فکری به حال امنیت سایت بکنید ،کاملا مشخصه که در رای ها دستکاری میشه ، از سیستم سایت الف استفاده کنید ، ندیدم اونجا از این اتفاقات بی افته
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    توهم گوینده. هر کی گفته نیاز فوری به روان پزشک داره
  • بهروز IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    جمله درست اینه : حزب اللهی ها هم مال این مملکت هستن (خوشبختانه یا بدبختانه) نه برعکس
    • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      پاسخ واقعی این پرسش رو یک همه پرسی آزاد و بدون دخالت خالص سازان مشخص خواهد کرد
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      این تفکر و این خانم یا نفوذی هستند یا بی شعور
    • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      دوقطبی سازی کار نفوذیها است
    • DE ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      شاید جملۀ دقیقتر این باشه که این افراد چه کسانی هستند که بین مردم تفرقه بیندازن و حکومت کنن؟ بر اساس کدوم سند این حرفهای مملکت سوز رو می زنند؟ هدفشون که معلومه چرا یه دلسوز نداریم که جلوی این معاندان رو بگیره؟ زیر چادرش داره نقشه های شومی رو اجرا می کنه
    • صافی IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      0 0
      نترس خبری نیستتتتت
    • مهدی IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      0 0
      تحصیلات حوزوی🤲
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    اگه مملکت فقط مال اون هاست مالیات هم فقط از همون ها بگیرن. چرا من کارمند غیر حزب الهی داره هر ماه از حقوقم مالیات کسر میشه
    • دومان IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      تاوان نسل قبل رو داری میدی هم وطن
    • چکاوک IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      0 1
      توی غیر حزب الهی برا چی داری تو اداره ی دولتی جمهوری اسلامی کار می کنی و حقوق می گیری؟🤔
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    وقاحت، بیشرمی و دیگر هیچ
    • IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      1 0
      من از خبر آنلاین تشکر میکنم که نظرات مردم رو منعکس میکنه.با این کار دولت و حاکمان به دور از خفقان به جایگاه خودشون در نزد ملت پی میبرند و شاید همت کنن برای اصلاح خودشون و نحوه عملکردشون.با سکوت و خفقان و سانسور و تکذیب و کتمان و حاشا کردن واقعیتها، هیچ حکومتی پیشرفت نکرده.حاکمان باید استقبال کنن از نظرات آحاد ملت.با انگ زدن به هر صدای مخالف و منتقد هیچ تغییر و اصلاح و پیشرفتی ممکن نخواهد بود.چوخ ممنون ساغ اولاسان خبر آنلاین.
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    منظور از حزب الهی آدمایی مثل ثقفی و خاوری و .....هستن؟
    • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      این منفی و مثبت های این سایت رو سیستم هوشمند حکومتی انجام میده؟ اولش به نفع مردمه بعد به نفع حکومت میشه
    • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      جالبه اونهایی که کلی وقت می گذارند و با ربات به نظرات مردم منفی می دهند، یک نظر ندارند بدهند؟ حرفی برای گفتن ندارند؟ این نظرات از دهان همان ها صادر میشه و انقدر بی محتواست که یک نفر ندارند ازشون دفاع بکنه
    • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      4 0
      دقیقاً ، چقدر از نظرات ملت ایران هراس و ، وحشت دارند که حتی تو یک سایت خبری مجازی هم از نظرات ملت ایران به وحشت افتادن و رباط های منفی زن رو فعال کردند تا نظرات آحاد جامعه ایرانی رو منفی بزنن !!!
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    یکی از مشکلات اصلی کشور ما بسته بودن فضای سیاسی و فرهنگیه.این طرز تفکر در راستای همین مشکل قرار داره.به طور قطع میشه گفت که افرادی که دنبال یکدست سازی کشور هستند آدمای کوته فکری هستند.از عوارض بزرگ این فضای بسته هم میشه به رخوت عمومی جامعه اشاره کرد.این طرز فکر نشات و سرزندگی رو از جامعه میگیره حتی اگر اوضاع اقتصادی مردم خوب باشه.
  • عجب قلي IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    كاملا موافقم. چون مملكت و منابع و پول و هر چي توش هست مال هميناس ديگه .. نوش جونتون
    • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      چرا نوش جونشون؟
    • هیوا IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      1 0
      ایشون که فرمودن چرا نوش جونشون؟ عارضم که ازماست که برماست
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    اين حرف درسته چون الان اقليت بر اكثريت مردم حاكم هستند
    • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      این حرف از دو منظر باید بررسی گردد.حقوقی و حقیقی حقوقی میگه طبق قانون اساسی کشور ایران ملک مطلقه کسی نیست و همه ایرانیان صاحب هستند. اما در وجه حقیقی متاسفانه در این وجه چه در حرف چه در عمل کاملا حق با این خانم است و کشور متعلق به حزب الهی است و مابقی شهروندان درجه 3 به پائین هستند.
    • فاطمه دارستانی۲۳۵ IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      کوفته شون بشه
    • IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      0 2
      اها چطور اونوقت به این آمار رسیدی؟ یا یک تعریف از اقلیت و اکثریت بکن؟........ بهت یک پیشنهاد میکنم دوست عزیز اینکه انقد ماهواره و آمارهای توی اینترنت نخون و همیشه به چشم ها و عقل خودت اعتماد داشته باش و ۲۲ بهمن که نزدیکه برو تو خیابون های هر شهری که زندگی میکنی تا به چشمان خودت ببینی چه جمعیت عظیمی میلیونی میاد بیرون برای دفاع از نظام و انقلاب...و تو خونه هم نشین که از تلوزیون ببینی و آخرش بگی اینا برا سال های گذشته اس و یا نقاشیه!
  • جانباز جنگ IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    به عنوان یک جانباز جنگ تحمیلی با 5 سال سابقه حضور در مناطق عملیاتی کسانی که این ادعا را دارند نان به نرخ روز خور هستند. به اسم شهدا و اسلام و انقلاب در حال چپاول یک مملکت هستند. در حالی که کمترین زحمتی نه برای انقلاب کشیده اند نه یک روز در جنگ بوده اند، نه در پیشرفت و سازندگی کشور قدمی برداشته اند. این مملکت برای تک تک و آحاد این مردم هست. چه مسلمان چه غیر مسلمان. چه انقلابی چه غیر انقلابی.
  • غلامرضا ابراهیمی IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    فقط تاسف باید خورد فقط
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    خدائیش در مورد جم تی وی و کانالهای ترکیه بحث بشه بیشتر ارزش داره تا در مورد صدا سیما بحث بشه.دومندش این حزب الهیا برا مملکت چیکار کردن اینهمه ادعا دارن؟ این وضع مملکتیه که درست کردن.چیزی از مملکت باقی گذاشتند مگه مال این باشه یا مال اون؟
    • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      خدا رو شکر مملکت ما خیلی هم خوبه، فیلم های جم تی وی رو زیاد نبین
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    19 5
    صب تا شوم کارتون شده مچ گیری.فقط منتظر نشستید یکی مخالف تون یه چی بگه تا یک هفته باهاش جنجال درست کنید و متلک و لیچار بارش کنید، هر دو گروه تون، چه جماعت چپول چه جماعت حزب اللهی.هر دوتون هم لنگه هم هستید، ملت هم گیر افتادن وسط شما.وگرنه در این آشفته بازار کره زمین از نظر رسانه ای و خبری نظر یک خاله قِزی چه اهمیتی داره؟!
  • اهل منطق IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    جواب ابلهان خاموشیست
    • کوروش IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      دوست عزیز در این مورد خاموشی جایز نیست. اینها همینجوری بر گرده مردم سوار شدند وایران را ارث پدری خود می‌دانند. پس باید فریاد دادخواهی سرداد ....
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    مملکت که مال ایرانی ها وآزاده هاست ولی فعلا دست برخی هاست تا روزگار بگذرد ....
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    ایران عزیز برای همه مردم ایران با هر گرایش فکری و‌سیاسی و عقیدتی و مذهبی هست . این خانم و هر کسی فکرش شبیه ایشون منافقانه هست....
  • سپنتا IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    به نظرم درست گفته چون هرکاری میخوان میتونن انجام بدن و از هر پاسخگویی مصونیت دارن
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    اسراییل هم می گوید اراضی فلسطینی ها مال ماست فلسطینی ها بزنن بیرون !! چه تشابه عجیبی!!
  • کوروش IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    عین گفته اون یارو " که هر کی دوس نداره جمع کنه از ایران بره " ایشون چند روز دیگه میره اونور آبها......
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    موافقت یا مخالفت ما اهمیتی نداره ولقعیت اینه که در حال حاضر همش مال اونایی هست که شکل حزب الهی رو در میارن
  • SE ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    هم موافق هم مخالف موافق به اين دليل كه : مگر اجازه ميدن بقيه تفكرات و اكثريت مطلق مردم حق نظر يا حق راي واقعي داشته باشند ؟ مخالف به اين دليل كه : ايا واقعا نيازه دليل ببارم ؟ كسي هست ندونه ؟ هرچي دليل بيارم از عظمت اراجيف اون بي نام و نشان كم ميكنه !
  • کشور ملک مشاع همه IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    تو ایران کاملا موافقم.دوره پهلوی هم مملکت مال مدرن ها و افراد نزدیک حکومت بود.الان هم کشور مال یه عده دیگه هست.نه بسیاری مدرن های دیروزی و امروزی می تونن کشور رو مال همه حتی مذهبی ها بدونن نه بسیاری سنتی ها و مذهبی ها کشور رو مال همه می دونن...این یک قصه پر درده که در کشورهای جهان سوم پایانی نداره
  • ناشناس IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    مملکت واقعا مال حزب الهی هاست ، ۲۰ هزار تا مدیر مدرسه را تغییر دادن که حزب اللهی بذارن ،استادای دانشگاه را اخراج کردن که دانشگاه دست حزب الهی ها باشه ،حزب الهی ها سهمیه کار و دانشگاه دارن ،همه پستهای مدیریتی دولتی و خصولتی مال اونهاست ،نمایتدگان مجلس هم همه سوپر حزب الهی هستن ،بقیه مردم هم رعیت هستن
    • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      كاملاً موافقم. بعد از يك سال موفق شدم خانواده را به صرف پيتزا در رستوران دعوت كنم. بيشتر مشتري ها افراد ارزشي و حزب اللهي بودند. سال گذشته اما تعداد آنها خيلي كم بود.
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    یک هشتاد میلینیوم این مملکت مال منه و به هیچکس هم نمیدمش !
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    11 3
    ای بابا دوراره شروع شد که مردم را بندازین به جون هم
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    واقعیت اینه که درست گفته اند ، هر چند حقیقت خوب با واقعیت تفاوت دارد
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    کاملاً موافقم. چون واقعیت همینه!
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    9 3
    حتی اگر بپذیریم که به این دلیل مملکت مال حزب اللهی هاست که اکثریت ملت ایران حزب اللهی هستند بازهم لازمه بگیم مملکت مال اکثریت است. شاید زمانی سکولار ها در اکثریت باشند پس در اون صورت این خانم قبول می کنند مملکت مال سکولارهاست؟ کما اینکه زمانی ایران مال اکثریت سنی و پیش از آن ایران مال اکثریت زرتشتی ها بود
  • شش IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    آقایان ابطحي وجهرمی و.. هم حزب الهی هستند حزب الله کسی است به حق باور داشته باشد و نظرش با شجاعت بیان کند و پای حرف خودش بایستد مشکل این است که در جامعه ما تعریف حزب الله تحريف شده سمبل واقعی حزب الله امیرالمؤمنین ع است که همه آزادگان جهان به دلبند او هستند
    • ایرانی IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      دوستان منفی بده حزب اللهی نما عقلشون نرسیده این کامنت هم در راستای بقیه کامنتهاست منفی ندادن دقت کردین ارتش سایبری به شدت مشغول منفی دادنه تمام کامنتهای زیر این خبر منفی گرفته یعنی نظرات مردم را هم دوستان در دست گرفتن چه برسه به صدا و سیما و امثالهم. رعیت بدبخت برید به فکر نان باشید که خربزه آب است. ارزش داشته هامون طی سه سال شده یک سوم.ارزش پولمون شده اندازه پشکل و ما هنوز داریم تو سر و کله هم می زنیم که کی چی گفته. خبرهای جرم و جنایت را در همین خبر آنلاین دیدین. دزدیهای خشونت بار. اینا نشانه های تصمیمات درست و منطقی مملکتی هست. به همین فرمون ادامه بدن مملکت می مونه و اونایی که نتونستن برن
  • لیلا IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    اصلا این زن ایرانی است که حتما اینطور نیست ایشان وبقیه دوستان ایشان به کشور خود بازگردند که ایران مال همه ایرانی هاست وریشه دراین ملک دارند
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    چو دانی و پرسی سئوالت خطاست،هر کسی که داخل این خاک خودش یا پدر و مادرش متولد شدن سهمی برابر از این خاک و اموالش داره تمام.
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    نمیدونم نظرم رو میذارید یا نه ولی به نظرم آره هست چون همشون هم کار خوب دارن هم رفاه و آرامش
  • یلدا IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    معرفی می کنم: زینب دوم هستن. مملکت همیشه مال شما بوده هر کی هم دوست نداره جمع کنه بره!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    مملکت مال هر کی هست که برای حفظش شهید داده، ما واقعا مقابل اونها چه حرفی برای گفتن داریم
    • عباسی IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      اگر کسی رفته جنگ ، ما بدهکار نیستیم، ما تمام آدم های متولد 67 تا امروز بعد از جنگ به دنیا اومدیم ...این مملکت متعلق به تمام ایرانی ها با هر مذهب و عقیده ای است..ایرانی بودن به مذهبی بودن و یا بی دین بودن نیست.. ما همه ایرانی هستیم
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      اونهایی که شهید شدن ، شهید شدن ، برای همه هم حرمت و احترام دارن . موضوع اصلی اینه که آیا اصل این نظر درست هست یا خیر؟ در ثانی ، با فرض صحت ادعای شما ، کی گفته وارث نظر اونها ، مدعیان امروز هستند؟ ، شما اگه کاره ای نیستی چرا نطر میدی؟
  • امیر IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    365 3
    عده‌ای فقطمنتظرگفتن جمله ای ازطرف مقابل هستندتادستمال عثمان کنندوآسمان ریسمان بهم ببافندونظرعده ای رابخودجلب کنند،بستنی‌های دودوزه بازی هارا
  • یداله IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    بله . من موافق هستم . اصلا همه مملکت و امکاناتش مالی این ها . بچه‌های ما علی رغم میل باطنی و با چشم گریان می خواهند از کشور بروند . لطف کنند اجازه بدهید بروند . خواهش می‌کنم . 😤
  • رها IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    17 3
    الان حزب الهی ها دیگه نه کاره ای هستند و در تصمیم گیریها دخالت داده میشوند این هاییکه هستند حزب الله نما هایی هستند که اصلا اعتقادی به انقلاب و اسلام و حزب الله ندارند فقط با تظاهر خودرا حزب الهی نشان میدهند و تیشه به ریشه انقلاب و کشور میزنند.
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    من ی حزب اللهی ام اما ایران برای همه مردم کشورم هستش ایران مال ی فرد یا ی حزب یاقوم نیس ایرانم برای همه مردمم وسلام
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    اینا ایرانی نیستن بایدازش پرسیداصل ونصبش مال کجاست،که اینجوری راحت به تمام مردمان این سرزمین عزیزتوهین میکنددرضمن ایران متعلق به تمام اقوام وادیانی هست که دراین کشورعزیززندگی میکنند،راستی ازش بپرسین میره غزه یانه
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    اگه کسی در این مملکت جایگاهی نداره همین امثال این خانم می باشند که با تفکرات فاشیستی، خود و همفکرا حداقلی اش رو صاحب این مملکت و قدرت میدونن. سرکار خانم سوپر انقلابی که بدنبال منصب و قدرت هستی اگه کسی تو این کشور جایگاهی نداره تویی که با وقاحت تمام میگی این کشور متعلق به حزب الهی هاست. نه خیر این کشور متعلق به تمام ایرانیان با هر دین و مسلک و قومیته. اگه این مسئله رو نمی تونی هضم کنی بفرما برو خارج.
  • sorosh IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    منظور و حرف ايشان چيز ديگه اي بود كه از قبل و بعد اين صحبت به وضوح مشخص مي شود . حالا چند روزه بهانه گير اورديد؟ همه حرفهاي برخي از منتقدين مسخره هست حالا ... وجدان داشته باشيد .
  • علی IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    اصلا این خانم این قدر ارزش نداره که در مورد سخنانش حرف بزنید لطفا گندش نکنید
    • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      12 3
      سلام.این خانم با اون ارایشی که داشت حزب اللهی بود؟ حزب اللهی واقعی شهید سلیمانی بود جونش کف دستش عمرشو برای دفاع از وطن گذاشت.شخصا هیچ ادم مفتخور رانتخواری که یقه اشو کیپ ببنده ویا ادای مذهبی بودنو در بیاره حزب اللهی نمی دونم.حزب اللهی جار نمی زنه.گمنام وبی ریا به مردم خدمت می کنه.مثل بچه های جهادی که تو سیل وزلزله به داد مردم می رسن.مثل ادمایی که بی صدا خیرشون می رسه واتفاقا هیچ وقت طلبکار نظام ومردم نیستن وخودشونو بدهکار می دونن.
  • سید IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    این جمله خیلی خیلی خودخواهانه و مکتبرانه است و اگر به همین منوال پیش برود، باید منتظر جمله «این ایران مال داعشی ها است...»
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    خیلی این اظهار نظر جالبه!! اگه کشور برای حزب اللهی جماعت هست پس چرا وضع مملکت اینطوره؟ چرا تو همه چی ما از آخر اولیم؟؟ کسانی که این حرف هارو میزنن کاملا مشخصه نه درکی از جامعه و اقتصاد و هزار چیز دیگه دارن نه حتی به آمار دقت نمی کنن . این حرف دقیقا خنجر زدن به بدن خودشونه!
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    در روز روشن و در حضور ملت ، بهتر از این نمیشد به حزب الله توهین کرد
  • ناشناس IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    ایران مال ملت ایران است.
  • کیان پارسا IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    خیلی وقته مملکت مال حزب اللهی های ایران لبنان عراق فلسطین وافغانستان وپاکستان وغیره شده منتها این خانم فقط آشکارا فریاد زد
  • علی IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    وام بدون بهره .سهمیه دانشگاه . پست های ویژه. خودرو . زمین های سهمیه ای . کارت های حشمت و...شاسی بلند و سفرهای خارجی و... مملکت فعلا دست اونهاست فقرو بدبختی و عوارض و مالیات و فلاکت و شرمندگی و... مال ماست
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    اینقدر ناچیزه این شخص که خودش هم میدونه و خواسته خودی نشون بده
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    باشه حرفش گوئیم که درست باشه چرا تو ۸ سال جنگ این خانم و امثالشون نیومدن بگن که بقیه از جنگ برگردن و فقط حزب الهی ها بمونن؟؟ اگه اون موقع کشور مال همه بود الان هم مال همه هست اصلا اگه قرار بود بهداینکه بعد انقلاب امثال این خانم و دوستان بیان اعلام کنن مملکت مال اوناست که همه مردم نمیومدن پای انقلاب پس الانم بهتره خاموش باشه و انقد نمک به زخم این مردم رنجدیده نپاشن
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    موافقت یا مخالفت ما دیگر موضوعیتی ندارد اتفاقیه که واقعا افتاده فقط کم کم دارد علنی میشود
  • ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    چرا بدتون میاد و از حرف حسابی نارحت میشید.به نظرم درست گفته چون هرکاری میخوان میتونن انجام بدن و از هر پاسخگویی مصونیت دارن.
  • فریدون IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    7 337
    موقعی که آغامون منصوره خانم میگه مملکت مال منه خوب حتما قباله داره نه اینکه خیلی چیزا مصادره شد ازین بابت میگم!!!
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    قبول مال حزب اللهی ها! به شرط آنکه تمام ناکامی ها و شکست های 45 ساله گذشته را هم به گردن بگیرند و پاسخ قانع کننده ای برای خدا و مردم در برابر آن شکست ها داشته باشند. آنها که اهل دین و خدا هستند و قیامت را هم قبول دارند، آیا در دادگاه عدل الهی پاسخگو هستند؟!
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    گرد سم خران شما نیز بگذرد
  • امین IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    5 243
    این جمله نمایانگر بدون روتوش اعتقاد افراد حاکم بر سرزمین ایران است
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    9 313
    حزب الحرام یعنی بدون‌رضایت مالکین کشور ازبیت المال استفاده کنید
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    هم مرگ بر جهان شما نیز بگذرد هم رونق زمان شما نیز بگذرد وین بوم محنت از پی آن تا کند خراب بر دولت آشیان شما نیز بگذرد باد خزان نکبت ایام ناگهان بر باغ و بوستان شما نیز بگذرد آب اجل که هست گلوگیر خاص و عام بر حلق و بر دهان شما نیز بگذرد ای تیغتان چو نیزه برای ستم دراز این تیزی سنان شما نیز بگذرد چون داد عادلان به جهان در بقا نکرد بیداد ظالمان شما نیز بگذرد در مملکت چو غرش شیران گذشت و رفت این عوعو سگان شما نیز بگذرد آن کس که اسب داشت غبارش فرو نشست گرد سم خران شما نیز بگذرد
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    منظورش رفاه و ثروت و قدرت و اینجور چیزهاست.وگرنه زحمتش مال امثال ماست
  • احمد IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    این خانم این حرف را زده تا مطرح بشه و برای رفتن به مجلس رای بیاره.
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    واقعیت مطلب رو بدون روتوش بیان کرده سهمیه دانشگاه کار. پست و مقام سازمانی .....
  • US ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    مگر نیست؟ اگر نبود که همه در فکر مهاجرت نبودند!
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    . . . این خانم ، در عمل گفت تعداد حزب اللهی ها خیلی خیلی خیلی کم هستند ‌ . .
  • امین میرزائی IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    8 2
    سلام . من دهسالم بود که انقلاب شد.این یه بخشی از مقاله ایه که چن سال پیش نوشتم : " آدمیزاد و شامپانزه در 96 تا 99 درصد ژنها با هم مشترکند ، این است که در خِنگی دست عنتر را از پشت بسته اند. ای کاش یادشان می آمد که با موز 60 درصد ژن مشترک دارند ! من در محلّه ای از تهران به دنیا آمدم که مسلمان و زردشتی و مسیحی و یهودی در کنار هم زندگی می کردند. جالب آن که آمریکایی و آلمانی و انگلیسی هم در محلّه مان فراوان بودند! با بچّه هاشان با تفنگِ آب پاش می جنگیدیم ، پس به من بگویید : "غرب زده غرب زننده" ! بهترین دوستِ دوران دبستانم فرزادِ زردشتی و خیاطی که برایمان لباس می دوخت (مادام) بانویی ارمنی بود. برادرش موسیو کفشمان را می دوخت ، راطاووسِ مسیحی یاتاقانِ کجِ ماشینمان را جا می انداخت ، مُستغنیِ زردشتی به یاتاقانِ خودمان واکسن می زد ، من هم مسلمانِ شیعه اثنی عشری بودم و یخ در بهشت با تمر هندی می خوردم ... دینِ ناقه صالح که از کوه درآمد یا سگی که با اصحابِ کهف به غار رفت ، دینِ مورچه و هُدهُدی که با سلیمان هم کلام شدند ، دینِ مگسی که به قولِ قرآن اگر چیزی از خاوری و منصوری و طبری بدزد چه بوده !!؟؟
    • آرام TR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      0 0
      امین خان ! دم شما گرم. با قلم زیبای شما در فرارو آشنا شدم. اطلاعات کاملی هم داری. کلا کارت درسته.
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    . . . حقش بود می گفت چند درصد جامعه، حزب اللهی هست یا نیست . . . تکلیف ما مشخص میشد....!!! . .
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    فعلا که مملکت،واسه حزب اللهی هاست.
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    . . . حرف زینب مجری شبکه افق که البته بعدا خودش رفت آمریکا را تکرار کرد که گفت... . . هرکس که(این شرایط و وضعیت اقتصادی اجتماعی را ) نمی خواد جمع کنه از ایران بره... . .
    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      7 2
      من حزب اللهی نبوده ونیستم امکان مهاجرت روهم ندارم بی پول وبیکارم دسته چک صیادی ندارم خونه ندارم بهم وام نمیدن و...خانم یاخواهرمنصوره معصومی اصللللللللل به نظرتون تکلیف من چیه کجابرم چکارکنم
  • US ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    با این خودخواهی ها هیچ مملکتی آباد نمیشود.تنگ نظری و تمامیت خواهی بلای بزرگی است که مدتها است مانع رشد،ترقی،پیشرفت و بهبود این مملکت شده است.
  • رضا IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    بابا عین واقعیت رو گفته اگر کسای دیگه این واقعیت را بیان می کردنند یا همین جمله را بصورت سوالی می پرسیدند می گرفتند می بردنش حالا ایشون اومده واقعیت را گفته پست ها دست کیه؟ استخدام ها برای کیه؟ وام های کلان و هولدرها برای کیه؟ قدرت های جورواجور در ادارات دست کیه؟ مدرسه ها را به دست کیا دادن؟ دانشگاه ها را به کیا دادن؟ پول و قدرت تو این کشور دست کیه؟
  • مدنی IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    غلط کرده هر کسی که گفته ایران برای حزب الله است مگر در جبهه های جنگ فقط حزب.... بوده تمام اقشار مردم بوده این خانم از عوامل دشمن است تفرقه بینداز حکومت کن
  • مهدى IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    دقيقا درست ميگه،٥درصد هستن ميگن همس واس ماس
  • مهدی IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    سلام ، باتوجه به وضعیت فلاکت بار مملکت ، و حکومت اقلیت بر اکثریت ، مصون بودن از هرگونه پاسخ و عدالت خواهی ،،،، بنظرم کاملا درست گفتند و مملکت کاملا برای اینها هست
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    15 23
    به همان اندازه که مال غیر حزب‌اللهی است ، صاحب مملکت به اراده خود خدا همه هستند همین .
  • رضا IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    4 146
    نظر این خانم رو تایید میکنم ولی باهاش موافق نیستم دقیقا وضعیت فعلی کشور یعنی غرق در فساد و فقر و تورم و فحشا ‌و لواط و زنا و آینده تاریک و رانت و اقتصاد ویران و فامیل بازی و... نتیجه و خروجی مملکت حزب اللهی هاست و واقعا اگر مملکت امام حسینی اینگونه است، من دوست دارم مملکت یزیدی باشد که عقلا باید عکس امام حسینی باشد
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    بعضی میگویند این بانو واقعیت گفته همه امور کشور دست حزب اللهی هاست
  • امین میرزائی IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    9 1
    ... سالِ هشتاد و هشت یه تعدادِ زیادی از فرمانده های قدیمی سپاه معترضِ وضعِ موجود بودن رفتن کنارِ سبزیا ... اینا فرمانده های میدانی جنگ بودن برخلافِ ستادیا ... ستادیا همونان که وسطای دهه شصت مینشستن زیرِ کولر فانوسقه هاشونو باز میذاشتن که فشار نیاد به شکمبه ها ... فرقِ گلنگدن و برگه خشابگیرو نمیدونستن شده بودن عضوِ ستاد ... اینا همونایی ان که برادرای باکری از دستشون خونِ دل میخوردن ... اونایی که به متوسلیان میگفتن دندونِ کِرم خورده به داوود کریمی میگفتن ضدِ انقلاب ... همونایی که همت و خرازی خون گریه کردن از دستشون ... همونایی که حسن بهمنی رو به خاکِ سیاه نشوندن و علی موحد دانش و علی صنیع خانی و کاظم رستگار ... همونایی که مثِ خوره افتادن به قلع و قمعِ بچه های لشگرِ دهِ سیدالشهدا ... صندوقای رأی گروهِ اول مشخصه و تعدادِ رأی اینا ... حتی معلومه کی به کی رأی داده با تعرفه ها ... بعدِ هشتاد و هشت یه دویست و پنجاه نفری از سپاهیا تسویه و بازنشسته اجباری شدن... رابطه سپاه و نظام شد رابطه نوکر و آقا !!!!
  • جواد IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    2 0
    سلام.مملکت برای همه هستش فرق نمیکنه ....هر کسی هم این حرف رو میزنه و اشخاص زیادی هم تاییدش میکنن.....متعصب تند رو هستند ...که در زمان قدیم منظورم دوره حضرت علی (ع) هستش اسمشون رو گذاشتند خوارج که تفکرشون رو توی کشورمون کم نمیبینیم بخصوص در سیاسیون و مجلس و مذهبی های تند رو و متعصب....تفرقه انداختن ....غیر منطقی صحبت کردن.....بد اخلاق بودن....دین دین زیاد میگن......اینها ذاتشون همینه فرق نمیکنه........خواستم بگم تمام این حرف هارو من نگفتم عالم ها گفتن....اگر دیدین کسی انتقاد کرد در مورد حرف های من و کسایی که شبیح این موارد میگن.....بدونید همونهایی هستند که شرح دادم.....ایام مستدام.....
  • فاطمه IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    3 1
    خيلي موافقم. حتما مملكت فقط واسه اوناست كه بقيه هيچ سهمي در هيچ جا ندارن.نه سهم اقتصادي نه سهم سياسي نه سهم فرهنگي...... يك عده نشستن واسه 85 ميليون سليقه و 85 ميليون نفس واسه همه چيزشون تصميم مي گيرن. حتما مملكت مال اوناست كه چنين حقي به خودشون ميدن و از اين حق 100 درصد بهره مند هستن. وگرنه اگر مملكت واسه غيرحزب الهي ها هم بود حتما در سياست و اقتصاد و فرهنگ و سبك زندگي و .... سهمي داشتند و كاري از پيش مي بردند.
  • شهرام IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    مملکت مال تمام ایرانیان است نه گروه و فرقه خاصی . از این گروهها و فرقه ها در طول تاریخ زیاد رفتند و اومدند اما ایران و ایرانی ثابت و پایدار است
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    متاسفانه همینطوره!
  • حسین امیر IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    31 5
    نباید به کسی توهین بشه خودم جانباز جنگ تحمیلی و حزب اللهی هستم ولی با نظر ایشان کاملا مخالفم و عقیده ام اینه که این مملکت برای تمام قشری که درآن زندگی میکنند هستش و باید به آن بلوغ سیاسی برسیم که همه قشرها بتوانند آزادانه نظر بدهند آن کسی که قضاوت میکنه مردم هستند......
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    بله این مملکت مال حزب اللهی ها ست
  • US ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    امان از دست این آدم هایی که ناخوداگاه دو دستگی و تنش ایجاد می کنند تو جامعه.و تریبون دست میگیرند.
  • داریوش IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    اینها به گفته آیه هایی از قرآن منافق هایی هستند که در این شرایط با طرح این مسائل به دنبال تفرقه و برهم زدن امنیت هستن.
  • علی IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    خود کرده را تدبیر نیست .
  • طاهر IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    6 185
    حالا هر چی،مگه چیزی ازین آبوخاک مونده که کرکس وار دورش میچرخند؟نه آبی ونه خاکی .ی خیابونو آسفالت میکنن که ای مردم بیاین پیشرفتو ببینینوبه ما رای بدین‌یا اگر از مِغازه پسر عممون خرید کنین یارانتون بچه میزادو دوبرابر میشه.غیرازینه؟
  • kaka IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    سلام شما ببینید چه بسر مردم اوردین که حتی از اصطلاح نامی شما بیزار شدند شما حزب الهی نیستی شما دقیقا حجتیه ای هستی که همه چیز را مال خودت میدونی برید یک امار از مصرف داروهای اعصاب و روان بگیرید و با ده سال پیش مقایسه کنیدببین چه بسر مردم اوردین
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    4 192
    غزه هم مال اون ها بود!!@
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    موافقم چون مشخص کننده اینکه این تصمیمات و عملکرد ها ی ایشان چه اثری بر فرهنگ و روابط و اقتصاد مردم داشته است
  • علی US ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    این مملکت برای تمامی ایرانیان است نه دسته و گروه خاصی چون حکومتها میروند و چیزی که میماند ایران و ایرانی س آباد باش ای ایران آزاد باش ای ایران دلشاد باش ای ایران و ایران ایرانی بودن مایه مباهات است بوس
  • علی رضا IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    وقتی شخصی به اصطلاح حزب الهی خودش را بالا تر از خدا فرض کنه همین میشه وگرنه اگر نماز خون باشه و بفهمه چی میخونه و به سوره حمد دقت کنه و بفهمه باید از خدا خجالت بکشه که چنین حرفی بزنه
  • ایران IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    1 181
    مملکت برای تک تک ایرانی ها بدون تبعیض است و بین معترض و حزب اللهی از نظر حق و زندگی هیچ تفاوتی نباید وجود داشته باشه. معترض ایرانی هم از ثروت مملکت سهم داره و باید عزت مندانه زندگی کنه. قطعا شهدا برای وطن دوستی و حفظ ایران از جان خودشون گذشتند و مسلما با تبعیض مخالفند. ما اگر با کسی در نظر مخالفیم حق نداریم حقش رو پایمال کنیم.جامعه و فرهنگ ایرانی یک فرش ایرانی است که با طرح های مختلف اسلیمی و ختایی و گلهای شاه عباسی و غنچه ها و... و رنگهای متعدد چنان با هارمونی و همنشینی در کنار هم قرار میگیرند که یک کل را تشکیل می دهند. زیبایی و شهرت و منحصر بفرد بودن فرش ایرانی از همین نکته نشات میگیره که این همه طرح و رنگ مختلف چطور در کنار هم با هماهنگی در کنار هم یک مجموعه واحد و زیبا را تشکیل می دهند. جامعه ایران هیچ گاه به یک موکت یکدست تبدیل نخواهد شد.
  • کارگر ایرانی IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    4 169
    با سلام،ایران مال ملت ایران است. امت اسلامی مانند مدینه فاضله یک توهم است
  • امیر IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    7 184
    بهتر بود میگفت این مملکت غنیمت حزب اللهی ها هست...
  • ایران ما IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    5 180
    این خالص سازی ها دقیقاَ فلسفه ایجاد یک جامعه یکدست در زمان هیتلر آلمان نازی را تداعی می کند که خود را نژاد برتر می دانستند و در صدد حذف نژاد غیر از خود بودند ،فقط شانس آوردیم تا این لحظه خبری از کوره های آدم سوزی نیست ! هر چند این رفتارها و گفتارهای منزجر کننده خالص سازان کمتر از سوختن در کوره های آلمان نازی نیست!!!
  • اسب US ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    1 169
    غلط اضافی کرده، در کدوم جایگاهه‌ که میگه مملکت مال کی هست، من یک غیر حزب الهی دو آتیشه هستم و کشورم هم ایرانه
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    2 210
    کشور و تمامی منابع و امکانات اش و اداره آن ، مال و در اختیار حزب اللهی نماهایی هست که نه به خدا و نه به روز قیامت و نه رسولان و نه به امامان هیچگونه تعلق خاطر و اعتقادی ندارند . با یک ظاهر ناآراسته و کمی چرک ، حرف هایی مثل حرف های بی ارزش این خانم و رسایی و رائفی و با یک داغ مهر بر روی پیشانی ، میشوند حزب اللهی نما ! به همین راحتی . اختلاس میکنند ، از انواع رانت بهره میبرند ، فرزندان و دامادها و عروس ها و اکثر اعضاء خانواده در انگلیس ، آمریکا ، فرانسه ، سوئیس و آلمان زندگی و تحصیلات میکنند و امکانات بی نظیری هم دارند ، و برای مردم ستمدیده اربابی میکنند و حرف ها و حرکات سخیف و بی ارزشی هم از خودشان درمیاورند که باب میل مثلا" بزرگترهایی که شانا و شریان و جمنا و پمنا و از این مزخرفات هست ، بشوند . با این تفاسیر اگر بپرسید که ، با این جمله که این مملکت مال حزب اللهی نماهاست ، چقدر موافقید ، ما هم میگوییم صد درصد درست هست . برای اینکه به استثنا عده معدودی ، هیچیک از مردم نجیب این سرزمین اینگونه نیستند .
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    4 158
    خدمت مردم میکنن کار مردمم میکنن مالیات از مردم میگیرن ولی سمت و وام و رفاه و ... برای حزب الهی ها است متاسفانه مخصوصا دولت حاضر که عحیب و غریب مردم دو دسته کرده است
  • امیر IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    5 214
    در ابتذا باید از صراحت کلام این خواهر عزیز تشکر نمود. این تفکرات غریبی در داخل یا خارج از کشور نیست. مصداق دقیق فاشسسم و فاشیست است، از نظردانش سیاسی و طبق برخی دیدگاه‌ها، هدف فاشیسم، حفظ نظام دیکتاتوری است در هنگامی که حکومت به شیوه‌های متعارف، امکان‌پذیر نباشد. حکومت فاشیستی کلّیهٔ حقوق و آزادی‌های دموکراتیک را در کشور از بین می‌برد و سیاست خود را معمولاً در لفافه‌ای از تئوری‌ها و تبلیغات مبتنی بر تعصّب ملّی، نژادی، ایدئولوژیک یا مذهبی می‌پوشاند.
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    924 1
    خبرآنلاین خوب نظرات و دست‌کاری می کنم؟ 🙋🙋‍♂️🙋🙋‍♂️🙋🙋‍♂️🙋🙋‍♂️🙋🙋‍♂️🙋🙋‍♂️🙋🙋‍♂️🙋🙋‍♂️🙋🙋‍♂️🙋🙋‍♂️
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    2 163
    به نطر بنده درست گفتند زیرا اگر غیر از این بود شرایط اقتصادی کشور مانند امروز نبود.
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    1 172
    به نظر من این طرز فکر در کشور داره اجرا میشه در انتخابات داریم می بینیم که چطور دارن رد صلاحیت میکنند وافرادی که خودشون میخوان رو تایید میکنند میزان رای مردم هم براشون مهم نیست واین برای اینده کشور بسیار خطرناک است
  • اسد IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    4 272
    با برگزاری یک انتخابات ساده خواهیم دید اینگونه تفکرات متعلق به ۳ درصد از مردم ایران است ولی متاسفانه همین ۳درصد با سواستفاده از اسلام ونام شهدا بر ۹۷درصد دیگر تسلط پیدا کرده اند و راه شهدا را هم فراموش کرده اند.(خانواده شهید)
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    خبرآنلاین خوب نظرات و دست‌کاری می کنم؟ خبرآنلاین تو همیشه داری از این دست‌کاری به نفع خودت استفاده می کنی، ببین حالا این کارت درسته یا غلط؟ لذت می بری؟ 🙋‍♂️🙋🙋‍♂️🙋🙋‍♂️🙋🙋‍♂️🙋🙋‍♂️🙋🙋‍♂️🙋🙋‍♂️🙋🙋‍♂️
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    1 157
    سلام غیر عاقلانه، غیر منصفانه ،خلاف شریعت پیامبر ص. مملکت متعلق به تمامی ایرانیان است.
  • TR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    2 188
    این سایبری ها هم مشخصه از کدوم قماشند
  • حبیب IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    1 156
    میگن یه دیونه یک سنگ را میندازه تو چاه که صدتا هوشیار نمیتونن در بیارن از این دیونه ها تو ایران کم نیستن
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    2 188
    حالا با این مدل چرخوندن کشور چه فرقی میکنه مال کی باشه ،تهش همینه چه اصولی چه اصلاحی هردوشو دیدیم یکی از یکی بدتر،،این حرف برای کشوری مثل آلمان،ژاپن،سوئد،.،.معنی پیدا میکنه نه در خرابات مدیریتی و اقتصادی
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    2 182
    شما اول بگو حزب اللهی یعنی چی؟ انقلابی یعنی چی؟ متاسفم و بسیار متاسفم. آن خانم که معلوم الحال است و اصلا عددی نیست که بخواهیم بهش فکر کنیم درد این است که چهل سال است تمام حاکمان این سرزمین فکر می کنند خودشان حق هستند و هر چه گفتند وحی است و همه امکانات هم باید برای آنها باشد. مملکت مال مردم است و مردم هم همان چهار پنج میلیون نیستند. می ترسم خیلی دیر این را بفهمند.
  • حسابدار IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    4 162
    تا نظرسنجی بعد مرخصید.
  • زهره IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    1 223
    ایران از نامش پیداست برای تمام ایرانیان است با هر گرایش فکری و قومیتی، نه یک گروه اقلیت به نام حزب اللهی اما شما بخوانید حزب 🤔
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    3 160
    ایرانی کسی است که فدای هموطنش بشه چه مسلمون یا غیر مسلمون
  • بینام IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    1 175
    یه زربیخود از زبان یه بی ارزش بیرون اومده ایران مال کل مردم ایران از هر دین و ایین است اون خانم لابد خودش ایرانی نیست
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    2 118
    مگر غیر این است کجا نظر مردم ملاک بوده و هست حتی در رفراندوم هم چنین عنوان میشود که مردم صلاحیت تعیین راه درست خود را ندارند
  • رزاقی IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    349 3
    انشاالله همه مردم ایران اسلامی حزب الهی هستن
  • حجت IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    در قرآن به دو حزب اشاره شده ، حزب الله و حزب شیطان، بلاخره شما برای ما روشن کنید که کدام طرف هستید؟ حزب خدا هستید یا حزب شیطان؟ خب کاملا مشخص است که این ممکلت مال حزب اللهی هاست و اگر غیر از این باشید یعنی مملکت حزب شیطان. پس چرا بیخودی گریبان پاره می کنید و فریاد وا اسفا سر می دهید؟ با این جمله کاملا موافقم.
  • مهدی IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    4 164
    به نظرم این خانم مست قدرت و غرور هست فکر نکنم اعتقادی هم به نظام داشته باشه بلکه به خاطر آخورش طرفدار نظام هست.
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    1 159
    حالا یکی حرف راست زده هیچی نگید دیگه
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    5 175
    مگه غیر از اینه؟ ما شهروندان درجه دو هستیم. سفره پر چرب و چیلی انقلاب برای اونا پهن شده.
  • Ali US ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    این خانم بوی جاسوس بیگانگان را میدهد. چون اصرار بر از هم پاشیدگی ملی ایرانیان دارد.
  • کوروش IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    3 184
    متاسفانه این خانم درست گفت . چون جایی برای کسی دیگر باقی نگذاشته اند . نه جایی برای نخبگان باقی مانده ، نه جایی برای مردم معمولی باقی مانده است . نه جایی برای اون بچه شیعیان متدین که حتی سرشان را بلند نمی کردند و هشت سال جلوی توپ وتانک رفتند تا این خانم و امثال این خانم نه سهمی در گذشته این مملکت داشته اند و نه اگر جنگی شود سهمی دارد همه چیز را قبضه کنند . یک خطر بزرگ که سال هاست خاک و سرزمین مقدس ما را تهدید می کند قدرت گرفتن همین منافقین است . ایران متعلق به تمام ایرانسی هاست و باید مسئولین اصلی و رده بالای مملکت افسار این خائنین به ایران و انقلاب را بکشد . انقلابی که همه ما در همه انتخابات شرکت می کردیم تا زمانی که اینها ما را خانه نشینو خفه کردند . پاینده ایران از فارس تا آذری، از لر تا کرد ، از بلوچ تا عرب ، از ترکمن تاگیلک و طبرستانی های پهلوان .
  • وحید NL ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    تک تک واژه ها رو دارند به کثافت میکشن .. انقلابی ، حزب اللهی ، هیئتی و … اینها خیلی برامون با احترام بودن ، چه کردید با همه دار و ندارمون .
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    1 158
    خیر مال همه مردمه ۸
  • م اسماعیلی DE ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    ایران مال همه ایرانی هاست
  • آریا IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    2 168
    تا کی میشه به اسم دین بیت المال مردم را مصادره کرد . آیا مالیات دادنی هم فقط با اصطلاح حزب الهی ها فقط مالیات میدهند ؟؟ آیا این همه ثروت ملی را میفروشند فقط مال یه عده که به اسم حزب الهی است . . به قول بختیار که گفت پدر ملت در میاد . داره تجربه میشه
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    8 151
    100 درصد كلش ماس ماس
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    1 165
    100 درصد كلش ماس ماس
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    1 245
    کشورویامملکت واسه همس ازاقوام مختلف بگیرتامذاهب متفاوت حالا این خانم یاخواهریاهرچی یه بلندگودستش گرفته ونظرش رواعلام میکنه . برامنم فرقی نمیکنه مثبت بدین یامنفی
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    این مملکت مال ایرانی های آریایی تبار است نه دیگران ...
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    ایشان وهم فکرانشان متوهم شده ودرک نکرده اندکه اسلام برای همه مردم کرامت قائل است وایران ما مال همه ادیان بوده و حزب ودسته وگروه نمی شناسد .خودخواهی اصل بی دینی است.
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    بیشتربه شعرشبیه مگرمغولهاویاعربها ویاسلوکیها توانستن این کشورباستانی بافرهنگ غنی روازمابگیرندروزها وسالهای بدترازاین روایران عزیزمون ازسرگذرونده
  • ایران IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    یه مدیر بالای سر صندلی محل کارش نوشته بود "این صندلی به کسی وفا نمیکنه اگر وفا میکرد من الان روی اون ننشسته بودم" هرچند خودش هم به این جمله بی توجهی کرد ولی یک واقعیته این مملکت که بهش میگیم ایران هزاران ساله ادیان و حکومت های فراروان و امثال این تفکرات و کسانی که توهم مالکیت بر اون رو داشتند دیده و هیچ اثری جز روایت نیک و بدشون به سرزمین و مردمانش باقی نمونده.
  • هم وطن IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    گوینده این عبارت واقعیتی را بیان کرده است که روال جاری در مدیریت کشور است . عده ای که به صورت خود خوانده اسم خود را به اصطلاح حزب الهی( بخوان جریان یا گروه شریان )گذاشته اند و تمام ارکان مملکت را در اختیار گرفته وبه صورت «تیولداری »آنرا اداره میکنند که در نتیجه سهم هرکس از این مملکت از نظر آنها به میزان وابستگی و ارتباط با این جریان است و بقیه حقی از این مملکت ندارند حتی حق شرکت در یک برنامه تلویزیونی و باید باید از این مملکت بروند .این حرف را هر روز از رسانه ها میتوان شنیدو حرف تازه ای نیست .مثلا گفته میشود هرکس ناراضی است از این مملکت برود .پزشکان اگر ناراضی هستند بروند و میزان مهاجرت نخبگان علمی و اقتصادی مهر تاییدی بر این واقعیت است
  • Hamed IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    این ی که این حرف رو زده اگه وارد زندگی ش بشید میبینید هزار و یک مشکل داره و حتی بچه هاش هم حرفشو قبول ندارن . اما نون ش در اینگونه حرف زدنه . اشکال نداره نون بخور نون بخور ....
  • عباس IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    1 178
    این حکومتها و پتدشاهی ها از قدیم تا بحال به دست خود مردم انتخاب شدند وای بحال روزی که مردم بلند شن از اون روز بترسید مسولین بی لیاقت
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    درودوصددرودبرکشورم ایران عزیزراستی ودرستی نیک پنداری وعقل وخردهمراه بامردمی بافرهنگ دوستان ناراحت نشوید ایران متعلق به همه ی ماست
  • هموطن زرتشتی IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    عاشق ایران عزیزم ایران کهن وسرافرازبااقوام پرشماروادیان محترم انسان سازپس به هم احترام بگذاریم
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    1 164
    مگر حزب‌الله هی ها انقلاب کرد همه ملت بودن
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    2 155
    مملکت بخاطر همین حزب الهی ها به این روز افتاده ،تورم و گرانی و بی ثباتی اقتصادی و مهاجرت جوانان و نخبگان و هزاران مورد دیگه که در این مقال نمی گنجد.
  • حسن IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    باز حزب اللهی ها نتایج رو به نفع خودشان تغییر دادند
  • عاشق وطن IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    بلایی که شماها سر این مملکت آوردید هرکس دیگه بود روی گفتن این حرف ها را نداشت البته این هم جزئی از حیله شماست مردم را درگیر این گونه مسائل میکنید تا حواس و ذهن اونها از رخداد و مسائل مهم پرت کنید و راحت به غارت خودتون برسید
  • زیرخط فقر IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    3 208
    یمن و غزه وطن حزب اللهی ها است
  • اکبری FR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    بنده زنم چادری بود و فوت نموده است، در مورد اینکه مملکت مال حزب اللهی است اصلا موافق نیستم، چون ما اقلیت سنی ، مسیحی، زرتشتی، کلیمی داریم که فرزندانشان در جبهه شهید شدند، اگر مملکت مال آنها نیست چرا جنگیدند! بعضی افراد معلوم الحال جهت خود نمایی و پوشش ضعف خود که قبلا چی بودن حرف مفت میزنند، از ایشون خیلی بزرگترش هم نمی تواند چنین یاوه ای بگوید.
  • محمد IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    اگر منظورشان از حزب الهی یعنی کسی که منصوب به خداست و یعنی دروغ نمی گوید و دزدی و اختلاس نمی کند و ظالم نیست و از ظالم و زورگو حمایت نمی کند و همیشه جانب حق را می گیرد و تظاهر و مصلحت اندیشی نمی کند و دو رو نیست و در دفاع از مظلوم جانش را هم حاضر است بدهد و باطن و طینت افراد برایش مهم است نه ظاهر و الفاظ بنده موافقم ولی ایشان خودش و همفکری هایش نشان داده اند که حتی ده درصد این صفات را هم ندارند.
  • ایران IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    این جماعت یادشون رفته آدمیزاد میمیره و چقدر عمرش کوتاهه و آخرت و حساب کتاب و حق و ناحق جواب داره. قدرت این بلا رو سر آدم میاره که مرگ که قطعی ترین واقعیت هست رو فراموش میکنه و ادعای مالکیت و قیم مردم رو میکنه
  • امیر کرد ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    کشور همیشه سربلند ایران دارای تمدن چند هزار ساله است و موطن و مسکن تمامی اقوام و مذاهب و ادیان ابراهیمی و . . . است . افسوس برای کسانی که ذهن کوچکی دارند .
  • ایرانی مظلوم IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    این مملکت برای همه هستش و همه حق دارن ازش استفاده کنند و نظراتشان در سیاست گذاری لحاظ شود ،ولی از قرار معلوم و یک قانون نانوشته فقط برای حزب الهی ها خوب و مطلوب هستش و الباقی نادیده گرفته شدن که این خیلی بده.
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    درود بر ایران و ایرانی اصیل و با غیرت فقط در جوابش میتونم بگم زین کاروانسرای بسی کاروان گذشت ناچار کاروان شما نیز بگذرد ای مفتخر به طالع مسعود خویشتن تأثیر اختران شما نیز بگذرد این نوبت از کسان بشما ناکسان رسید نوبت ز ناکسان شما نیز بگذرد
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    5 198
    یک رفراندوم بگذارید تا مشخص بشه درواقع چه خبره هر چند بدون رفراندوم هم با اختلاف فاحش مشخصه فقط یک مشت جیره خوار از سر چاپلوسی جریان را طوری دیگر جلوه میدهند البته ازجهاتی درست میگه که شاهدش اوضاع وخیم اقتصاد و جامعه و غارت ثروت واموال کشور و مردم هست
  • دلسوز IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    3 260
    هرکس که تو مملکتی باشه که استقلال و پیشرفت و امنیتش رو مدیون حزب اللهی ندونه و خودش را یکی از اعضای حزب خدا نداند عضو حزب شیطانه و به جای نظر دادن باید خجالت بکشه!
  • ایرانی اصل IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    3 185
    راه را اشتبا ه نروید ایشون که از خودش حرف نزده صدا و سیما پول داده بعنوان کارشناس البته متن کارشناسی رو هم داده این بنده خدا هم چون پول گرفته ادای دستور کرده... . تا پول این مملکت خرج شبکه افق ها میشود از این حرفهای صد تا یه غاز هم هست. جدی نگیرید تا انتخابات های اقلیتی هست این حرفهای بیخودی هم هست.
  • امین IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    ایران برای تمام ایرانی ها هست حتی اتباع هم دارن استفاده میکنن از ایران، حالا یه سری رانت دست یه سری آدم هست که لزوما هم حزب الهی نیستم فقط اداشو درمیارن برای سواستفاده، حزب الهی چمران و زین الدین و همت و خرازی و باقری و ستاری و صیاد و بهشتی و باهنر و رجایی و اینا هستن
  • مرتضی بیژنی IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    این مملکت برای همه مردم ایران هست هرکسی که متولد این کشور هست و به گروه و عده خاصی تعلق ندارد همه ایرانیها چه مخالف چه موافق مردم ایران هستن
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    2 184
    متاسفانه مملکت در اختیار حزب الهی های حزب باد هستش .
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    6 204
    خوب این هم نظر ایشون بوده. میتونن افراد دیگه ای هم بیارن که نظر دیگه ای بدن. بزارین حداقل نظر دادن آزاد باشه
    • IR ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      0 0
      خودتون هم انگار دوست دارید فقط یه طرفه حرف زده بشه، چقدر طرفدار آزادی بیان هستین!!!
  • اسدالله زنگویی IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    3 243
    سن و قیافه ی این خانم یا خواهر گرامی مشخص است که نه معنی حزب‌اللهی حقیقی را می داند و نه تجربه ی حقیقی و واقعی حزب‌اللهی حقیقی دارد حزب اللهی یعنی بنده ی حقیقی خداوند و بندگان حقیقی خداوند خداگونه اند یعنی در این عالم رحمان و در آخرت رحیمنند اینها بیسوادان هستند که شکل حزب‌اللهی بودن را در می آورند و از معنی آن بی خبرند و ویژگی های حقیقی حزب اللهی را نمی دانند زیرا جرات دست تو جیب کردن ندارند و فقط برای خود و فرزندان خود گنجینه می کنند از نطر اینها آقای مهران رجبی دلقک باز حزب‌الهی است و خيران بزرگی همانند علی دایی و بنیانگذار دانشگاه های تهران و شهید باهنر کرمان و بیرجند و .......حزب اشیطانی هستند اینها نمی دانند که باید کارهایی انجام دهند تا مورد دعای خداوند قرار گیرند در غیر اینصورت باید با تخیلات و تصوران ناپاک کناخوش خود عشق وحال نمایند درود بر حزب‌اللهیهای حقیقی و هزاران درود برآنها باد
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    3 254
    سلام خواسته خود نمایی کن ک یعنی منم آدمم برو گم شو
  • سید IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    7 305
    اصلا موافق نیستم در تمامی ادارات و سازمان ها آنچه که مشهود است مفسدین زن زندگی آزادی جولان می دهند و در کف خیابان ها هم همین گونه است بخشی از اینها حتی اینقدر وقیح هستند که از کشتار مردم مظلوم غزه توسط رژیم صهیونیستی ابراز خوشحالی می کنند. حزب اللهی ها 10 درصد از جامعه ایران هستند که اتفاقا کم ترین امکانات را دارند حتی در خود صدا و سیما هم طرفداران زن زندگی آزادی هستند و منتهی خود را جور دیگر نشان می دهند
    • رضا IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      3 198
      سایبری های باهوش!!! چرا به این پست هم منفی دادید؟. یعنی در همین حد هم عقل و تفکر ندارید که برای پولی که واسه منفی و مثبت دادن بهتون میدن عقل تفکیک و تحلیل نوشته مان رو داشته باشید؟!!! خییلی خنگ هستید شما
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    درسته به اصطلاح حزب الهی ها مملکت رو مال خودشون می‌دونن و ماها که توی همین کشور درس خوندیم زحمت کشیدم کار کردیم رو طفیلی می‌دونن و هر جور دوست دارن با مردم صحبت میکنند یه روز اونا رو بزغاله و گوساله میخونن یه روز میگن جمع کنید برید و امروز هم علنا میگن اونا ارباب و ما رعیت اونا هستیم چون مملکت مال اوناست و ما انگار کشک و دوغ بودیم تا الان ! درسته مملکت دست اونا بوده و در نتیجه مسوول وضع موجود هم اونا هستن! خیلی عصبانی شدم از این حرف و نمیدونم تند گفتم یا نه ولی دور از واقعیت نگفتم
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    البته این یک واقعیت است و فعلا کل کشور در 6 دانگ سند خورد به نام این جماعت چه موافق باشیم چه نباشیم هر چند موافق نیستیم و کشور متعلق است به همه ایرانیان از اقلیت مذهبی گرفته تا اقوام مختلف و ....
  • زن ذلیل IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    این خانم ها همیشه با زبونشون فتنه پا میکنند. یه حرفهایی میزنند که فقط باید یه دیوار سیمانی پیدا کنی و اینقدر کله خودتو بزنی به دیوار تا یه خورده آروم بشی هیچ راه دیگه ای نداره.
  • احمد. IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    3 149
    سلام حرف مفت هست مملکت مال همه اقشار ایرانی حتی یهودی هست
  • پروفسور تورج زینی وند IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    9 204
    کاملا درسته. بقیه باید از فکری بکنند برای خودشان. اینجا مال ماست
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    5 173
    خدا لعنت کنه اونی که به تو با این طرز فکر تریبون داد،تا بیای اینجور وقیحانه و با کمال پر رویی اینطور حال این مردم ای خاکو خراب کنی و بهم بزنی از خودت و طرز فکری که معلوم نیست نشات گرفته از کدوم خط و ربطی هست،خدا نگذره از تو و امثال تویی که اینطور روان این مردم رو به بازی میگیرید در نهایت خود خواهی ونفهمی
  • پروفسور زینی وند استاد تمام عربی IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 221
    کاملا درسته. بقیه باید از فکری بکنند برای خودشان. اینجا مال ماست
  • سلمان نطنزی طامه IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    بسم الله الرحمن الرحیم دو حزب در جهان وجود دارد حزب شیطان و حزب الله زمین برای حزب خدا ست. شیطان و شیطان صفت در جهان جز جنایت و فساد کاری ندارد لذا تباهی جهان با حاکمیت حزب شیطان است . جنایت امروز پیروان شیطان در غزه را مشاهده می کنید. پس باید جهانی ساخت که در شان حزب خدا باشد مملکت که جز کوچک آن است الا ان حزب الله هم المفلحون رستگاری ازآن حزب خدا می باشد. سوزش شیطانک ها از این حقیقت عیان است.
  • ناشناس IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    وقتی مملکتی داخل مسایلش این و اون باشه پس وای بحالمون
  • جان برادر IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    روسری و چادر این خانم میلیونها ارزش داره راست میگه کل ثروت و امکانات مال ایشون و امثال ایشون و ما خجالت زده خانواده
  • محمد IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    2 166
    موافقم.
  • منصور IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    کتابی هست به نام طبقه جدید که اگر مطالعه بفرمایین کاملا این ها براتون معنی پیدا میکنه .نویسندش نوشته‌ی میلوان جیلاس. میتونین دانلود کنین . حتما مطالعه بفرمایید کل سیستم و . . . براتون آشنا میشه.
  • سلام IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    سلام مهم موافق یا مخالف بودن با این جمله نیست مهم اینه که چه دوست داشته باشیم و چه دوست نداشته باشیم سرنوشت همه ی امور مملکت را افراد با همین تفکر اداره میکنند
  • متین IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    مملکت واسه هر کسی هست که توش به دنیا اومده . عقیده و مذهب واسه کسی حق مالکیت ایجاد نمیکنه. کسی هم که این حرف رو زده از روی بی سوادیش بوده. وقتی قدرت به درستی پخش نشه فساد میاره که یکی از نشانه هاش همینه.
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    2 186
    این مملکت برای چاپلوسها و خود شیرینهای بی سواد مثل این خانم هست که برای پول و رفاه خودشون چوب حراج به شرافت وطن زدن حلال بشه شاید پولش!
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    ماشاالله به لشگر سایبری منفی زن ! عجب حضور گسترده ای ؟
  • علی IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    بله کاملا موافقم مملکت برای حزب الهی هاست . حزب اللهی که موقع جنگ خون داد . جان داد . مال داد . الانم داره فقط زحمت میکشه از راه حلال نون در میاره . این مملکت نباید جای غیر حزب اللهی و جیره خور نظام باشه . نه اون یقه سفید نه اونی که میگه من حزب اللهی نیستم هردوتاشون باید از این مملکت برند بیرون
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    حزب الهی واقعی خدا باور چنین حرفی را نمی زند حتی به کافر.
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    2 1
    عجب!!!! پس در واقع اون زمان که داشتن با صدام می جنگیدن، تو دلشون این بوده که داریم ایرانو واسه زو بچه خودمون سند می زنیم؟ عجب! واقعا اطلاع نداشتم تو دل شهید ها چنین تفکراتی بوده. ممنونم که این رو بعد از 35 سال روشنا کردید که شهدا به دنبال فداکاری و این ها نبودن و رفته بودن که چند دنگی از ایرانو بزنن به نام خودشون
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    دروغ نگفته الان ببین همه چی مال همین حزب الهی ها است فقط این زن اینقدر احمق بود اومد به زبون آورد تا دیده شه این از این کارها قبلا هم کرده مناظره با فائزه هاشمی یا اینکه ده سال دیگه ایران بهترین جای دنیاست کلا این رو خیلی جدی نگیرید
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    چرا هرکسی تریبون پیدا میکنه هوس میکنه شهری استانی ملی و جهانی حرف بزنه و نماینده یک گروه بشه؟! آخه دنباله این ادعا چیه؟! تحصیلات ؟! تجربه؟! علم و فهم بالا؟! چیه ؟! یا مطرح شدن و روی زیاد ؟!
  • خلیل فرساد US ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    ایران متعلق بهمه ایرانیانست وآن خانم نسنجیده وازروی تعصب کورکورانه حرفی زده است که نشانگرتفکرانسان عقب مانده است.ناگفته نماندعملکردحکومت ،شوربختانه نشان دهنده درستی حرف ایشانست. چه می اندیشیدیم وچه شد!!!
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    5 193
    کاملا موافقم
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    2 180
    بله موافقم البته ی کلمه کم داره .نادان
  • ناشناس IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    اینها حرف جزء نفاق و دودستگی در کشور ثمره ای دیگر ندارد.
  • رضوان IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    فهم ود رکش خیلی پایین هست از اون هم نفهم تر تلویزیونه که امثال این آدمارو الگو میدونه مملکت و رسانه تعلق به کل ملت داره از هر قشر وجناحی....
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    به نظر من همش نزنید چون کسی که تلوزیون نمی بینه همونایی می بینن که با حرفای این حال می کنن بزارید خوش باشن فقط نکته اینه مال خودتون مملکت فقط مالیاتو و بدهیهاشم از همون حزب الهی ها بگیرید بی خیال مردم اصلا شما خیلی مملکت آزاد و عالی و ده سال دیگه نه همین امروز بهترین رئیسی هم دکتر و اقتصاددان امیر عبداللهیان هم متخصص روابط بین الملل چینم بهترین کشور دنیا پوتین هم دلش برا جنایات غزه می سوزه و کلا تا حالا خون هم ندیده خخ
    • مندل IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      2 250
      خخخخ نمی دونم این منفیا چیه فک کنم طنز زیبای شما رو نفهمیدن البته اون دوستمون گفته ربات های منفی ده و مثبت ده الان خوب کار می کنن خخخخخ اما دم شما گرم مخصوصا با قسمت رئیسی و پوتین و چین و امیر عبدالهیان خخخخ
  • یوسف IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    7 187
    سلام غلط کرد همیجین حرفی زد
  • محرم صفدری IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    ایشان بطور کلی مطلبی را گفت این که جای مناقشه نیست اصلاً اگر ایشان غلط هم گفته باشد شما مگر حزب شیطان هستید که شیطانی می کنید و مملکت را می خواهید به دوقطبی و به آشوب بکشید
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    این مملکت مال همه است جدا از رنگ و نژاد و مذهب به یگدیگر احترام بزاریم لطفا فارغ ازتمام اختلاف سلیقه ها. زندگی مسالمت آمیز و سعادتمند برای همه
  • یوسف IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    مملکت مال همست
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    کسی که این حرف می زنه یعنی کسی که مثل ما فکر نمی کنه اعتقادش مثل ما نیست هیچ حقی از کشور و مملکت خودش نداره این همان زورگویی هست
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    5 184
    رفراندم
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    این خانم ماشالله تمام فامیلهاشو بسیج کرده که به همه نظرات رای منفی بدن
  • محمد IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    4 188
    از این آدمهای تازه به دوران رسیده این حرفها بعید نیست باید که یه جوری خودشون رو مطرح کنند.تو دوران دفاع از مملکت اینا کجا بودن.
  • هاشم IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    من وقت گذاشتم وبه صورت تحقیقی تمام نظرات را خوندم هيچ کس حتی بصورت تلویحی یک درصد هم گفته این شخص خود بین را تایید نکرد خبر آنلاين دنبال چی هستی بنویس و فریاد بزن بنام مردم خسته ازافکار فاشیستی و آپارتایدی
  • CA ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    7 168
    وای به حال کشوری که یه طبقه اجتمایی یا یه طرز فکر ۵-۱۰ درصدی عملا صاحب ثروت و سرنوشت اون کشور باشه.
  • معتمدی IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    4 166
    به خداقسم اونایی که گله ایی منفی میدن ونمیدونن چی میگن وچرامنفی میدن .گلاب به روی یک یکشون
  • رضا IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    6 153
    منظورش از حزب اللهی هارو متوجه نشدم اگر‌منظورش بروبچه های خودشونه که بله مملکت مال حضراته و ما مردم عادی و کارمندان و کارگرانی که هیچ درصد ایثارگری و غیره نداریم شهروند درجه دو و سه حساب میشیم
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    3 174
    به قول قالیباف ایناسوپرانقلابین وهرچی که هست مال خودمکنن نمونش عربده کشی همین جماعت بظاهرحزباللهی دقیقاازش بپرسن منظورت کدام مردم حزبالهی
  • حسین IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    4 153
    به نظرمن طرف و هم فکرانش نفوذی هستند
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    2 180
    همه ما ایرانی هستیم و کسی حق ندارد بگوید که کشور مال این گروه است یا اون گروه وتمام ایرانیها صاحبان اصلی کشور ایرانند و کسانی که اینطور خط کشی میکنند انسانهای کم عقل و نفهمی هستند که فکر کنن کشور فقط برای یک گروهی هست و بقیه هیچی اینطور اراجیف معمولا از بیشعورها و نفهمها شنیده میشود
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    5 150
    غلط زیادی کرده این فرد بی شعور ابران عزیز مال تمام ایرانیهاست از جمله تو نفهم
  • حمید IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    4 194
    این خانم در تلوزیون یه چرت و پرت اضافه از دهنش در اومد اونم بخاطر اینکه جلب توجه کنه بگه که یه پوخیه من خودم قبل از اینکه هر عنوانی داشته باشم یه ایرانیم و بس همه ما در هر شغلی که باشیم ایرانی هستیم و این مملکت سهم همه ایرانیهاست
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    5 157
    یک اصل: هرکس تندروی غیر معقول کرد یک جای کارش می لنگد بزودی دستش رو میشه
  • احمد احمدی IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    4 158
    این خانم داره برای رای آوردن در مجلس بعدی این مزخرفات را میگه ایران مال تمام ایرانی هاست و چند درصد جزیی حزب الله ها هم جزو ایرانیها محسوب میشوند
  • بهزاد IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    4 158
    این احمق کشور را با ارث پدرش اشتباه گرفته !
  • ایرانی IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    2 164
    مملکت مال یک تعدادی سهامدار هست راست میگه میخواهی برای از اداره آب امتیاز بگیری باید کل هزینه لوله کشی خیابان را پرداخت بکنی
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    3 140
    مگه بقیه مردم حزب شیطانن؟! با کلمات آدم ها شخصیت پیدا نمی‌کنند
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    2 163
    داداشام گفته باشم! اینی که میبینی مال ماست! یعنی کلش واس ماست!
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    2 145
    وین بوم محنت از پی آن تا کند خراب ای تیغتان چو نیزه برای ستم دراز این تیزی سنان شما نیز بگذرد چون داد عادلان به جهان در بقا نکرد بیداد ظالمان شما نیز بگذرد در مملکت چو غرش شیران گذشت و رفت این عوعو سگان شما نیز بگذرد آن کس که اسب داشت غبارش فرو نشست گرد سم خران شما نیز بگذرد
  • GB ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    2 176
    مملکت مال همه ایرانی هاست نه‌فقط حزب الله ایها
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    بله موافقیم. در جنگ ها، فتنه ها، اغتشاشات ، این حزب اللهی ها هستند که قربانی می شوند و متاسفانه غربگراها صفا می کنند و خوشی و پول روی پول می گذارند و به همه فحش می دهند
    • شاهین IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      0 0
      خوش و حلالشون باشه کاش مرزو باز میگذاشتن اونایی ک حزبالهی نیستن بتونن برن
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    3 186
    ایشون هم مثل خانم بیکاز چند روز بعد فیلمش از اون طرف آب در میاد داره حالش رو می‌بره من و شما هم همچنان به جون هم افتادیم و داریم به هم فحش میدیم مثل تموم کارشون که مردم رو به جون هم انداختن اینم روش رفیق
  • مجید IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    5 187
    این زنیکه مزخرف باید بیاید از همان جا از همه ملت ایران عذر خواهی کند واقعا شما در کجای یک خیابان تو کشور شمایل این افراد را که خانم نامبرده میتونید ببینید. به غیر از آنهایی که از این مسیر حقوق میکیرند
  • ساوالان IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    2 345
    من کاملا موافق این خانم از ما بهتران هستم! با مقداری تغییر، اینکه اولا مملکت مال حزب‌اللهی هاست دوما مال اصفهانی ها سوم مال فارس ها چهارم مال آریایی هاست. و بقیه ول معطل هستن. و سهم شان شعارهای صدتا یک گاز می باشد.
  • FR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    5 172
    فعلا که همه چی مال اینهاست که ایرانی نیستن کلا دیگی که واسه ما نجوشه سر سگ توش باشه
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    4 181
    دقیقا با تمام وجود لمس و و تا مغز استخوانمون داریم حس میکنیم البته جماعت به ظاهر حزب اللهی(ادای آدم متدین و در میارن) که از ثروت و رانت استفاده کنند...متاسفانه...!!!!
  • پرویز شفیقی IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    3 151
    محبت بفرمایید معنی حزب اللهی من نمیدانم دوست دارم بدونم تو هرمملکتی که تبعیض بین مردمش قایل بشه شکست میخوره اتفاقا آن خانم بخودش اجازه توهین میده جای تاسف
  • JP ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    2 176
    متاسفم که در رسانه ی ملی یک کشور همچین آدم بی سواد و کم شعور به عنوان مهمان شرکت داده میشه برای این مملکت و حفظش شهیدان غیر مسلمان هم داریم بهتره که از خانواده ی اونها شرم کنند حزب الله کسی است که زیاده خواه و ریا کار و بی شرافت نباشد
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    3 173
    کلامون پس معرکه است
  • مهدی IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    1 169
    نظر شخصی یک آدم ساده و فاقد مسئولیت رسمی رو نباید نظر یک جناح دانست .
  • ناشناس IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    3 156
    مگه نیست؟!
  • یکی ازمردم IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    4 153
    زمان شاه.هیچکدوم ازمسئولان وطرفدارهاشون.یکبارنگفتن مملکت مال اوناس وهرکی نمیخادبره.اینها که ادعای مسلمانی وحزب خدابودن دارن.فقط بفکرچپاول ومال خودکردنن.وباقی مردم روبدبخت میدونن ویابایدساکت باشن وبدبخت عمرشونوبگزرونن یااعتراض دارن برن ازمملکت.هیچ چیزوحکومتی دائمی نیس اینهاهم رفتنین انشاا....
  • میثم IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    3 154
    خب من یه نفرم که شغلم آزاد هستش و نان خور کسی نیستم، و نون بازو میخورم، دین اسلام آری ولی هر کسی می‌تونه آزادانه با هر حجابی در ایران زندگی کنه. مثل دوران محمد رضا که هم چادر بود هم بی‌حجابی. و مملکت مال هر دو قشر هستش
  • عزیزی IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    3 126
    این حرف فقط از ذهن یک دیکتاتور خارج می‌شود.
  • بنده حیران و سرگردان IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    3 126
    فکر می کنم از اول مفت خورده و دیگه عادت کرده، به ،،،،،،،،،!!!!!!
  • باران IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    3 135
    همین آدما هستن که باعث اختلاف و چنددستگی مردم میشن😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡 این حرف تو کدوم آیه یا حدیث گفته شده؟؟؟؟
  • فدایی ایران IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    5 157
    حزب الله پیشکش لبنان..... مومن بودن به حزب اللهی بودن نیست. بهشت خداوند لبریز است از انسانهای درستکار با ادیان مختلف. ترجیح میدهم ایرانی باایمان باشم. اگر حزب اللهی اینی است که ایران را ویرانه کرده....‌پیشکش لبنان
  • عبدالله خدایی IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    148 3
    این مملکت مال امام زمان است رهبر تمام.دنیا
  • مهرداد IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    4 134
    مملکت مال تمام ایرانی هاست هرآنکه عرق وطن دارد و افکار و عقایدش به دیگران آسیب نمیزند
  • امیر NL ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    1 142
    حرف های بی ربط گاهی شنیده می شود از افراد و رسانه ها مهم نیست
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    4 156
    متأسفانه حقیقت تلخ همین هست که مملکت تقریبا افتاده دست همینا تمام فرصت ها تمام امکانات و پول و دارایی و قانون شده مال اینا و ما مردم معمولی محروم شدیم ،این زن یه حرف درست زده باشه همینه اعترافیه که خودش کرده
  • مهدی بیرانوند IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    5 132
    یعنی این گندی که داره داد مردم رو درمیاره،چه حوزه اقتصادی چه مذهبی ،چه فرهنگی،نتیجه زحمات هذب اللهی هاست؟ یا مشکل اینه که داستان برعکسه جنایتکارا ،خیانتاکارا،به اسم دین و مذهب داذن اسلام و مردم رو نابود میکنن؟
  • حمید حسینی IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    1 149
    آقایان خواهشن حرف این بنده خدا رو بدش نکنید حرف بدی نزدد . حزب‌الله ی یعنی حزب خدا ملت ایران همه خداپرست هستند . این خانوم منظورش همه ملت ایران بوده
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    6 138
    خبر آنلاین وجدانت کجا رفته نظر سنجی می‌زاری بعد نظرات رو نشون نمی‌دی و برای نظرات مخالف الکی منفی ها را زیاد می‌کنی فکر می‌کنی کارت درسته نه مطمئن باش بالاخره اون دنیایی هم هست نگی نفهمیدم
  • سلام FI ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    5 150
    ايران متعلق به تمام ايرانيها. نه گروه یا مجموعه خاص است اگر چه دولت سیزدهم اغلب حزب اللهی هستند اما زیر مجموعه آن همان اقشار سابق هستند هیچ تغییری صورت نگرفته حتی بعضي ها كه در دولت فعلي نصب شدند گرایش ضد دولتي فعلي در باطن دارند. بعبارت ديگر نقش بازی می کنند شاهد مثال وزیر فعلی تحقیقات و فناوری. دکتر زلقی در برخورد با بسیجی های دانشگاه تهران شاهد بودیم و رئيس دانشگاه ولایت ایرانشهر
  • قاسم IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    5 152
    کاملا موافقم،کجای حرفش غلطه فقط با این تزویر که من حزب اللهم بهترین شغل و درآمد، بهترین زندگی، سفرهای آنچنانی همه چیز مال اوناس،دنیا مال پررویان است خون دل میخورد آنکه حیایی دارد.
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    6 143
    دقیقاً درسته. پدر اینها سالها زحمت کشیده و یک میلیون و ششصد و چهل و هشت هزار و صد و نود و پنج کیلومتر زمین برای فرزندانش خریده و براشون به ارث گذاشته. یعنی کل ایران ارث پدری این جماعت هست و بقیه ملت متاسفانه دارن به زور تو ملک پدری این جماعت زندگی میکنن.
  • ر ضا IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    5 138
    جنابان صاحبان مملکت آیا مملکت داری هم بلدید?
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    7 130
    گرد سم خران شما نیز بگذرد
  • مجید IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    6 123
    ✳️ حزب اللهی بودن یا نبودن، مسئله این است 🔷 از وقتی آن خانم در تلویزیون گفته مملکت برای حزب الهی ها است، همه بخصوص حزب الهی ها دارند انکار می کنند. ولی آیا حقیقت جز این است؟ و این خانم جز حقیقت را گفته؟ 🔷بنظرم صداقت ایشان قابل تحسین است. کجای این مملکت برای غیرحزب الهی ها است؟ کدام سلیقه غیر حزب الهی در قدرت نماینده دارد؟ در کتاب های درسی در تریبون های رسمی در ارکان های تصمیم گیری می توان از آنها نشانی گرفت؟ در قهرمان هایی که معرفی می شود سهم غیر حزب الهی ها چقدر است؟ در قاب رسانه ملی که با قلع و قمع دیگر سلایق، حزب اللهی های هیئتی راب به جای مجری و برنامه ساز و کارگردان نشانده؟ در قانون نویسی کجا سلایق غیر حزب الهی را در نظر می گیرند؟ در این مملکت بیش از 80 میلیون ایرانی را مجبور می کنند که حتی مثل حزب الهی ها لباس بپوشند وگرنه مجازات می شوند. اگر استادی خلاف حزب الهی ها در دانشگاه موضع بگیرد اخراجش می کنند. اگر مثل حزب الهی ها موضع نگیرد شورای نگهبان رجل سیاسی حسابش نمی کند. در این مملکت رئیس هلدینگ ها، هیئت مدیره ها، بودجه ها و پول ها به غیر از حزب الهی ها تعلق می گیر
  • مجید IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    7 131
    حرف مفت زده به دل نگیرید
  • حسن IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    7 128
    این حرف خیلی بی معنیه اکثریت غریب به اتفاق مردم حزب اللهی نیستند ولی مسلمونن و ایرانی، گذشته از اینها همین غیر حزب اللهیها از همه چیزشون واسه به حکومت رسیدن امثال این خانم گذشنتد، کجا بوده ایشون زمان انقلاب
  • میثم‌نظری IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    6 145
    این‌مملکت‌مال‌همه‌انسانها‌در‌نقاط‌ایران‌است‌اصلا‌حزب‌اللهی‌نداریم‌اکثر‌‌‌...این‌حزب‌اللهی‌حزب‌اللهی‌پلاستیکی‌یا‌الکی‌هستند
  • محمد SE ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    من خودم حزب اللهیم ولی ایشون شکر اضافه خوردن ایران مال همه ی ایرانیانه همان هایی که در کنارهم دشمن بعتی ورشکست دادن
  • الی IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    7 128
    چقد راحت میان نشر میدن. ایران برای ایرانیست . با هر عقیده ای. خیلی ناراحتید شرایط محیا کنید تا غیر حزب الهی ها برن آمریکا اروپا تا هم شما راحت بشید هم ما والا با این نوناشون
  • حامد IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    26 94
    مثل اینکه خبر آنلاینم واس حزب اللهی هاس که انقدر حرف‌های حق دیس لایک داره!؟ چه گلی زدین بر سر این مملکت و مردم که اینقدر حق به جانب هستین و مملکت رو واسه خودتون می‌دونید؟! چه بلایی دیگه مونده که بر سرمون نیاوردین؟!!
  • حق گو IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    انسان افراطی گمراه،فک میکنه راهش راسته ،ولی داره تو تاریکی طی طریق میکنه که آخرش هلاکته.
  • جلیل بندقیری IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    مکه غیر از اینه؟؟؟
  • مجتبی DE ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    مردم دنیا بجز آتش افروزان جنگ ،همه حزب اللهی هستند،
  • DE ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    صددرصد
  • محمد IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    بله ایران مال همه ایرانی هایی هست که در راه وطن حاضرند از جان خود بگذرند نه یه عده وطن فروش نوکر امریکا و اسرائیل و اربابشان که قسمتی از ایران رو بخشیدند مثل بحرین و ...انسانهای خوب و بد در همه جای دنیا هستند این دلیل نمیشه همه رو به یه دید نگاه کنیم
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    با سلام با یک همه پرسی واقعی مشخص میشود کشور ایران مال چه کسانی است
  • مرضیه IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    ایران کشور همه ایرانیان است و همه با عشق با هم زندگی می کنند
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    ایران مطعلق به همه مردم ایران میباشد حرف خیلی بیخودی زده این خانم یعنی چی همه ما مردم وملت ایرادن حرف مفت زدن ایشون
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    استخدام وکارو وامهای بانکی پست های مهم دولتی و دریافت خودرو رانت وخلاصه هر چه هست مال شماست .ما فقط وظیفه داریم گوش کنیم و اطاعت کنیم ورای بدیم.شما بخوریدو ماهم حسرت بخوریم.
  • ۵۷ IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    انشالله که ایران به ایرانی برگرده
  • محمد س IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    متاسفم برای این افکار پوسیده و افراطی
  • قافی IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    نمیدونم شایدنظری دیگه داشت وترسید
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    از صدا و سیمای ملی خیلی سپاسگزارم که با دعوت از این خانم که جوک گفت خنده به لبان ما نشاند و خوشحال شدیم .
  • ناشناس IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    چه فرقی میکنه مملکت دست کی باشه مهمتر از آن اینه شهروندان امنیت جانی و مالی داشته باشند ریا و تزویر نباشه رانت و فساد و بیکاری نباشه توسعه اقتصادی باشه مردم رفاه نسبی داشته باشند بدون هرگونه گرایش سیاسی اینطوری نباشه که جنگ و تحریم واسه ما باشه عشق وحال در اروپا و امریکا واسه بچه های نور دیدگان .
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    جز چندلیتر اکسیژن،که همه برای زنده بودن به ان نیاز دارن دیگر هرانچه در این مملکت هست از ان حزب الهی هاست ،علی برکت اله
  • کارگر IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    چیزی که ایان است- چه حاجت به بیان است
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    متاسفم
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    تعداد نظرات منفی به طرز شگفت انگیزی بالا رفته. این قدر وقت گذاشتید تا مثلا ثابت کنید نظرات مردم متفاوت از این گفته های اعلامی هست خودتان که می دانید چه خبر هست. این کار در شأن و مرام حزب خداوند هست؟!!!
  • ماتادور IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    زیاد نباید جدی گرفت یه کودنی با مجری کودنی با صداو سیمای کودن تر
  • ناشناس IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    سرجون دادن ودفاع ا زکشور مامردم حساب می آییم ولی سربخور بخور وچپاول کشور مال اینها ست .خانم کور خوندین هیچ قدرتی نتونست ونخواهد تونست کشور ازما مردم بگیره
  • حسین کرد IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    موافقم.. البته تکمیلش میکنم... مملکت.. مملکت امام زمان(عج) میباشد.. یعنی جماعت معتقد وپای کار... وصد البته. وبدون انکار. تمامی ملت ایران حزب الهی هستند.. وسلام
  • محسن بابا IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    یک سوال منحرفی است مملکت مال آن متمولی است که ثروتش از خون وچپاول وبردگی دیگران بدست امده واگر میخواهی بدانی ثروت جامعه دست چه کسانی است به درآمدها و ساخت و سازها و.........نگاه کن حزب اللهی ها واقعی خیر کل جامعه را میخواهند و راه رضایت فقط خدا را دارند واگر پول داشته باشند دنبال تجمل و........ نیستند و اکثرا در انقلاب غیر از زحمت و ....بد بختی...چیزی نصیبشان نشده و زندگیشان نشان دهنده اخلاص وصفای پاطن انهاست ریش نشانه حزب اللهی بودن نیست همچنان که سیبیل نشانه مردی نیست باید در عمل دین و مردانگی خودش را نشان بدهد نه با حرف.... چادر زیباست ولی نه برای همه ..... عفت و پاکدامنی در زنان گوهر با ارزشی است و در عمل باید ظهور کند وگر نه ظا هر همیشه مورد قضاوت نباید قرار بگیرد مملکت مال همه افراد جامعه است وتفرقه انداختن کارشیاطین است ولی وسلام
  • حسین IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    مملکت ازآن همه است برای تمامی مشارکت‌ها و مناسبات وهمدلیها درهمه زمینه ها مخصوصأ این برهه از زمان این خانم باید از آن جایگاهیش اول خلع شود و بعد اگر شد توجیح شود
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    مملکت برای دیوسهاست، اگه برای دیوسها نبود به هر پتیاره ی کپک زده ای تریبون رسمی برای گوه خوردن نمی دادن.
  • محمد IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    این وطن مال همه ملت ایرانست اونهای که خدمت بوطن می‌کنند چه اونهای که چپاول میکنندتاریخ بزودی قضاوت می‌کند زنده بادایراندوست
  • رضا IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    پاسخ آن نادره دوران را آقای زیدآبادی به درستی دادند.
  • شماعی IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    صد در صد. کشور ایران اسلامی مال حزب الهی هاست. طبق آیات قرآنی مردم مسلمان که در حزب خدا باشند. مگر کسی در جبهه مقابل الله باشد که وطن به او تعلق ندارد.
  • مظفر IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    دسته بندی ملت با عناوین بسیجی و غیر بسیجی و حزب اللهی و عادی از همان اول اشتباه بود تا زمانی هم که ادامه داشته باشد، هیچ مشکلی حل نمی شود بیش از این هپخودمان را گول نزنیم همه ی بندگان مخلوق خداوند منان هستند و رفاه و زندگی می خواهند نمی شود با برداشت غلط سیاسی و توجیهات دینی من درآوردی، حقوق کسانی را نادیده گرفت این کار صرفا موج سواری روی عقاید و فریب کاری دینی و سوئ استفاده از فرصت ها جهت حکومت کردن آسان بر مردم، خذف منتقدین و .. هست هر کسی هم که تاکنون، طرفدار این ایدئولوژی بوده، در پیشگاه الهی در موضوع حق الناس جواب پس خواهد داد یقین بدان و شک نکن
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    مملکت مال همه ایرانیهاست.حتی اونی که خارج از کشور داره زندگی میکنه
  • ایرانی IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    ایران پرستان ازکجامعلم این زن ایرانیست اگرایرانی بودچنین حرفی نبایدمیزد ایران مال قهرمانان وطن دوست هست وتاریخ بزودی قضاوت می‌کند چه کسی خدمت وچه کسی خیانت
  • امیرمجید IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    این مملکت متعلق به ایرانی هاست با هر دین و مسلکی
  • زهراناز IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    هیچ
  • حسن IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    اگر این جماعت به اصطلاح مدعی حزب الهی مملکت را ول کنند ایران گلستان میشود
  • مهرداد IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    بستگی داره به کدام منطقه ایران جای خشک کن آب. یا بیابانها
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    زر زده
  • سالار IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    اینکه نظر ما چی باشه مهم نیست. مهم اینه که تو واقعیت همینجوری شده. همه چی و همه قدرت دست حزب الهی هاس. خودشون رو صاحب کشور میدونن و از بالا به بقیه نکاه میکنم. شما یه نگاه به مسیولین و مدیران بندازین. میبینن همشون یا حزب الهی هستن یا ادای حزب الهی در میارن. ملاک پیشرفت شده ریش و تملق و جای مهر رو پیشونی. دیگه مکه مهمه نظر بقیه ؟؟
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    این از روی بیشعوری یه چیزی گفت
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    هیچ کس چنین حقی ندارد. ایران مال همه ایرانی هاست.
  • چرا IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    یعنی حزب شیطان هم داریم؟
  • شبگرد IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    من موافقم که مملکت مال حزب اللهی هاست و آدمای با دانش و با سواد و متخصص غیر حزب اللهی همه در حاشیه هستند
  • داود محمدی IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    با سلام نظر بنده این است که ای کاش زمان جنگ و ایجاد بحرانهای متفاوت از این عبارت ایشان استفاده می‌کرد و متوجه دیدگاه غلط خود شده و با عبارت بی ادبانه ای حرف خود را پس میگرفت اصلا میخوام بپرسم ایشان چند سالشان است و در زمان جنگ چند ساله بوده . کهنه سرباز جنگ با عراق
  • یاشار IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    صد در صد مخالف این جمله هستم این مملکت ارث پدری هیچکس نبوده و نیست بخصوص حزب اللهی ها
  • حسن RO ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    ایران مال همه ایرانیان است.
  • صدای مستضعفین IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    با اعتقاد و تاکید اعلام می‌کنم، ایران برای وطن فروشان نیست حال باید دید مسولین یا حتی مردم چه رفتاری نموده و خواهند نمود که وطن فروش میشوند
  • US ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    صد درصد نه هزار درصد که با این افکار فاشیستی آسیب زننده به ایران عزیز مخالفم
  • سحر IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    1 0
    من حزب اللهی نیستم.یادم نمیاد سهمم از کشورم رو به هیچ حزب اللهی ای بخشیده باشم.حزب اللهی ها مصادره اش کردن
  • کا مند IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    وقتی مسئولین جمهوری اسلامی ادعا دارن که مردم با اوناس میگن پای انقلاب هستن اگر نان شب هم نداشته باشن مردم در صحنه هستن پس برادر خواهر یا هرکی از چه میترسن که یک انتخاب آزاد نمیزارن فقط با یک سوال جمهوری اسلامی بله یا خیر مثل سال ۵۸
  • علی کرمانی IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    غلط کرده ایشون این حرفو زده انروزی اینمنلکت در جنگ بود این خانم پشت کمر پدرش بوده حالا برای من و امثال من رگگردن کلفت میکنه. تو وامثال تو خفه
  • مریم IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    خبر آنلاین این نظر سنجی که مثبت و منفی ها دستکاری میشوند و خشم مردمو صد برابر میکنید چه ارزشی دارد ؟ خیر امواتت یا نظر سنجی نکن یا مطمئن شو که نفوذی نداری اما ای حکومت پست و خودکامه که به نام اسلام این کشورو و دنیا و آخرتمونو به گند و گوه کشاندی روزگار تو هم بسر خواهد رسید
  • ملیکا IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    غلط کرده هر کی گفته مملکت مال حزب اللهیاست ایران مال همه ایرانیهاست هر کی ایرانی فکر نمی کنه میتونه بره هر جا میخواد
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    انقدر گرونیه بخدا موندیم چیکار کنیم ماها که آبرومندیم وبا آبرو زندکی کردیم خدا کنه یه خورده ارزونی بشه
  • کوروش کبیر از ایران DE ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    مملکت تا وقتی که قانون بالاتر از افراد آن جامعه باشد موفق خواهد بود آیا در ایران یک شهروند عادی میتواند از رییس مجلس از رییس جمهور شکایت کند و به حق خود در دادگاه برسد .آیا اصلا میگذارند شکایتی مطرح شود . خودتان قضاوت کنید
  • رها IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    گر،به قدرت برسی مست نگردی مردی...امان ازاین صندلی های مقام وشهرت که بعضی شخصیت های حقیر نمایان میشوند...
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    اول ماتنهادوحزب داریم یکی حزب خداویکی حزب شیطان مملکت ماحزب خداست اگرکسی غیرازاین است پس جاش اینجانیست چراخارش دارین
  • جلال IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 1
    باسلام در آیه قرآن آمده وارث ملکتها اولیای خدا خواهند شد لبیک یا خامنه‌ای از هیچزترس واهمه‌ای ندارم
  • محمود IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    این خانم توهم زده و فکر میکنه ایران مال اوناس در حالی که حزب اللهی ها ۵ میلیون نفر هم نیستن
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    غلط کرده هرکی اینو گفته مملکت مال همه ی ایرانیاست
  • رضا مرادی IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    حرف بشدت نادرستی هست،مملکت مال همه مردم ایرانه،با دین و بی دین،بعنوان یه ادم معتقد اعتقادم برا اینه که نباید کسی رو مجبور به کاری کرد ،و باید در اعتقاد و باور انسانها ازاد باشند،خداوند در روز قیامت به حساب همه اعمال بندگانش رسیدگی خواهد کرد.
  • نا شناس IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 1
    ایران خانه همه کسانی است که شناسنامه ایرانی دارند.ایشان از روی نادانی و جهالت چیزی گفتند.جدی نگیرید.برای شفای ایشان دعا کنید.
  • رضا شفیعی .اردستانی IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 1
    مملکت برای کسانی است که دلشان برای عزت و پیشرفت و رشد علمی اش بطپد نه انکسانی که دل در گرو محبت غرب نهاده و به هنگام تهدید خاک پاکش به غرب پناهنده شده و حاضر نیستند حتی در کشور مانده و با کم و کسری ها بجنگند و کشورشان را بسازند .مملکت از آن کسانی است که در طی هشت ساله جنگ با بیش از هشتاد کشور جهان که هر پنچ ابر قدرت در آن زمان متفقا در صف مقابل ایران جبهه گرفته بودند ایستاده و با جان و مال و نثار کردن عزیزترین فرزندانشان و تا آخرین قطره خون دفاع کردن و با بود و نبودن هایش ساختند و نه اختلاس گر و نه محتکر و نه رانت خور و پارتی باز بودند ..هر چه بود ایثار و گذشت بود چه در جبهه ها و چه در پشت جبهه ها ..حالا خدا وکیلی خودت وجدانت را قاضی قرار بده تا بدانی جز کدام دسته بوده ای معلومه بچه از آن کسی است که در گرما و سرما شب و روز و وقت و بیوقت برای او زحمت کشیده است ...تازه آنها ادعای مالکیت هم نداشته و تمامی زحماتشان را وظیفه شرعی و دینی خودشان میدانند ....
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    زر مفت زده
  • ایران من IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    آقای دادستان، آقای مدعی العموم کجا هستید‌ نفوذی و خائن باید چ شکلی باشه ک ی تکون به خودتون بدین. اکثر مردم از این نوع حرف زدن ها دلخورند نمیخوای کاری بکنی
  • بدر IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    بله موافقم تمام حوادث مانند جنگ سیل زلزله وشهادت اسارت ایثاروجانباری وازاین قبیل چیزهای مملکت همش مال حزب اللهی هاست
  • IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    همه ایران حزب اللهی است تک تک مردم این حزب و آن حزب ندادد
  • IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 1
    این مملکت برای همه ی مردم ایرانه اما توالت های این مملکت برای حزب اللهی ها است
  • ناصر نیایش IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    این کشور و این خاک برای مردمی آزاد اندیش و احترام به هر دین ، آئین و کیش دوستانه و آزاد است . این کشور ، مردم و خاک یک استراتژی دارد . پندار نیک ، گفتار نیک و کردار نیک...
  • نورا IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    1 0
    این حزب اللهی ها یه کاری کردن با این مملکت که دیگه نمیشه جلوی مردم حرف از خدا ،پیغمبر و احادیث ائمه اطهار علیهم السلام زد .دین خدا رو نابود کرد .
  • بازنشسته IR ۰۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    ایران مال ۸۵ میلیون ایرانی هست از هر قشر و مذهب و گرایشی که دارن به هم احترام میگدارن و در کنار هم زندگی مسالمت آمیزی خواهند داشت
  • IR ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    تفکر کاملا درستی هست به نیابت از جوانان روستا کولغ کاشی عرض میکنم بله مملکت مال حزب اللهی هاست جمع کنید برید پیش کدخدا
  • حسین BR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    0%
  • حسین BR ۰۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    حزب الهی ها و بسیجی ها با ربات اومدن افتادن به نظرات مردم منفی میدن،عیبی نداره عقیده واقعی مردم ازکامنتها مشخصه. انقد منفی بدید تا خسته شید یابقول رئیس جمهور منتخبتون که نظرش نزدیکتر بود "منفی دانتان پاره " شود.
  • منصف IR ۰۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    کشورم برای وطن پرستان است و حزب ا... هم جزوی از وطن پرستان است و وطن فروشان در آن جایی ندارند و نخواهند داشت .
  • رضا IR ۰۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    سلام به همه ملت ایران توهمات این اشخاص کوته فکر هست که سبب از بین رفتن اتحاد آحاد مردم میشود،و این تفکرات از همان صدا و سیما نشأت میگیرد. این افراد دشمن این وطن و مردم هستند. خدا لعنتشون کنه الهی امین
  • وطنم IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    اینجا فقط ایران است و لا غیر
  • دلبری IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    مگه بقیه حزب شیطان هستن.؟
  • IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    صاحب مملکت بیاپاسخ گو هم باش اهای اقتصاد داغون هم کار شما بوده حتما دروغ میگم برو در بیمارستان مردم تمام بدنشون رو دارن میفروشن پول نفتمون کو؟ ای کاش مال شمابود لااقل درست هم اداره اش کنید
  • IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    اگرمملکت مال اون هاست پس چرا تو کانادا زندگی میکنند!!!
  • IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    خوب معلومه که مملکت مال ایناست. عرضه داری برو پس بگیر
  • IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    بله درست فرمودن طیف وسیعی از مسولین فعلی مملکت دارای چنین تفکری هستن واعلام برائت شون فقط تاکتیکی است و لی عمل و ایشون همینه و مردم چند ساله که این و ميدونند وتکذیب اثدی نداره
  • محمد IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    چه اشکالی داره نظرش را گفته تو هم نظرت را بگو آزادی یعنی همین
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    سلام.با رحمانیت خدا متناسب نیست. البته حزب اللهی ها بیشتر در حفظ مرزها سهیم هستند؛ خیلی بیشتر

آخرین اخبار