بهره مندی روستای گردشگری کارتا ایذه از اینترنت پرسرعت همراه اول

اجرای پروژه توسعه و ارتقای ارتباطات سیار در روستاها به منظور بهره‌مندی روستائیان از خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات

با نصب و راه اندازی تکنولوژی نسل چهار به دکل همراه اول، روستای کارتا از توابع بخش مرکزی پیان شهرستان ایذه زیر پوشش اینترنت پرسرعت همراه اول قرار گرفت و مشترکان در این روستای گردشگری از دیتای همراه با سرعت و کیفیت بالاتر بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان اعلام کرد در ادامه اجرای پروژه توسعه و ارتقای ارتباطات سیار در روستاها به منظور بهره‌مندی روستائیان از خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات، با توسعه زیر ساخت‌ها و فراهم کردن بستر ارتقای شبکه ارتباطی همراه، با تلاش کارشناسان فنی حوزه معاونت ارتباطات سیار مخابرات خوزستان، تکنولوژی 4G بر روی دکل روستایی کارتا نصب و راه‌اندازی شد.

بر اساس این خبر برای عملیات توسعه و ارتقای تکنولوژی سایت کارتا به تکنولوژی نسل ۴، یک سایت واسط به ارتفاع ۴۸ متر در روستای صعب العبور امامزاده سلطان ابراهیم و سه لینک رادیویی حدفاصل کارتا، سلطان ابراهیم، گلزار و تپه گردشگری گلزار نصب شده است.

پس از به روز رسانی و وارد مدار شدن این سایت به شبکه ارتباطی همراه اول، ساکنین روستای کارتا ایذه، جاده مواصلاتی و مناطق و روستاهای اطراف و نزدیک، از نعمت اینترنت پرسرعت همراه اول با کیفیت مطلوب برخوردار شدند و مشترکین نیز خدمات دولت الکترونیک و تبادل اطلاعات دیتایی صوت و تصویر را با سرعت‌ بالا تجربه می‌کنند.

گفتنی است: کاهش شکاف دیجیتالی، اجرای عدالت ارتباطی و دسترسی به خدمات مبتنی بر شبکه اطلاعات ملی از اهم اهداف اجرای پروژه ارتقای شبکه ارتباطی همراه در مناطق روستایی است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1833637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =