بهینه سازی و پایداری ارتباطی شبکه تلفن ثابت برخی مشترکان شادگان 

با تلاش تیم عملیاتی و فنی شبکه مخابرات شادگان، و پس از تأمین تجهیزات ،حفاری ونصب تجهیزات فنی مخابراتی راه اندازی مجدد خطوط تلفن ثابت انجام شد

شبکه تلفن ثابت مشترکین در برخی خیابان‌ها و مناطق شهرستان شادگان که به دلیل تخریب و سرقت دچار اختلال شده بود با نصب تجهیزات فنی و نوسازی و بهینه‌سازی منصوبات مخابراتی، پایدار شد.

به گزارش خبرآنلاین: با تلاش تیم عملیاتی و فنی شبکه مخابرات شادگان، و پس از تأمین تجهیزات و حفاری ونصب تجهیزات فنی مخابراتی از جمله ۹۸ کله پست، ۵۳ لوله پست و حفاری و نصب ۱۲۰ متر کابل آبونه و نصب بیش از ۲هزار کابل هوایی، اختلال ناشی از سرقت و تخریب شبکه تلفن ثابت مشترکین در محدوده خیابان‌های امام خمینی (ره)، پاسداران شرقی و غربی، فتح المبین، ولایت و منطقه عباس آباد و بنیاد مستضعفان در سطح شهر شادگان بهینه سازی و نوسازی شد.

با بهینه سازی و نوسازی شبکه ارتباطی تلفن ثابت مشترکین در این محدوده و مناطق که پیش از این به دلیل سرقت و تخریب تجهیزات و منصوبات فنی مخابراتی دچار اختلال و قطعی شده بود، دوباره پایدار و فعالیت تلفن‌های مشترکان نیز از سر گرفته شد.

براساس این خبر عملیات بهینه سازی و نوسازی به منظور رفع خرابی و پایداری شبکه تلفن ثابت به منظور ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مشترکین همچنان در حال انجام است.

از شهروندان تقاضا می شود با مشاهده هرگونه تخریب و سرقت موارد را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند تا شاهد اختلال در روند ارائه خدمات به مشترکین نباشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1834460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =