۰ نفر
۱۷ آبان ۱۳۹۰ - ۰۶:۵۰

کیهان نوشت:

به دنبال اوج گیری تسویه حساب های داخلی در صدای آمریکا و اخراج شماری از همکاران آن، شبکه بالاترین گروه برنده این درگیری ها را «اپوزیسیون تزریقی» خواند.
بالاترین با اشاره به اخراج سازگارا، صحتی، بختیار، باطبی و چالنگی نوشت: اپوزیسیون دست سازی که مدت ها در آب نمک خوابانده شده بود، اکنون مقابل دوربین های VOA قرار گرفته است. شرح وظیفه این اپوزیسیون تزریقی ایجاد اختلاف در میان نیروهای اصیل و شناسنامه دار مخالف جمهوری اسلامی و به انحراف کشاندن مبارزات و انحراف توجهات به حاشیه ها است. مشکلات ایجاد شده در برنامه های اخیر صدای آمریکا و به ویژه برنامه تفسیر خبر را می توان در این راستا دید. ناهماهنگی های اندکی که در برنامه تفسیر خبر وجود داشت، رامین عسگرد را واداشت که دست به اخراج چهره های مخالف با «اپوزیسیون تزریقی» بزند. عباس فخرآور (ملقب به پریوش) نمایندگی گروه «اپوزیسیون تزریقی» را برعهده دارد.
متهم کردن گروه برنده در درگیری های داخلی VOA به «اپوزیسیون تزریقی» در حالی است که برخی مدیران آمریکایی با بدگمانی شدید به اخراجی های VOA می نگرند و معتقدند آنها طی چند سال اخیر، یکی از عوامل مهم از خاصیت انداختن اپوزیسیون و کم شعور نشان دادن آن هستند. آنها به اشتباه کسانی چون سازگارا و باطبی و صحتی را نفوذی تلقی کرده اند.

/212 212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 183806

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =