بسیج انگیزه‌ای جز خدمت بی‌منت به مردم ندارد

فرمانده سپاه استان قزوین اظهارکرد: بسیج سازندگی انگیزه‌ای جز خدمت بی‌منت به مردم برای کسب رضایت خدا ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه استان قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که به مناسبت هفته بسیج در سالن جلسات فرماندهی سپاه صاحب‌الامر(عج) برگزار شد، اظهارکرد: بسیج سازندگی هیچ محدودیتی در به کارگیری نیرو ندارد و به صورت شبانه‌روزی حتی در برف زمستان در کوه سنگی الموت پای کار است.

او افزود: بسیج در هر مقطعی متناسب با نیاز آن روز جامعه وارد میدان می‌شود و به مردم اعتماد دارد.

سردار آتانی با اشاره به اقدامات و خدمات بسیج سازندگی در استان، گفت: با کمک قرارگاه امام حسن مجتبی بیش از ۴۹۹پروژه عمرانی در مناطق کم‌برخوردار با اعتباری بالغ‌بر ۳هزار میلیارد تومان اجرا شد.

این مسئول ادامه داد: در ۵مجتمع و ۹۶روستا کار جاده‌سازی و آبرسانی داشتیم که آن را به ۱۰۶روستا رسانده‌ایم وهم‌اکنون ۷۰۰کیلومتر آسفالت و ۸۰۰کیلومتر احداث جاده در حال آماده‌سازی قرارگاه امام حسن مجتبی است و تصمیم داریم که ۱۵۶کیلومتر راه روستایی در ۱۵محور آسفالت شود.

او با اشاره به نقش رسانه‌ها در بیان واقعیت‌های جامعه، اظهارکرد: رسانه‌ها باید هوشمندانه و صادقانه عملکرد بسیج را در یک سال گذشته گزارش دهند تا مردم مطلع شوند که بسیج سازندگی انگیزه‌ای جز خدمت بی‌منت به مردم برای کسب رضایت خدا ندارد.

سردار آتانی در خصوص اجرای برنامه‌های مختلف هفته بسیج با شعار «بسیج، امید ملت ایران»، گفت: در هفته بسیج بیش از ۱۴۰عنوان برنامه فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و بصیرتی برگزار می‌شود که تجمع بزرگ بسیجیان قزوین، دیدار با رهبری، حضور در نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه و برپایی نمایشگاه از آن جمله است.

این مسئول در پایان این جلسه در خصوص نبرد غزه با اسرائیل، خاطرنشان کرد: ۷۰درصد جمعیت دنیا به نفع مردم غزه به میدان آمده‌اند و امروز قدرت رسانه از بمباران و سلاح جنگی بیشتر است.

فرمانده سپاه استان قزوین اظهارکرد: تصاویر موجود از جنایت اسرائیل در مورد کودکان باعث شد تا این جنایتکاران بیشتر از گذشته رسوا شوند که امروز همه قدرتشان را برای حمله به بیمارستانی که مملو از مجروحین است به میدان آوردند تا قدرت‌نمایی کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1838309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =