پاسخگویی به ۷۰۰مطالبه مردمی درمیز خدمت وزارت صمت در چهارمحال وبختیاری

همزمان با سفر هیئت دولت به استان به ۷۰۰ مطالبه مردمی در میز خدمت وزارت صمت در چهارمحال و بختیاری پاسخگویی شد.

یه گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، همزمان با سفر هیئت دولت به چهارمحال و بختیاری فرآیند پایش و پاسخگویی درمیز خدمت و ارتباطات مردمی وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور سید محمد میر جلیلی، نماینده تام‌الاختیار وزیر صمت؛ کارشناسان تخصصی وزارت؛ مدیر و معاونین صنعت، معدن و تجارت استان انجام شد.

نماینده تام الاختیار وزارت صمت در سفر دوم استانی هیات دولت به چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه درخواست ها به صورت‌کارشناسی بررسی می شوند تا بهترین نتیجه به مردم ارائه شود؛ گفت: در میز ارتباطات مردمی به مدت سه روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ موانع و مشکلات مردم بصورت کارشناسی و رودرو بررسی شد.

مدیر کل پاسخگویی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: از مجموع ۷۰۰ درخواست مردمی مطرح شده ۸۰ درصد در بخش تسهیلات به ویژه اعتبارات خرد بوده است.

سیدمحمد میرجلیلی افزود: بخشی از درخواست ها هم مربوط به طرح های صنعتی بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی است که به دلیل مسائل اقتصادی موفق به تکمیل پروژه خود نشده اند و درخواست مهلت برای استفاده از زیر ساختهای دولت در شهرکهای صنعتی را داشته اند.

سید محمد میرجلیلی افزود: تمامی درخواست مردم در سامانه " سامد" ثبت و به صورت پیامکی به مراجعه کننده اطلاع رسانی شد تا درخواست مراجعه کننده تا دریافت نتیجه دنبال شود.

میرجلیلی ادامه داد: در وزارت صمت یک نظام جدید پاسخگویی ایجاده شده که به صورت کاملا هوشمند است و تمامی درخواست ها و مکاتباتی که از سامانه ۱۲۴ انجام می گیرد به سرعت و یکپارچه در کشور پیگیری می شود.

مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری هم گفت: این میز خدمت؛ به‌ منظور پاسخگویی به درخواست‌های مردمی مرتبط با اهداف وظایف وزارت صمت؛ تسریع در پاسخگویی؛ حل مشکلات مردمی در بخش ها و حوزه های مختلف همچنین بررسی درخواست های حضوری حوزه صمت و پاسخگویی در کوتاهترین زمان ممکن برگزار شده است.

فضل ا... رحمتی افزود:دراین راستا مشکلات واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری و حتی مردم عادی که در این حوزه با مشکلاتی خارجی از اختیارات استانها مواجه بوده اند به صورت ملی در مدت ۳ روز پیگیری و بررسی شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1838930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =