درخواست فوری جبهه پایداری از اصولگرایان

فارس نوشت: جبهه پایداری در بیانیه‌ای از نیروهای گفتمان انقلاب خواست تا برای دعوت از افراد اصلح جهت حضور در عرصه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اقدام کرده و افراد مد نظر خود را جهت انتخاب نهایی نامزد اصلح را معرفی کنند.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی برای معرفی نامزد اصلح و کارآمد جهت حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

انتخابات و تعیین سرنوشت، توسط مردم در تمامی سطوح حاکمیتی کشور، مهمترین رکن مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با تدبیر حکیمانه امام خمینی(ره) و استمرار مدیریت داهیانه مقام معظم رهبری به عنوان نماد عزت و اقتدار ایران اسلامی، مایه یأس دشمنان و بدخواهان شده است.

الویری: در مورد صلاحیت پزشکیان و علی مطهری نظرسنجی شود / مسعود رجوی هم تایید صلاحیت شد ولی رأی نیاورد

جبهه پایداری با انتشار شاخص‌های برآمده از تفکر امامین انقلاب در چهار بخش در بیانیه تفصیلی خود پیرامون انتخابات مجلس، از همه نیروهای دلسوز گفتمان انقلاب می‌خواهد تا با توجه به این شاخص‌ها نسبت به دعوت از افراد اصلح جهت حضور در عرصه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اقدام نموده و افراد مد نظر خود را جهت انتخاب نهایی نامزد اصلح به دفاتر جبهه پایداری در سراسر کشور و سامانه اینترنتی جبهه پایداری به آدرس jebhepaydari.ir معرفی نمایند تا این جبهه با توجه به ملاک‌ها و شاخص‌های نماینده اصلح و کارآمد برای خدمت به مردم شریف ایران اسلامی عرضه نماید.

۲۱۹۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1839204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =