استقرار ۱۰۰سرمایه‌گذار جدید در نواحی صنعتی قزوین

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۰۰متقاضی سرمایه‌گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی تابعه استان جذب شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ رضا صفاری، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین با اعلام این خبر اظهارکرد: با واگذاری ۹۰هکتار از اراضی شهرکها و نواحی صنعتی به ۱۰۰سرمایه‌گذار در تحقق شعار سال و ایجاد رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال بوده که در بین استان‌های سراسر کشور جزء پیشتازان جذب سرمایه‌گذار هستیم.

او میزان سرمایه‌گذاری قراردادهای منعقده را ۷۰هزار میلیارد ریال بیان کرد و افزود: با راه‌اندازی این طرح‌های صنعتی زمینه اشتغال سه و ۷۰۰نفر فراهم خواهد شد.

صفاری با اشاره به نوع فعالیت این واحدهای صنعتی گفت: بیشترین میزان فعالیت متقاضیان سرمایه‌گذاری در حوزه شیمیایی، غذایی و فلزی بوده است.

این مسئول در خصوص بیشترین جذب سرمایه‌گذار و میزان زمین‌های واگذار شده، توضیح داد: شهرکهای صنعتی خرمدشت، حکیمیه و قزوین (کوهین) به ترتیب بیشترین میزان استقبال را دارا بودند.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان در پایان با بیان اینکه نزدیکی به تهران، برخورداری از زیرساخت‌ها و موقعیت ارتباطی مناسب موجب شده تا قزوین به استانی جذاب برای سرمایه‌گذاران صنعتی تبدیل شود، اظهارکرد: طی سال‌های اخیر با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمن هرساله شاهد رشد سرمایه‌گذاری در بخش تولید در این استان بوده‌ایم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1839541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =