دو پروژه بهداشتی و راه در بخش دشتابی به بهره‌برداری رسید

مرکز خدمات جامع سلامت روستای شهرستانک و روکش آسفالت روستایی شاهین تپه - ارداق از توابع بخش دشتابی شهرستان بویین‌زهرا توسط استاندار قزوین به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ با سفر محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین به بخش دشتابی، مرکز خدمات جامع سلامت روستای شهرستانک و روکش آسفالت روستایی شاهین تپه- ارداق از توابع بخش دشتابی شهرستان بویین زهرا به بهره‌برداری رسید.

اعلایی در حاشیه افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستای شهرستانک گفت: با پیگیری‌هایی که توسط مسئولان استانی و شهرستانی در حال انجام است برای منطقه دشتابی خدمات خوبی توسط دولت ارائه می‌شود.

استاندار قزوین اظهارکرد: تاکید دولت سیزدهم و دستور رئیس جمهور تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است و برای این پروژه‌ها علی‌رغم محدودیت‌های اقتصادی تامین اعتبار می‌شود، موضوعی که برای بخش دشتابی اتفاق افتاده و مشابه این اقدامات هم ادامه دارد.

گفتنی است؛ این پروژه در ۵۰۰متر مساحت و به همت خیر و همچنین منابع دولتی به بهره‌برداری رسیده است که ۶هزار نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

استاندار قزوین در ادامه بازدید خود از بخش دشتابی، پروژه بهسازی روکش آسفالت جاده ارداق را نیز مورد بهره‌برداری قرار داد.

طرح بهسازی روکش آسفالت جاده چینی مرجان- شاهین تپه- ارداق به طول ۱۸کیلومتر و با ۵۸۰میلیارد ریال اعتبار با حضور استاندار قزوین و نماینده مردم بویین‌زهرا در مجلس شورای اسلامی به بهره‌برداری رسید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1840258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =