دوست داری اکانت کلش خودت را به بهترین قیمت بفروشی؟

بازی های گوشی های موبایل زیادی در سراسر جهان معامله میشوند. کلش رویال و کالاف دیوتی موبایل از دیگر بازی هایی هستند که مثل کلش آف کلنز خرید و فروش زیادی دارند.

همانطور که میدانید کلش آف کلنز یکی از بازی های محبوب و پرطرفدار در سبک استراتژیک برای گوشی است. این بازی در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد. بنابراین اکانت های کلش آف کلنز ارزش اقتصادی دارند. اگر شما هم این بازی را در گوشی خود دارید و آن را به مدت طولانی بازی کرده اید، قطعا میتوانید آن را به بهترین قیمت به فروش برسانید.

نحوه فروش اکانت کلش آف کلنز

اگر شما در داخل بازی با کسی توافق کنید که اکانت شما را بخرد، قطعا به نتیجه نخواهید رسی . چون نه خریدار به فروشنده اعتماد میکند و نه بالعکس. بنابراین باید یک واسط معتبر میان 2 نفر باشد که هردو طرف به این شخص اعتماد کنند.

در همین راستا وب سایت نوین کلش را به شما معرفی میکنیم. این وب سایت با داشتن سابقه طولانی یکی از سایت های معتبر در زمینه خرید و فروش اکانت کلش آف کلنز و سایر اکانت ها است. برای فروش اکانت 2 راه دارید:

روش اول: برای فروش اکانت کلش آف کلنز خود باید ابتدا در سایت نوین کلش عضو شوید. بعد در منوی بالای سایت روی ثبت آگهی و فروش اکانت کلش آف کلنز کلیک کنید. در این قسمت باید فرم مربوط را پر کنید. این فرم مربوط به مشخصات فردی و مشخصات اکانت شماست. بعد از ارسال آگهی، اکانت شما در سایت نوین کلش و کانال های روبیکا و تلگرام نوین کلش آگهی میشود.

روش دوم: سایت نوین کلش برخی از اکانت های سطح بالا را خودش خریداری میکند بنابراین برای فروش اکانت نیاز به انتظار برای فروش ندارید و با ارسال عکس و قیمت به پشتیبانی نوین کلش، می توانید اکانت خود را به قیمت روز بفروشید.

نحوه خرید اکانت کلش نوین کلش

اکانت هایی که توسط فروشنده های مختلف آگهی میشوند، در کانال های روبیکا و تلگرام و وبسایت نوین کلش قابل مشاهده هستند. در صورتی که به اکانتی علاقه مند بودید، میتوانید با درگاه امن زرین پال اکانت را خریداری کنید. بعد از خرید اکانت کلش ، اکانت در تلگرام یا روبیکا به شما تحویل داده می شود. سوپرسل امکان جدیدی در بازی کلش آورده است و شما می توانید ایمیل خود را به پشتیبان نوین کلش دهید تا اکانت را به ایمیل شما منتقل کنند. همچنین در این بازی یک قسمتی به نام محافظت از اکانت اضافه شده است که شما میتوانید با فعال کردن آن اکانت خود را تا همیشه امن کنید.

شرایط خرید و فروش اکانت کلش آف کلنز

وقتی شما اکانتی میخرید یا میفروشید، باید تابع مقررات و قوانین سایت مربوطه باشید. نحوه انجام معامله بدین شکل است که خریدار اکانت را از سایت سفارش میدهد و خریداری میکند. پشتیبان (واسطه) با فروشنده هماهنگ میشود و اکانت را از فروشنده تحویل میگیرد. بعد اکانت را به ایمیل خریدار منتقل میکنند. بعد از یک ساعت خریدار وارد اکانت میشود و اکانت مورد نظر را به مدت یک روز تست میکند. این 1 روز، به عنوان گارانتی اکانت است که مشکلی برای اکانت پیش نیاید. بعد از گذشت زمان مربوطه، خریدار به پشتیبان اطلاع میدهد که اکانت سالم است و مشکلی ندارد. بعد مبلغ اکانت به حساب فروشنده توسط سایت نوین کلش واریز میشود.

جالب است بدانید ثبت آگهی و فروش اکانت کلش در سایت مذکور رایگان است و برای آگهی هیچ هزینه ای پرداخت نمیکنید.

دوست داری اکانت کلش خودت را به بهترین قیمت بفروشی؟

عوامل موثر در قیمت اکانت کلش آف کلنز

1. سطح تالار شهر یا تاون هال اکانت کلش که تا کنون تا سطح 15 است

2. سطح تجربه یا لول اکانت

3. سطح نیروهای حمله

4. سطح قهرمانان اکانت نظیر بربر کینگ ، آرچر کوئین ، گرند واردن و شاهزاده سلطنتی

5. سطح دیوارهای اکانت کلش

6. تعداد جم لازم برای تغییر نام

7. تعداد جواهرات و جم موجود در اکانت

بنابر موارد گفته شده اکانت کلش شما قیمت گذاری میشود. برای مشاهده نمونه قیمت ها به کانال روبیکای و تلگرام با آیدی novinclash@ مراجعه کنید و در کانال عضو شوید. لازم است بدانید هر هفته یک قرعه کشی برای کاربران کانال روبیکای نوین کلش انجام میشود و به برنده یک اکانت کلش آف کلنز سطح بالا داده میشود. بنابراین حتما در کانال های تلگرام و روبیکای این مجموعه عضو شوید.

خرید و فروش اکانت کلش رویال

کلش رویال نیز مانند کلش آف کلنز از بازی های محبوب در جهان بازی های گوشی موبایل است. خرید اکانت کلش رویال و فروش آن دقیقا مثل کلش آف کلنز است و نکاتی که در بالا ذکر شد برای این بازی نیز اعمال میشود. بنابراین شما میتوانید اکانت کلش رویال خود را به راحتی در سایت نوین کلش به فروش برسانید یا اکانتی دلخواه را از این مجموعه انتخاب کرده و خریداری کنید.

خلاصه مقاله

در این مقاله یکی از سایت های معتبر در زمینه خرید و فروش اکانت بازی های آنلاین نظیر کلش آف کلنز و کلش رویال را به شما معرفی کردیم. در صورتی داشتن هرگونه مشکل برای خرید و فروش اکانت کلش با شماره و آیدی زیر در ارتباط باشید.

Novinclash.shop : سایت نوین کلش

@novinclash_admin : پشتیبان سایت در تلگرام و روبیکا

شماره تماس مدیریت فروش: 09149354371

دوست داری اکانت کلش خودت را به بهترین قیمت بفروشی؟

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1840264

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =