انتخابات یک «رزمایش سیاسی بین‌المللی» و یک «حق سیاسی برای مردم» است/ «خدمت‌رسانی» بهترین راه برای تحقق مشارکت حداکثری است

«سیدمحمد تقی شاهچراغی» معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان در این دیدار که استاندار سمنان نیز حضور داشت، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تمجید از خدمات سردار شاهچراغی در سنگرهای مختلف گفت: این برادر گرامی افتخار استان و از مدیران خدوم و دغدغه‌مند نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند. امام جمعه سمنان با گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج، به درپیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: انتخابات یک مانور و رزمایش سیاسی بین‌المللی است و برگزاری مستمر آن در طول انقلاب اسلامی یکی از وجوه تمایز ایران با سایر کشورها است. وی با یادآوری برگزاری موفق و پرشور انتخابات در استان سمنان طی سنوات گذشته تصریح کرد: خوشبختانه روند برگزاری انتخابات در استان با اهتمام استاندار محترم و معاون سیاسی امنیتی استاندار به خوبی در حال پیگیری است. حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با بیان اینکه انتخابات یک حق سیاسی برای مردم محسوب می‌شود گفت: مردم ایران، انقلاب اسلامی را از خود می‌دانند لذا امیدواریم در انتخابات اسفندماه نیز شاهد حضور اقشار مختلف مردم پای صندوق‌های رای باشیم. نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به شرایط بین‌المللی و کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم غزه توسط رژیم صهیونیستی تصریح کرد: کشور امروز بیش از هر مقطع دیگری به حضور مردم در صحنه‌های مختلف نیاز دارد و البته مردم عزیز نیز بارها نشان داده‌اند در بزنگاه‌های انقلاب حامی نظام، انقلاب و رهبری هستند. امام جمعه سمنان با یادآوری مولفه‌های «امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت» که از سوی رهبر معظم انقلاب بعنوان راهبرد برگزاری انتخابات مطرح شده‌اند افزود: زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری نباید به گفتار مسئولان محدود شود، چراکه آنچه در این موضوع اهمیت دارد نحوه عملکرد مدیران و مسئولان است. وی با اشاره به استقبال مردم از رئیس‌جمهور در سفرهای استانی گفت: این موضوع نشان می‌دهد مردم، دولت و رئیس‌جمهور را از خودشان می‌دانند و زحمات و خدمات دولت نادیده گرفته نمی‌شود. حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی «خدمات‌رسانی» را بهترین راه ایجاد رضایت عمومی دانست و اظهار کرد: خوشبختانه مردم استان سمنان نیز امروز شاهد تلاش شبانه‌روزی مسئولان استان هستند. نماینده ولی فقیه در استان طرح و پیگیری موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را یکی از اقدامات خوب مسئولان در هفته‌های اخیر عنوان کرد و گفت: مردم وقتی خدمت صادقانه مسئولان را مشاهده کنند به وظیفه خود به بهترین وجه عمل خواهند کرد. وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر تامین زیرساخت‌های مورد نیاز برگزاری انتخابات گفت: در برخی دوره‌ها، امکانات لازم برای اخذ رأی بویژه در روستاها و نقاط صعب‌العبور به خوبی پیش‌بینی نشده بود که امیدواریم این موارد مدنظر مسئولان ستاد انتخابات کشور قرار گیرد. حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی انتخابات را یک رزمایش ملی در برابر توطئه‌های دشمن خواند و خاطرنشان کرد: امیدواریم این دوره از انتخابات به عنوان یک الگو و معیار موفق برای دوره‌های آینده در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت برسد.

در ابتدای این دیدار سردار «سید محمدتقی شاهچراغی» معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور در گزارشی به تشریح اقدامات انجام شده در خصوص برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری پرداخت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1840541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =