افتتاح خانه تکواندو در شهرستان لردگان

همزمان با هفته بسیج، خانه تکواندو «شهدای بسیج» شهرستان لردگان با اعتبار بالغ بر ۵میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، مسئول تربیت بدنی سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) استان گفت: خانه تکواندو "شهدای بسیج" در محل سالن ورزشی صالحین ناحیه مقاومت لردگان به مناسبت هفته بسیج در ۵ آذر با حضور مسئولین، امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی وانتظامی و جمعی از ورشکاران شهرستان لردگان افتتاح شد.

آقای الله وردی افزود: این خانه تکواندو علاوه بر استفاده در رشته تکواندو، قابلیت استفاده برای سایر رشته های رزمی دیگر را هم دارد.

وی خاطرنشان کرد: دستگاههای بدنسازی و پرورش اندام با ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون تومان در کنار این سالن تعبیه شده است که جمعا برای راه اندازی آن مبلغی حدود ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده تا بسیجیان و جوانان و اقشار مختلف مردم استفاده کنند.

مسئول تربیت بدنی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام تصریح کرد: افتتاح و راه اندازی این مکان ورزشی می تواند گام بلندی در جهت توسعه ورزش بسیج و همچنین ورزش شهر لردگان باشد.

گفتنی است؛ خانه تکواندو شهدای بسیج لردگان با حضور فرماندار و امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان لردگان همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضفعان به فرمان حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) افتتاح شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1841748

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =