عکس l مرگ غمگین‌ترین فیل دنیا؛ داستان تلخ زندگی مالی!

فیلی که فعالان حقوق حیوانات آن را "غمگین ترین دنیا" می‌نامند، در مانیل، جایی که او تنها فیل در باغ وحش و کشور بود، مرد.

تینا مزدکی_ هانی لاکونا، شهردار مانیل، روز چهارشنبه از مرگ این فیل ماده آسیایی خبر داد. مالی، در سال 1977 حدودا سه ساله بود، زمانی که دولت سریلانکا او را به ایملدا مارکوس بانوی اول آن زمان سپرد. به گزارش بی بی سی، فیل دیگر باغ وحش، شیوا، در سال 1990 مرد و مالی را برای چندین دهه در انزوا قرار داد.

PETA، بنیاد مردمی رعایت اصول اخلاقی در برابر جانوران، مدت‌ها برای انتقال مالی از فیلیپین به پناهگاه فیل‌ها در تایلند مبارزه کرده بود و می‌گفت که او در محوطه کوچک خود در باغ وحش، تحت تاثیر حبس شدید، تنهایی، کسالت و انزوا را تحمل کرده است. این گروه روز چهارشنبه گفت که "سلول انفرادی" به ویژه برای فیل‌های ماده دشوار است، که به طور طبیعی زندگی خود را در میان مادران و خواهران خود می گذرانند، از یکدیگر محافظت می‌کنند و گوساله های یکدیگر را بزرگ می کنند. از حامیان مشهور این کمپین می توان به پل مک کارتنی اشاره کرد که در سال 2012 به رئیس جمهور وقت بنینو آکوینو سوم گفت که فیلم مالی "دلخراش" است.

عکس l مرگ غمگین‌ترین فیل دنیا؛ داستان تلخ زندگی مالی!

PETA گفت: "به دلیل بی تفاوتی و طمع، فیل مالی به همان روشی که برای نزدیک به 50 سال زندگی کرده بود مرد. تنها در یک قاب سیمانی در باغ وحش مانیل. به گزارش دویچه وله، هاینریش دومینگو، دامپزشک باغ وحش گفت که کالبد شکافی مشخص کرد که مالی بر اثر سرطان پانکراس مرده است.

او غفلت از او را رد کرد و گفت: ما خانواده او بودیم. لاکونا گفت مالی "چهره ای بود که به همه کسانی که از باغ وحش مانیل بازدید کردند خوشامد گفت" و انتقال به یک پناهگاه "هرگز در نظر گرفته نشد" زیرا او مدت زیادی در اسارت بوده است. شهردار گفت که از دولت سریلانکا یک فیل دیگر می خواهد.

منبع: newser

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1842946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =