چهار طرح عمرانی در پایگاه شکاری وحدتی دزفول افتتاح شد

در راستای خدمات رسانی به خانواده ها و کارکنان نیرو هوایی ارتش چهار طرح عمرانی و خدماتی با حضور امیر سرتیپ خلبان واحدی در پایگاه شکاری وحدتی دزفول افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در پایگاه هوایی شکاری وحدتی دزفول ضمن بازدید از بخش های مختلف و ارزیابی توان رزمی این یگان، چهار طرح عمرانی و خدماتی از جمله؛ کلینیک دندانپزشکی، مجتمع فنی و حرفه‌ای مهارت آموزی کارکنان وظیفه، شهربازی و زمین بازی ویژه فرزندان کارکنان را افتتاح کرد.

امیر سرتیپ واحدی در آئین افتتاحیه طرح‌های عمرانی و خدمانی این پایگاه گفت: رفاه و خدمات‌رسانی به خانواده‌های کارکنان یکی از مولفه‌های توان رزم و در اولویت کارهای ما قرار دارد و هر ساله شاهد افتتاح طرح‌های عمرانی در حوزه خدمات‌رسانی به خانواده‌های کارکنان در پایگاه‌های نیروی هوایی هستیم.

وی افزود: امروز به لطف خدا و تلاش فرماندهان و کارکنان پایگاه شکاری وحدتی شاهد افتتاح چندین طرح عمرانی و خدماتی در این یگان بودیم که از تلاش همه این عزیزان در راستای خدمت‌رسانی به خانواده و کارکنان نیروی هوایی ارتش تقدیر و تشکر دارم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1842977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =