کسب دیپلم افتخار بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته کابینت‌سازی چوبی توسط ابوالفضل اناوی از تیم مهارت استان سمنان

ابوالفضل اناوی نخبه مهارتی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان موفق به کسب دیپلم افتخار بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته کابینت‌سازی چوبی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، در این دوره از مسابقات که در استان اصفهان برگزار شد، ابوالفضل اناوی مهارت‌آموخته مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران شاهرود که در قالب تیم نخبگان مهارتی استان سمنان به بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت اعزام شده بود، موفق به کسب دیپلم افتخار این رقابت‌ها گردید.

علی‌اکبر رمضانی مربی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران شهرستان شاهرود، آموزش این نخبه مهارتی را در اردوی آمادگی استانی برعهده داشته است.

شایان ذکر است بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در 43 رشته به صورت غیر متمرکز در استان‌های تهران، البرز، اصفهان، گلستان، بوشهر، زنجان و کرمان در پاییز و زمستان سال 1402 برگزار خواهد شد.

اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان با اعزام 20 نماینده از شهرستان‌های مختلف استان در 20 رشته و در قالب تیم مهارت استان سمنان در این دوره از مسابقات حضور خواهد یافت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1843271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =