گسترش فعالیت‌های تپسی گاراژ به 3 استان در سال اول فعالیت

پس از گذشت یک سال از شروع فعالیت کسب‌وکار جدید تپسی به نام «تپسی گاراژ»، این شرکت اعلام کرده که تاکنون، فعالیت‌هایش را به 3 استان گسترش داده و تنوع محصول خود را به 150 قلم رسانده است.

تپسی گاراژ در آبان 1401 با هدف ارائه خدمت به راننده‌ها در حوزه خرید آنلاین قطعات و لوازم جانبی خودرو با قیمت پایین‌تر از بازار راه‌اندازی شد. ارائه محصولاتی مانند روغن موتور، رینگ و لاستیک، لوازم یدکی، باطری، بیمه، خدمات تعمیری و کارواش از جمله خدمات تپسی گاراژ برای راننده‌های این شرکت محسوب می‌شود. در این بین بیشترین تقاضا به ترتیب مربوط به لاستیک و روغن موتور بوده است.

امین سمیعی، معاون رشد شرکت تپسی در رابطه با یک سالگی تپسی گاراژ گفت: «از ابتدای شکل‌گیری، توجه به سفیران و برآورده کردن نیازهای آن‌ها به امری جدانشدنی از DNA تپسی تبدیل شد. تپسی گاراژ یک سال پیش، با ایده ارائه خدمات و محصولات موردنیاز به سفیران متولد شد و پس از استقبال آن‌ها، گسترش پیدا کرد تا به صورت یک محصول مستقل ادامه حیات دهد. باعث خوشحالی است که در این زمان کوتاه، حدود 6.5 میلیون مرتبه از وب‌سایت ما بازدید شده و بیش از 160 هزار کاربر از میان سفیران تپسی، جذب خدمات تپسی گاراژ شده‌اند.»

وی درباره چشم‌انداز تپسی گاراژ افزود: «ما در حالی امروز در 3 استان تهران، البرز و مشهد مشغول ارائه خدمات به سفیران هستیم که این تعداد در سال آینده، قطعا افزایش چشمگیری خواهد داشت. به‌علاوه برنامه‌های بسیاری در رابطه با توسعه محصولات و نوع خدمات در حال طراحی است تا همه راننده‌ها بتوانند در کوتاه‌ترین زمان از خدمات متنوع ما استفاده کنند.»

گسترش فعالیت‌های تپسی گاراژ به 3 استان در سال اول فعالیت

از آمارهای جالب توجه سال اول فعالیت این شرکت، می‌توان به فروش بیش از 104 هزار لیتر روغن اشاره کرد. همچنین مجموع خرید 49 میلیون تومان توسط یک راننده و 19 سفارش یکتا از طرف یکی دیگر از سفیران این شرکت به ترتیب از منظر حجم ریالی و تعداد دریافت خدمات، از رکوردهای شخصی ثبت‌شده در سال اول فعالیت تپسی گاراژ هستند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1843689

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =