۱ نفر
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶
انواع محصولات نقره را از کجا بخریم؟

امروزه محصولات زیادی با استفاده از فلز نقره در صنایع مختلف نظیر صنایع شیمیایی و خودرو سازی و زیور آلات و .... تولید می شود. وبسایت کافه سیلور محصولات مختلف نقره را با قیمتی بسیار رقابتی به بازار عرضه می کند که در این محتوا به معرفی برخی از آن ها می پردازیم.

نقره یکی از هفت فلز دوران باستان بود که برای انسان های ماقبل تاریخ شناخته شده بود و بنابراین کشف آن در تاریخ گم شد. به طور خاص، سه فلز مس، نقره و طلا، در طبیعت یافت می‌شوند و احتمالاً به‌عنوان اولین شکل‌های اولیه پول در مقابل مبادله ساده، استفاده می‌شدند. با این حال، بر خلاف مس، نقره به دلیل استحکام ساختاری پایین به رشد متالورژی منجر نشد و بیشتر به صورت زینتی یا به عنوان پول استفاده می شد. از آنجایی که نقره واکنش پذیرتر از طلا است، ذخایر نقره بومی آن بسیار محدودتر از طلا بود. به عنوان مثال، نقره تا حدود قرن پانزدهم قبل از میلاد در مصر از طلا گران‌تر بود: گمان می‌رود مصریان طلا را از نقره با حرارت دادن فلزات با نمک تفکیک و سپس با کاهش کلرید، نقره تولید شده از فلز را جدا می‌کردند.

با کشف کاپولاسیون، تکنیکی که امکان استخراج فلز نقره از سنگ معدن آن را فراهم می کرد، وضعیت تغییر کرد. کپه های سرباره یافت شده در آسیای صغیر و جزایر دریای اژه نشان می دهد که نقره در اوایل هزاره چهارم قبل از میلاد از سرب جدا می شد و ساردینیا، یکی از اولین مراکز استخراج نقره در اروپا، در اوایل دوره کالکولیتیک بود. این تکنیک ها به طور گسترده در سراسر منطقه و فراتر از آن گسترش یافت. منشا تولید نقره در باستان؛ هند، چین و ژاپن به طور مساوی بوده است.

وبسایت کافه سیلور محصولات مختلف نقره را با قیمتی بسیار رقابتی به بازار عرضه می کند که در ادامه به معرفی بعضی از این محصولات می پردازیم:

تسبیح نقره‌

تسبیح نقره اصل از نقره استرلینگ، هرگز پوست شما را تحریک نمی کند و باعث ایجاد حساسیت نمی شود. شایع ترین علت حساسیت به فلز نیکل است که به ندرت در آلیاژهای نقره استفاده می‌شود. فلزاتی مانند مس و روی که معمولا استفاده می‌شود به طور کلی بی خطر است. همیشه با جواهرساز یا فروشنده بررسی کنید که آلیاژهای موجود در تسبیح نقره حاوی چه فلزاتی هستند تا از مشکلات یا حساسیت‌های احتمالی جلوگیری کنید.

خرید سنگ برلیان

انواع محصولات نقره را از کجا بخریم؟

یکی از سنگ هایی که بسیار مورد توجه هم آقایان و هم خانم ها قرار دارد، سنگ برلیان است. سنگ برلیان بسیار زیبا و قیمتی بوده و پیدا کردن همچین سنگی بسیار سخت و دشوار است و فرد باید زمان زیادی را بگذارد تا بتواند منابع آن را پیدا کند. همانطور که متوجه شده اید، بهترین هدیه برای فردی که به آن علاقه دارید این است سنگ برلیان هدیه دهید. این سنگ میتواند هم به صورت تکی و هم به صورت تزئینی بر روی جواهرات قرار بگیرد تا زیبایی آن چندین برابر شود.

یکی از تجارتهای پر سود جهانی، تجارت سنگهای قیمتی به حساب می آید. این محصولاتی طبیعی به لطف هنر بشر تبدیل به کالاهایی بی بدیل برای سرمایه گذاری و بهره برداری می شوند. همه می دانند که وزن طلا بر اساس گرم است. اما وزن سنگ های قیمتی مانند برلیان را با قیراط اندازه ‌گیری می کنند. هر چه اندازه ی قطعه الماس بزرگ تر باشد قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت و هرچه سنگ الماس شما بزرگتر باشد کمیاب تر و نادرتر است. برای خرید سنگ برلیان می توانید از کارشناسان کافه سیلور کمک بگیرید.

خرید ست نقره

انواع محصولات نقره را از کجا بخریم؟

بیشتر افراد در انتخاب و خرید ست های نقره دچار تردید می شوند به دلیل آن که تنوع آن ها بسیار زیاد است اما باید بیان کنیم که به دلیل قیمت های مناسبی که جواهرات نقره دارند، می توانید هر مدلی که پسند کردید را انتخاب کنید. هزینه خرید ست نقره بسیار کم تر از انواع ست های طلا است.

طول عمر نقره تقریبا مانند طلا است و ممکن است گاهی بر اثر مراقبت های کم، رنگ آن کمی کدر شود که با راه کارهای خاص و مناسب، این مورد نیز بر طرف خواهد شد و ست نقره شما تغییر رنگ نخواهد داد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1843697

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =