پرداخت 50 میلیارد تومان تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی یزد

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از پرداخت 50 میلیارد تومان تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی یزد خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، فریبا آیت اللهی مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: از ابتدای مرداد ماه سال جاری تاکنون مبلغ 50 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به طرح های مشاغل خانگی در استان پرداخت شده است.

آیت اللهی با بیان اینکه مشاغل خانگی یکی از راههای درآمد و تامین معیشت خانوارها است اظهار کرد: از مرداد ماه سالجاری تاکنون به710 طرح مشاغل خانگی به مبلغ 50 میلیارد تومان پرداخت شد.

وی گفت: با پیگیری های به عمل آمده سهم استان از تسهیلات مشاغل خانگی از 85 میلیارد و 400 میلیون تومان در سال 1401 به 102 میلیارد و 480 میلیون تومان در سال 1402 افزایش یافت که افزایش 17درصدی داشته است.

آیت اللهی ادامه داد: با اجرای صحیح سیاست های ابلاغی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در سال جاری، تعداد 6 هزار مجوز مشاغل خانگی در سطح استان صادر گردیده است.

وی به سهم اشتغال ایجاد شده این طرحها در استان اشاره کرد و افزود: با پرداخت این تسهیلات زمینه ایجاد 950 فرصت شغلی جدید در استان فراهم شده است. مابقی تسهیلات به طرح‌ها از سوی بانکها در حال پرداخت است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1844415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =