واکنش قوه قضائیه به افشاگری فساد در پرونده چایی

ایسنا نوشت: نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه برگزار شد.

ستایشی در پاسخ به سوالی در مورد اقدام دستگاه قضایی در حوزه فساد دانه درشت‌ها از جمله پرونده فساد چای و نهاده‌های دامی گفت:  این موضوعات باعث تأسف است. تکلیف ما یعنی مجموعه حاکمیت این است که همه تدابیر لازم و احسن را به کار ببریم تا بتوانیم در حوزه گلوگاه‌های فساد اقدام کرده و آن‌ها را مسدود کنیم.

وی در مورد پرونده چای گفت: چندین متهم در این زمینه مطابق مقررات احضار و برای آن‌ها قرارهای قانونی تامین صادر شده است، یک نفر به اتهام قاچاق چای و عدم ایفای تعهدات ارزی بازداشت و سایر متهمین در این پرونده در حال شناسایی هستند.

وی در مورد سایر پرونده‌های اقتصادی نیز گفت: هیچ تسامحی نیست و با قوت و قاطعیت و مطابق موازین شرعی با کسانی که در این زمینه مرتکب جرم شده‌اند برخورد خواهیم کرد و پرونده‌هایی نیز در این زمینه مطرح است و پس از تحقیقات مقدماتی اطلاعات بیشتری را به سمع و نظر خواهیم رساند.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1844840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    3 0
    یه همشهری ما یه وانت قراضه داشت . از پشت میزنه به یه ماشین لوکس . صاحب ماشین لوکس میاد پائین یه نگاهی به سر و وضع همشهری ما میندازه میره سوار میشه میره . چهارراه بعدی چراغ قرمز بوده ماشین لوکسه ترمز میکنه میبینه یکی از پشت زد بهش . تو آینه نگاه میکنه میبینه همشهری ماست . داره دست تکون میده و میگه برو خودیه برو ..... حالا این دزده هم خودیه نه شما جرات رسیدگی دارید نه دولت نه مجلس چون وصل به اون بالاست . وگرنه خدمتگزار اداره ما را با اتهام نصف بسته کاغذ آ4 اخراج کردند . وصل نبود ................
  • رضا IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    3 0
    عجب
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    2 0
    مسئولان واگذاری این مبالغ هم باید اعدام بشن اونم تو یکی دو جلسه نه چندین سال و اخر هم آزاد بشن
  • شهروند IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    3 0
    سوال از قوه قصاییه و مسولین محترم ۱ کدام عقل سلیم می‌پذیرد که وقتی در کشور مشکل شیرخشک ودارو برای بیماران وجود دارد ۳ میلیارد دلار بود جه برای چای اختصاص یابد اگر هدف سو استفاده نبوده ۱ برداشت و هزینه کرد چنین مبالغی آیا جز با هماهنگی مسوولان بالا ترین رده های بانکی و اقتصادی کشور ممکن است؟ ۳-به نظر می رسد فساد به بخشی از ساختار نظام اداری مدیریتی تبدیل شده و. لذا این نه اولین ونه آخرین رسوایی است. وبعد از کمی سر و صدا این داستان هم فراموش می‌شود همچنانکه از فساد رفیق دوست تا امروز این موارد تکرار می‌شود و مسولین فقط هری‌ک دیگری را مسول اعلام و قضیه تمام میشو د غیر از اینست ؟
  • ؟ IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    3 0
    بی خیال بابا . اینم مث خاوری و هزار تا دیگه . چاقو دسته خودشو نمیبره .