۴ نفر
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
دانلود قسمت ۱۰ سریال مرداب (قسمت دهم)

قسمت ۱۰ مرداب با لینک مستقیم منتشر شد. سریال مرداب قسمت دهم به تهیه کنندگی محمد شاسته و کارگردانی برزو نیک‌نژاد با ژانر درام و معمایی است. در این سریال بازیگرانی همچون شهرام حقیقت‌دوست، پانته‌آ پناهی‌ها، حامد کمیلی، مجتبی پیرزاده، الهام اخوان، ستاره پسیانی هنرنمایی می کنند.

برزو نیک نژاد، کارگردان سریال، با این اثر جدید خود نشان می‌دهد که در ژانر معمایی نیز موفقیت‌آمیز می‌تواند عمل کند. او با شروع موثر و ترتیب دادن معماها و چالش‌های داستان، توانسته است توجه مخاطبان را به خود جلب کند. همچنین، انتخاب بازیگران مناسب برای نقش‌ها و معرفی به موقع شخصیت‌ها، نشان از توجه به جزئیات داستان دارد.

دانلود قسمت ۱۰ سریال مرداب (قسمت دهم)

برای دانلود قسمت ۱۰ بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سریال مرداب

تمامی بازیگران

شهرام حقیقت‌دوست، پانته‌آ پناهی‌ها، حامد کمیلی، مجتبی پیرزاده، امیر جعفری در نقش شکیب، مهدی هاشمی، الهام اخوان، ستاره پسیانی، یسنا میرطهماسب، الیکا ناصری، محمود نظرعلیان، آرش ظلی‌پور، صفر محمدی و مجید پتکی از جمله بازیگران این سریال هستند.

خلاصه داستان تا قسمت دهم مرداب

«مرداب» در همان ابتدای کار و در قسمت نخست، سه سوال کلیدی در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند و او را به حال خود می‌گذارد. برخی از این سوالات حتی تاکنون و پس از پخش ۸ قسمت هم پاسخ داده نشده‌اند. این سریال تعلیق خود را بر پایه یک گره بزرگ بنا نکرده و مخاطب را در مسیر گشایش آن گره منتظر نمی‌گذارد بلکه دست روی یک داستان پیچیده و پر رمز و راز می گذارد.

درباره قسمت ۱۰ سریال مرداب

برزو نیک‌نژاد در سریال معمایی تازه‌ساختش، مطابق با پیشفرض‌های ذهن یک کمدی‌ساز به پی‌رنگ قصه بها داد اما آنچه در قاب «مرداب» می‌بینیم، تصاویری حرفه‌ای از یک کارگردان حرفه‌ای است. حرکات دوربین، به مخاطب حس منتقل می‌کنند و انتقال رعب و وحشت حاضر در برخی صحنه‌ها به مخاطب، از نقاط قوت سریال است.

معرفی سریال دفتر یادداشت

دفتر یادداشت نام یک مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی در ژانر کمدی و جنایی محصول سال ۱۴۰۲ به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده و تهیه‌کنندگی حسین اکبری است. ایرج و حمید، رفقای قدیمی، از دوران کودکی سرشان برای پیگیری پرونده‌های جنایی درد می‌کند، پای آن‌ها ناخواسته به پرونده قتل‌های زنجیره‌ای باز می‌شود.

خلاصه داستان سریال دفتر یادداشت

داستان این سریال مربوط به دو دوست قدیمی به نام های ایرج با بازی رضا عطاران و حمید با نقش آفرینی حسن معجونی می شود که به ماجرا جویی علاقه داشته و ناخواسته پایشان به پرونده قتل‌های زنجیره‌ای و حوادث خطرناکی باز می شود و....

دانلود سریال دفتر یادداشت

دانلود قسمت ۱۰ سریال مرداب (قسمت دهم)

معرفی سریال گناه فرشته

گناه فرشته سریال جدید نمایش خانگی که دو هفته بعد از قسمت ۱۰ سریال مرداب پخش می شود. شهاب حسینی، بهروز رضوی، مهدی سلطانی سروستانی، لادن مستوفی، امیر آقایی و پردیس پورعابدینی بازیگران این سریال هستند. شهاب حسینی بعد از تجربه بازی در سریال «شهرزاد» و «پوست شیر» در سومین حضور خود در نمایش خانگی، در نقش اصلی سریال گناه‌فرشته حضور دارد.

خلاصه داستان گناه فرشته

این سریال به کارگردانی حامد عنقا در سال 1402 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی است. در خلاصه داستان آمده است : آتیش چیز بدی نیست، اونچه اضافه اس رو می سوزونه، چیزی موندنی باشه می مونه!

دانلود سریال گناه فرشته

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1845170

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =