واکنش پیروانی به مطرح‌شدن نام برانکو به جای گل‌محمدی

ایسنا نوشت: مدیر تیم فوتبال پرسپولیس به طرح‌ نام برانکو ایوانکوویچ به عنوان گزینه سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس واکنش نشان داد.

افشین پیروانی پس از برتری پرسپولیس مقابل هوادار در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: بازی خوبی بود و موقعیت‌های خوبی داشتیم و پس از اتفاقات رخ‌داده در دیدار مقابل الدحیل به این پیروزی احتیاج داشتیم. خوشحالیم که نتیجه خوبی را کسب کردیم و برای مسابقه بعدی آماده می‌شویم.

او درباره حواشی دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الدحیل تصریح کرد: اتفاقات خوبی رخ نداد. هواداران ما همواره سرآمد بوده‌اند و این اتفاق رخ داده که دست تیم از جام کوتاه مانده و بازی را باخته‌ایم اما هواداران تیم را حمایت کرده‌اند. اینکه آن روز چه اتفاقی افتاد ولی امروز جبران کردند و در طول هفته نیز انرژی مثبت دادند و آنهایی که اشتباه کردند به اشتباه خودشان پی بردند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره داربی بیان کرد: داربی شرایط خاص خودش را دارد و هر تیمی که از موقعیت‌هایش استفاده کند می‌تواند پیروز شود. شرایط خوبی داریم و با ریکاوری خوب امیدواریم شرایط خوبی را رقم بزنیم و برد دیگری را برای هواداران به همراه بیاوریم.

پیروانی در مورد مطرح‌شدن نام برانکو ایوانکوویچ به عنوان گزینه سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس نیز، عنوان کرد: در اینکه برانکو مربی بزرگی است و خاطرات خوبی را برای پرسپولیس و هواداران رقم زده شکی نیست، خود من کنارش بوده‌ام اما برانکو گفته که در حال حاضر تیم دارد. گل محمدی مربی بزرگی است و افتخارات بسیاری را نیز رقم زده.

او ادامه داد: یک زمان برخی هواداران احساسی حرف می‌زنند که قابل تحمل است اما اینکه یک خبرنگار یا مجری تلویزیون این حواشی را درست کند، درست نیست. همه شرایط آن مجری را می‌دانند. اینکه پنالتی گل نشود و از همکاران شما دست بزنند اتفاق قشنگی در فوتبال ما نیست!

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکاف بین مدیریت و کادر فنی پرسپولیس، خاطرنشان کرد: مشکل اصلی پرسپولیس مشکل مالی است و بحث رعایت سقف قرارداد به مدیریت فشار وارد کرد. شکافی نیست و مباحث مطرح‌شده برای پیشرفت تیم است. رقابت ناسالم و نابرابری است. اینکه ما سقف را رعایت کنیم و یک تیم چهار مهاجم خوب روی نیمکت داشته باشد منطقی نیست.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1846533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =