عکس| اخراج قایدی در روز تقدیر از عملکردش!

ورزش سه نوشت: اگر چه در شروع بازی هفته دهم، از مهدی قایدی به دلیل عملکردش در هفته نهم تقدیر شد اما با اخراج مستقیم، تیمش راه ده نفره کرد.

مهدی قایدی ستاره ایرانی تیم الاتحاد کلبا امروز پیش از دیدار این تیم با العین امارات، جایزه بهترین بازیکن فانتزی هفته نهم لیگ امارات از مسئولان این لیگ دریافت کرد. مهدی قایدی در ماه گذشته در لیگ امارات عملکردی بی نقص از خود به جا گذاشت و در ماه گذشته موفق شد با ثبت 2 گل و گرفتن 2 پنالتی در بازی تیمش توجهات را در لیگ این کشور به خود جلب کند تا پیش از این دیدار از او تقدیر به عمل بیاید.

1964420

وینگر ایرانی این تیم از زمان انتقال به الاتحاد کلبا و بازی تحت نظر فرهاد مجیدی، با 6 گل زده موفق شده بیشتر از نفراتی چون هریس سفروویچ، پاکو آلکاسر، مانولو گابیادینی و آندرس اینیستا موفق به گلزنی شده و بهترین گلزن الاتحاد در این فصل بوده است.

او اکنون در این فصل، توانست عملکرد دوره گذشته خود را در شباب الاهلی امارات که در 22 بازی، 4 گل زده بود بهبود ببخشد و با حفظ این آمار دور نیست که بهترین عملکرد خود در یک فصل را که همراه با استقلال در لیگ بیست و دوم بود که در آن 12 گل داشت را گذر کند و یک فصل رویایی را در امارات پشت سر بگذارد.

همچنین او امروز در جریان دیدار با العین امارات، در شرایطی که تیمش توانسته بود پس از دریافت گل اول، دو گل به العین بزند اما به دلیل برخورد خشونت آمیز با مدافع تیم العین، پس از بررسی صحنه در VAR با کارت قرمز مستقیم داور روبرو شد تا تیمش نیمه دوم را ده نفره دنبال کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1846577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =