کشاورزان در بحث مدیریت آب و استفاده بهینه، همانند سال‌های گذشته نهایت همکاری را داشته باشند

فریدون بندری:الگوی کشت پاییزه شهرستان باید هر چه سریع تر مشخص گردد و تاکید ما همواره به کشاورزان استفاده  از روش های نوین آبیاری و تسطیح لیزری و جلوگیری از هر گونه مانداب آب در مزارع پربرکت گندم است.

به گزارش خبرآنلاین، جلسه شورای حفاظت از منابع آب به ریاست فریدون بندری فرماندار و با حضور دیگر مدیران شهرستان بندر ماهشهر برگزار گردید.

فرماندار شهرستان بندرماهشهر گفت:همکاری و هماهنگی شهرستان در بحث مدیریت آب کشاورزی همواره زبانزد بوده است.

فریدون بندری با بیان مشکلات حوزه آبریز مارون گفت: با توجه به وضعیت حوزه آبریز مارون، به کشاورزان عزیز و نجیب توصیه اکید داریم که در بحث مدیریت آب و استفاده بهینه، همانند سال‌های گذشته نهایت همکاری را داشته باشند.

وی ادامه داد: الگوی کشت پاییزه شهرستان باید هر چه سریع تر مشخص گردد و تاکید ما همواره به کشاورزان استفاده از روش های نوین آبیاری و تسطیح لیزری و جلوگیری از هر گونه مانداب آب در مزارع پربرکت گندم است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بنزرماهشهر گفت: ورود زه آب با دبی بسیار زیاد در رودخانه جراحی صدمات جبران ناپذیری به زمین های کشاورزی شهرستان وارد آورده است.

فرماندار بندرماهشهر در پایان این اذعان داشت: انتظار می رود مدیران محترم استانی نیز در رفع مشکلات مدیریتی و حاکمیتی پروژه های مهمی چون زهکشی ساحل چپ رودخانه جراحی بهترین عملکرد را داشته باشند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1846792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =