تجهیز ۴۸۱ دستگاه ماشین‌آلات راهداری برای فصل زمستان 

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از تجهیز ۴۸۱ دستگاه ماشین‌آلات راهداری برای فصل زمستان در محورهای استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه شهرام کهریزی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طرح رسمی زمستانی راهداری با شروع فصل زمستان آغاز شده و به طرح نوروزی در اسفند و فروردین سال آینده متصل خواهد شد؛ البته نیروها و تجهیزات راهداری از ابتدای شروع بارندگی‌های پاییز هم پای کار و آماده بودند.

وی افزود: در قالب طرح زمستانی، آمادگی و استقرار اکیپ‌های راهداری زمستانی در محورهای استان با اولویت محورهای پرتردد، محورهای حادثه خیز و گردنه‌های برف‌گیر را داریم.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: کشیک‌های راهداری در سطح استان مشخص شده، با توجه به فصل زمستان و احتمال وقوع برف و مسدود شدن راه‌ها خصوصا در محورهای فرعی، آمادگی در تمام شهرستان‌های استان وجود خواهد داشت.

کهریزی ادامه داد: ۴۵۰ نفر نیروی راهدار در قالب ۴۹ اکیپ برای طرح زمستانی آماده‌باش بوده و ۴۶ راهدارخانه استان نیز آماده و تجهیز شدند، همچنین بیش از ۴۴ هزار تن شن و نمک در راهدارخانه‌های استان دپو شده است.

وی بیان کرد: ۴۸۱ دستگاه ماشین آلات راهداری سبک و سنگین نیز برای فصل زمستان تجهیز و آماده شدند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه رعایت موارد ایمنی برای تردد در محورهای استان را نیز ضروری دانست و افزود: اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو، چراغ‌های مه‌شکن و همراه داشتن زنجیر چرخ بسیار ضروری است.

کهریزی در پایان گفت: از افرادی که در فصل زمستان قصد تردد در محورها را دارند درخواست داریم که پیش از آغاز سفر از طریق تلفن ۱۴۱ از وضعیت محورها آگاه شده و در صورت وقوع برف و کولاک از ترددهای غیرضروری در محورها خودداری کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1846883

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =