فعالیت ۲۰مدرسه با یک دانش‌آموز و یک «مدیر آموزگار» در قزوین

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در مناطق محروم استان قزوین ۲۰مدرسه دولتی روستایی دوره ابتدایی دارای یک دانش‌آموز و یک «مدیر آموزگار» است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ نقی سیاهکالی مرادی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به جذب یک‌هزار و ۷۷نیروی فرهنگی جدید در سال تحصیلی امسال در آموزش و پرورش استان اظهارکرد: این تعداد از فرهنگیان در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم و مدارس استثنایی جذب شده‌اند.

او افزود: ۳۶نیروی جدید از طریق تکمیل ظرفیت برای مقاطع متوسطه اول و دوم به جمع معلمان اضافه می‌شوند که با تحقق این امر تعداد نومعلمان به یک‌هزار و ۱۱۳نفر افزایش می‌یابد.

سیاهکالی مرادی در خصوص توزیع شیر در مدارس استان گفت: بودجه لازم اختصاص یافته و با همکاری معاونت اقتصادی استانداری در حال مذاکره با پیمانکاران جهت تهیه شیر مورد نیاز مدارس هستیم که به محض این کارسازی، توزیع شیر در مدارس آغاز می‌شود.

این مسئول با اشاره به ۲۰مدرسه دولتی روستایی دوره ابتدایی دارای یک دانش‌آموز در سال تحصیلی امسال در مناطق محروم استان قزوین، توضیح داد: این مدارس شامل یک مدرسه در ضیاءآباد، دو مدرسه در آوج، ۸مدرسه در طارم سفلی، ۵مدرسه در رودبار شهرستانی (الموت غربی)، یک مدرسه در رودبار الموت(الموت شرقی)، یک مدرسه در تاکستان، دو مدرسه در ناحیه یک قزوین می‌شود که هر کدام از این مدارس دارای یک «مدیر آموزگار» هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح‌کرد: ۵۱مدرسه هم در سطح استان قزوین ۲ و ۳دانش‌آموزی هستند که در مجموع ۷۱مدرسه یک تا سه دانش‌آموز با یک «مدیر آموزگار» در استان داریم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1848140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =