کوروش باقری معتقد است این نتیجه در اثر تلاش همه وزنه برداران به دست آمده و باید این تیم را حمایت کرد تا در المپیک به نتایج بهتری برسد.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران پس از نتیجه تاریخی وزنه برداران کشورمان در مسابقه های جهانی پاریس در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرآنلاین یادآور شد: من هم باید این پیروزی را به ملت ایران تبریک بگویم. این نتیجه ای بود که شاید بسیاری در فکر آن بودند، اما این وزنه برداران جوان توانستند با غیرت آن را محقق کنند. همان طور که می دانید بهترین نتیجه تیمی ایران پنجمی بوده. اما اکنون تیم ایران سوم شد و باید به این نتیجه افتخار کرد.
وی ادامه داد: در آخرین روز واقعا کار دو فوق سنگین تیم کار بسیار بزرگی بود. خوشبین ترین علاقه مند به وزنه برداری هم فکرش را نمی کرد مدالهای طلا و نقره برای ایران باشد، ولی اینها توانستند با قدرت فعل خواستن را صرف کنند.
باقری تصریح کرد: برای ما مهمترین چیز این بود که با ترکیبی جوان و پاک در رقابتها حاضر شدیم و این حد نهایت وزنه برداران ایران نیست. آنها در رقابتهای آتی به ویژه بازیهای المپیک نتایج بهتری را بدست خواهند آورد.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 184847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
    11 0
    آقای باقری شما نتیجه زحماتتان را دیدید شادی شما همیشه در یادمان می ماند
  • سامیا کیا IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۴
    3 0
    سلام آقای باقری.از زحمات بی وقفه شما برای سربلندی کشور عزیزمان کمال تشکر و قدردانی را دارم واز اینکه از آقای ابراهیمی در ترکیب تیم استفاده کردید سپاسگذارم. تیم سامیاکیا