۲۰واحد تولیدی در قزوین نشان اقتصاد مقاومتی دریافت کردند

در نخستین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان قزوین؛ ۱۰۰واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به ۲۰واحد نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ نخستین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان قزوین با حضور سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، رستمی رئیس سازمان صمت، حسن حقیقت جانشین سازمان بسیج کارگری، صفاری مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی، عبدیان رئیس اتاق بازرگانی و جمعی از مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی استان در سالن اجتماعات سازمان صمت استان برگزار شد.

سرهنگ مهدوی‌منش، مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان قزوین در این مراسم اظهارکرد: الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحدهای تولیدی و خدماتی و هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی است.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه استان گفت: ۱۰۰واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان قزوین به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به ۲۰واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کردند، نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در این مراسم گفت: صاحبان اراده، انگیزه، عقل و خرد جمعی وقتی به میدان می‌آیند؛ حداقل‌ها را به حداکثر تبدیل می‌کنند و شما صاحبان صنایع این کار را در یک میدان رقابتی سالم و برادرانه انجام داده‌اید.

او ادامه داد: مقام معظم رهبری به مجموعه فعالان اقتصادی توجه ویژه‌ای دارند و به مجموعه دولت هم تذکر دادند؛ که دست آن‌ها را باز بگذارید تا این فرماندهان و رزمندگان جبهه اقتصادی آتش به اختیار باشند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین اظهارکرد: ماموریت مشترک، وجه اشتراک سپاه، بسیج و جامعه صنعت و اقتصاد است و بسیج و سپاه به دلیل حضور جامعه صنعت در صحنه نبرد جنگ اقتصادی، همواره در کنار شما هستند.

گفتنی است در این مراسم از ۲۰واحد تولیدی و صنعتی تجلیل به عمل آمد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1848526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =