گانتس از مصادره نوار غزه خبر داد/ جنگ سالها طول می‌کشد!

ایسنا نوشت: عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی به کاهش مساحت غزه بعد از جنگ برای حفظ آزادی عملیاتی ارتش رژیم صهیونیستی اشاره کرد.

بنی گانتس، عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی گفت: جنگ غزه احتمالا برای سال‌ها طول بکشد و هرگز با معادله آرامش در ازای آرامش به پایان نخواهد رسید. ارتش بعد از جنگ برای حفظ آزادی عملیاتی، مناطقی از نوار غزه را مصادره می‌کند.

به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، وی تکذیب کرد که اختلافات داخلی در اراضی اشغالی درباره تحولات آینده نوار غزه وجود داشته باشد.

بنی گانتس گفت: نیروهای ارتش حمله‌ای را در عمق اراضی غزه انجام دادند که رو به گسترش است. ماموریت ما اجازه دادن به نیروهایمان برای ادامه و تکمیل عملیات در جنوب و شمال برای آزادی اسرایمان و ایجاد امنیت برای ساکنان شهرک‌های اطراف نوار غزه است.

وی افزود: برای تحقق این هدف ما باید مشروعیت و آزادی عمل و برنامه‌ریزی برای ادامه جنگ را حفظ کنیم. در این جنگ روز بعدی وجود نخواهد داشت. ما عملیات طولانی، دشوار و ضروری داریم که احتمالا برای چند روز و چند ماه و چند سال ادامه داشته باشد.

گانتس گفت: نقش فرماندهی این است که مردم را در جریان تحولات و تحقق اهداف با روشی واقع بینانه و بدون ایجاد اختلافات توهمی بگذارد.

اشاره وی به تبلیغات بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی است که می‌خواهد این مساله را تبلیغ کند که وی تنها رهبر اسرائیلی است که قادر است مانع بازگشت تشکیلات خودگردان فلسطین به نوار غزه شود.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1848831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =