پیام فوری وزیر کشور به سردار رادان/ تروریست‌ها در دستان فراجا و نیروهای اطلاعاتی-امنیتی گرفتار خواهند شد

ایسنا نوشت: وزیر کشور با صدور پیامی خطاب به فرمانده کل فراجا، شهادت جمعی از دلاورمردان و سبزقامتان فراجا را که در اثر حمله گروه‌های تروریستی به مقر انتظامی در شهرستان راسک اتفاق افتاد، تسلیت گفت.

در پیام احمد وحیدی به سردار احمد رادان آمده است که مردم ایران شاهد هستند که فراجا در طول دوران خدمت پرافتخار خود به عنوان جانفدای ملت در راه امنیت، آرامش و پاسداری از حریم و کیان این آب و خاک، مغضوب دشمنان ایران بوده و در این راه شهدای زیادی تقدیم کرده است.

تروریست‌های راسک ایرانی بودند یا خارجی؟

فوری/ اسامی شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان اعلام شد

جزئیات حمله تروریستی به مقر انتظامی در سیستان و بلوچستان به روایت یک مقام امنیتی /۱۱ نفر به شهادت رسیدند/ در راسک چه خبر است؟

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار فرماندهی محترم کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران سرتیپ پاسدار احمد رادان، شهادت جمعی از دلاور مردان و سبز قامتان فراجا توسط گروههای تروریستی تسلیت عرض می کنم.

فراجا در طول دوران خدمت پرافتخار خود به عنوان جانفدای ملت در راه تامین امنیت ، آرامش مردم و پاسداری از حریم و کیان این آب و خاک، شهدای فراوانی تقدیم کرده است و به همین دلیل فراجا مغضوب دشمنان ملت و محبوب مردم است و آحاد ملت، خود را حامی و همراه پلیس می دانند.

تروریست ها و حامیان آنان باید بدانند بی تردید در دستان قدرتمند جان برکفان فراجا و سایر نیروهای اطلاعاتی-امنیتی گرفتار خواهند شد و به اشد مجازات خواهند رسید.

از خدای متعال برای این شهیدان عزتمند و سرافراز علو درجات و برای خانواده عزیز و بزرگ آنها صبر جمیل مسلت دارم.

احمد وحیدی

جانشین فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور فراجا و وزیر کشور»

219215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1848902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =