مثبت بودن بیش از  ۹۹ درصدی پاسخ استعلامات از شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل این شرکت از مثبت بودن بیش از ۹۹ درصدی پاسخ استعلامات از شرکت آب و فاضلاب خبر داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، محمد کریمی گفت: شرکت آبفا همزمان با شروع فعالیت پنجره واحد مدیریت زمین که همان سامانه برنامه کاربردی تبادل استعلامات بین دستگاهی است با فراهم نمودن زیر ساختها و عضویت در این سامانه فعالیت خود را آغاز نمود

مهندس کریمی افزود: برنامه کاربردی تبادل استعلامات ، بین دستگاه‌های حوزه اراضی و املاک از طریق مرکز ملی تبادل اطلاعات (G2G) با هدف تبادل الکترونیکی استعلامات بین دستگاه‌های اجرایی این حوزه که فاقد امکانات لازم فناوری می‌باشند، در نظر گرفته‌شده است.

وی گفت :در این بخش دستگاه‌های اجرایی حوزه اراضی و املاک با برقراری ارتباط وب‌ سرویسی از طریق مرکز ملی اطلاعات نسبت به تبادل اطلاعات بین دستگاهی اقدام می‌نمایند.
کریمی یاد آوری نمود جهت بهره‌مندی دستگاه‌های اجرایی فاقد سامانه تخصصی داخلی برای امکان تبادل اطلاعات از طریق مرکز ملی تبادل اطلاعات، برنامه کاربردی (پنجره واحد) پیش‌بینی گردیده است که دستگاه‌های اجرائی مذکور تا زمان راه‌اندازی سامانه‌های تخصصی خود امکان استفاده از آن را خواهند داشت

مدیرعامل شرکت آبفا گفت :این برنامه سرعت ارائه خدمات به مردم را سریعتر نموده و از مشکلاتی که جهت اجرای طرح های مربوطه برای دستگاه های اجرایی ایجاد می کنند اجتناب می گردد و بیشتر جهت جلوگیری از زمین خواری اجرا شده تا از تخلفات احتمالی پرهیز گردد.

کریمی افزود :تا کنون 219 مورد استعلام در سامانه مذکور به این شرکت ارسال شده که 217 مورد آن فاقد مشکل برای اجرای طرح بودند که پاسخ مثبت داده شده است و فقط 2 مورد دارای تداخل حریمی بوده اند که با این حساب بیش از ۹۹ درصد جواب ها مثبت ارسال گردیده است.

مهندس داریوش خادمی کارشناس پنجره واحد مدیریت زمین شرکت آبفا هم گفت این سامانه در دی ماه سال گذشته راه اندازی شده و متقاضیان باید اطلاعات شخصی ، اطلاعات مالکیت و مستنداتی نظیر نقشه ، موقعیت زمین و... را در سامانه مذکور بارگذاری کنند تا کارشناسان دستگاه های اجرایی نسبت به بازدید و صحت سنجی اقدام و نتیجه استعلام را در سامانه ثبت نمایند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1849832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =