پیش‌بینی وزیر دفاع درباره آینده اسرائیل/ رژیم صهیونیستی کاملاً ساقط می‌شود

سرتیپ آشتیانی در گفتگو شفقنا اظهار کرد: حتماً در آینده نزدیک همه مردم جهان شاهد این خواهند بود که رژیم صهیونیستی کاملاً ساقط می شود.

امیر محمدرضا آشتیانی به تحولات اخیر غزه و عدم تمدید آتش بس اشاره و بیان کرد: چندی پیش آمریکا طرح آتش بس در غزه را وتو کرد و این اقدام آمریکایی ها نشان دهنده این است که از همه طرف، همه راهها به روی آنها بسته است و یک شکست سنگین خورده اند و دیگر هیچ اعتباری برایشان در دنیا باقی نمانده است.

سرتیپ آشتیانی ادامه داد: وقتی یک کشوری به اوج بن بست ها می رسد، دست به اقدامات این چنینی می زند و در مقابل کل دنیا می ایستد و وتو می کند. آمریکایی ها می دانند که وتو آتش بس در

حوزه سیاسی و سایر بخش ها چه تبعات سنگینی برایشان دارد از سوی دیگر وقتی آمریکا با چنین اقداماتی مردم منطقه را تحریک کنند، قطعاً آسیب بیشتری خواهند دید.

هشدار نظامی ایران به آمریکا: دریای سرخ منطقه ماست /قطعا کسی نمی تواند در آن مانور بدهد

وی گفت: درباره روند آینده معتقدم که اقدامات آمریکا سبب می شود که در ابعاد مختلف آسیب های بیشتری ببیند.

وی توضیح داد: آمریکا هم حامی تروریست است و هم تسلیح کننده تروریست هاست و هم به نا امنی جهانی دامن می زند، این مسایل در اذهان همه کشورها و مردم اثبات شده بنابراین شاید آنچه ما پیش بینی می کردیم که رژیم صهیونیستی ممکن است تا چند سال آینده ساقط شود، اما با اقداماتی که آمریکا و حامیانش در مسیر تحولات غزه مرتکب می شوند، سقوط رژیم صهیونیستی را نزدیک تر می کنند.

وزیر دفاع تأکید کرد: حتماً در آینده نزدیک همه مردم جهان شاهد این خواهند بود که رژیم صهیونیستی کاملاً ساقط می شود.

سرتیپ آشتیانی گفت: آمریکا و حامیانش در برابر آتش بس در غزه مقاومت می کنند به این دلیل که هیچ دستاوردی نداشتند. اگر رژیم صهیونیستی و آمریکایی ها کوچک ترین دستاوردی داشتند، سریعاً

آتش بس را دنبال می کردند، اما چون دستاوردی نداشتند، در باتلاقی که قرار گرفتند، دست و پا می زنند.

۲۱۹۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1850297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =