تظاهرات در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین گفت: تظاهرات در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، اول دی ماه پس از اقامه نماز جمعه با حضور مردم قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسن شهسواری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در قتل عام مردم مظلوم غزه و کشتار بی‌رحمانه زنان وکودکان بی دفاع غزه گفت: این تظاهرات پس از اقامه نماز جمعه اول دی ماه با حضور حماسی و با شکوه مردم فهیم و مومن استان قزوین برگزار و جنایات اسرائیل را محکوم خواهند کرد.

او افزود: این تظاهرات در قزوین از مسجدالنبی تا میدان آزادی و در سایر مراکز شهرستان‌ها وشهرها نیز از مقابل میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهسواری گفت: رژیم اشغالگر صهیونیستی حملات وحشیانه و ددمنشانه خود را به نوار غزه، شدت بخشیده و با بمباران هوایی و توپخانه ای به مردم مظلوم و مقاوم غزه تعداد زیادی از کودکان و زنان و مردم غیرنظامی را به شهادت رسانده و به خاک و خون می‌کشد و با بی‌رحمی تمام خانه‌ها را بر سر آن‌ها خراب می‌کند و به نسل‌کشی خودش در غزه و فلسطین ادامه می‌دهد.

این مسئول ادامه داد: برای حمایت از مردم بی پناه و مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات بی شرمانه اسرائیل کودک‌کش، مردم قزوین و سایر شهرستان‌های استان روز جمعه اول دی ماه پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین در بخش پایانی سخنان خود از عموم مردم این استان برای حضور حماسی در این مراسم دعوت به عمل آورد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1850460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =