معاون استاندار چهارمحال و بختیاری: ۹ دی یادآور بصیرت ملت ایران است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حماسه مردم در سالروز ۹ دی‌ماه ۱۳۸۸ یادآور بصیرت، پایداری و ایستادگی ملت ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، محسن حسین‌میرزایی با اشاره به همزمانی هفته بصیرت با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) تأکید کرد: حضرت صدیقه طاهره (س) سمبل مقاومت، ایستادگی، پایداری و باعث پویایی اسلام شد.

حسین‌میرزایی با اشاره به تقارن ۲ مناسبت مهم ۹ دی‌ماه با میلاد ام‌ابیها (س)افزود: تقارن این مناسبت‌ها باعث شده که امسال برنامه‌های محتوایی با شکوه و اثرگذاری طراحی و اجرایی شود.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین هدف دشمن از ایجاد التهاب و نااُمیدی در بین مردم در این شرایط، ضربه‌زدن به انتخابات یازدهم اسفند است.

وی یادآور شد: این در حالی است که در این مدت هر جا نیاز به حضور پرشور مردم در صحنه بوده است این ملت با شور، شعور و بصیرت لازم در صحنه حاضر شده‌اند که تشییع با شکوه شهدای گمنام با حضور مردم، تنها نمونه‌ای از این پشتیبانی و بصیرت ملت است.

حسین‌میرزایی تأکید کرد: به همین دلیل سمت و سوی برنامه‌های هفته بصیرت باید به سمت بصیرت‌افزایی، آگاهی‌بخشی و تدوین کارهای تبیینی به‌خصوص برای نسل جوان باشد.

وی افزود: همچنین استفاده از سخنرانان با محور مسائل جوانان مانند ضرورت‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1850724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =