برگزاری اولین رویداد استارت آپی حل مساله روستایی در قزوین

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: اولین رویداد استارت آپی حل مساله روستایی استان قزوین در جریان اجرای تکام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ لیلا غریب، مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین با اشاره به برگزاری اولین رویداد استارت‌آپی حل مساله روستایی استان قزوین با همکاری خانه خلاق و نوآوری پارک علم و فناوری، اظهارکرد: این رویداد با حضور ۳۰نفر از دهیاران منتخب استان و با هدف حل مسائل و مشکلات روستایی برگزار شد.

او افزود: مشکلات فعلی در سطح روستاها موجب مهاجرت از روستا به شهر شده است، در این رویداد تلاش شده با استفاده از نظرات تخصصی نخبگان روستایی و دهیار مسائل و مشکلات روستا احصا شود و راه حل برون رفت از مشکلات توسط همین افراد و نخبگان روستایی به دستگاه‌های اجرایی ارائه شود.

غریب گفت: دستگاه‌های اجرایی همواره در کنار مردم هستند و برای حل مشکلات کمک می‌کنند؛ برای حل دیگر مشکلات روستا نیز باید ایجاد گفت‌وگوی صمیمانه در مورد مسائل روستا بین دهیاران، مردم روستا و دستگاه‌های اجرایی شکل بگیرد تا همگی فهم مشترکی از موضوع پیدا کنند.

این مسئول ادامه داد: در این رویداد که با هدف ترویج فرهنگ نوآوری در میان دهیاران و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، ۸تیم در سه حوزه اصلی محیط زیست روستا، مدیریت روستا و عوامل مهاجرت از روستا به حل مساله و رقابت پرداختند.

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین اظهارکرد: این رقابت با همراهی و راهنمایی متخصصین کسب و کار و نمایندگان مطلع دستگاه‌های اجرایی همراه بود و در پایان داوری ایده‌ها صورت گرفت و از سه تیم برتر تقدیر به عمل آمد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1851861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =