رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی:جنگ را به حماس باختیم

ایرنا نوشت: رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفت: اسراییل جنگ علیه حماس را باخته است و تنها موفقیتی که در این زمینه حاصل خواهد شد، برکناری «بنیامین نتانیاهو» از نخست وزیری است.

به نقل از شبکه هفت رژیم صهیونیستی، «دان حالوتس» رئیس سابق ستاد ارتش این رژیم در سخنانی در جمع فعالان مخالف کابینه کنونی رژیم اسرائیل افزود: چشم اندازی از پیروزی در جنگ با حماس وجود نخواهد داشت، زیرا تنها چشم اندازی که وجود دارد شکست رژیم با یک هزار و ۳۰۰ کشته، ۲۴۰ اسیر و ۲۰۰ هزار صهیونیستی است که از سرزمین های اشغالی فرار کرده اند.

وی افزود: برای من تصور پیروزی، زمانی است که این بنیامین نتانیاهو از قدرت (نخست وزیری) برکنار شود.

حالوتس در عین حال وقوع جنگ داخلی در سرزمین های اشغالی فسلطین پس از جنگ غزه را پیش بینی کرد و گفت: شورشیان «بن غفیر» امروز به شدت مسلح هستند.

سخنان رئیس سابق ستاد رژیم اشغالگر اسرائیل به شدت از سوی شرکت کنندگان مورد تشویق قرار گرفت.

وی ادامه داد: این چشم انداز پیروزی است (برکناری نتانیاهو) که به زودی محقق می شود و چیزی که ما نیاز داریم اینکه کل صهیونیست ها و میلیون ها صهیونیست دیگر در داخل سرزمین های اشغالی را [از این موضوع] آگاه کنیم.

«اسحاق بریک» ‌ مسئول سابق بخش شکایات نظامیان در ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل نیز تصریح کرد که ارتش رژیم صهیونیستی تصویر نادرستی از تلفات حماس در نوار غزه به صهیونیست ها ارائه می‌کند که تصویری خلاف واقعیت است.

بریک با بیان اینکه در مقایسه با تبلیغات سخنگوی ارتش، تلفات حماس ناچیز است، افزود: آنچه در غزه اتفاق می افتد و به عنوان پیروزی ارتش تبلیغ می شود، فاصله دارد و بهتر است در ارائه آن خودداری شود.

وی اظهار داشت که ارتش اسراییل از رسانه ها برای افزایش حملات خود به نوار غزه سوء استفاده می کند و این جنگ، بیشترین پوشش رسانه ای را نسبت به سایر جنگ ها از زمان تاسیس رژیم صهیونیستی در ۷۵ سال گذشته داشته است.

سخنان این رییس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در حالی بیان می شود که صداهای اعتراض به اغراق مقامات رژیم صهیونیستی در مورد دستاوردهای ارتش رژیم اشغالگر در جنگ علیه ساکنان غزه با توجه به خسارات واقعی که از مقاومت فلسطین در میدان نبرد متحمل می شود هر روز بلندتر می شود.

مقامات رژیم صهیونیستی از نخست وزیر گرفته تا وزیر جنگ، رئیس ستاد مشترک ارتش و سخنگوی آن طی روزهای گذشته برای اقناع صهیونیست ها از نابودی حماس و بازگشت اسرای این رژیم سخن گفته اند، اما در عمل ضربات مهلکی را از نیروهای مقاومت دریافت کرده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی به طور رسمی تاکنون به کشته شدن ۴۹۸ نظامی و افسر خود از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی اذعان کرده است.

اقدام ارتش رژیم صهیونیستی در اعلام قطره چکانی آمار تلفات خود، به علت شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر در سطح داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام می‌گیرد.

در همین حال، به گزارش رسانه‌های صهیونیستی آمار زخمی‌هایی که ارتش اسرائیل اعلام می‌کند با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند اختلاف زیادی دارد.

یک نظامی صهیونیست که اخیرا از جنگ غزه بازگشته با انتشار فیلمی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی با رد آمار تلفات ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ غزه، از هلاکت ۳ هزار نظامی صهیونیست و همچنین زخمی شدن ۱۱ هزار نظامی دیگر خبر داد، خبری که برخی از منابع صهیونیستی نیز آن را تایید کرده اند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1853601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =