پارس توریسم نوشت:

در حالی که براساس اخبار رسمی، جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان به خوبی و خوشی در حال برگزاری است، اما جدیدترین اخبار حاکی از آن است که این جشنواره قدیمی این روزها با حاشیه‌های بی‌سابقه مواجه شده است.
براساس اخباری که حتی رسانه‌های نزدیک به دولت نیز آن را منتشر کرده‌اند، هنگامی که قرار بوده هنرمندان و خبرنگاران و مهمانان جشنواره در هتل کوثر اصفهان مستقر شوند اوضاع بی‌سروسامان هتل و بلاتکلیفی هنرمندان حاضر در هتل باعث شده جمعیت بسیاری مقابل پیش‌خوان پذیرش هتل بایستند که درمیان آن‌ها چهره‌هایی چون محمدرضا شریفی‌نیا، احمد نجفی، حسین یاری، سید‌جواد هاشمی و... دیده می‌شدند.
درادامه احمد نجفی با فریادهای خود، صدای اعتراض خود را رساتر از گذشته به گوش مسئولان جشنواره رساند. نجفی فریاد‌زنان می‌گفت: «من گدایی جشنواره را نمی‌کنم. چهار ساعت است من و بچه‌هایمان اینجا منتظریم تا به ما اتاقی برای اقامت بدهید. جشنواره‌تان ارزانی خودتان، برای من یک ماشین بگیرید تا به تهران برگردم.»
نجفی هتل را با همین فریادها ترک کرد و رفت. چند دقیقه بعد سجادپور به هتل آمد تا به وضعیت رسیدگی کند. دادهای احمد نجفی و حضور سجادپور باعث شد دیگر هنرمندان و خبرنگاران و مهمانان خیلی سریع اتاق‌هایی برای اقامت خود دریافت کنند و به وضعیت‌شان رسیدگی شود.

5858
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 185388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهماننوازي اصفهاني IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
    0 3
    بالاخره نجفي ماند يا برگشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • نیش IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
    11 0
    اقای نجفی که سنگ سازمان سینمایی را به سینه می زنند و در جلسات دولتی ها مشارکت دارند باید استانه ی تحملشان به خاطر این جور ناهماهنگی ها ی یک جشنواره سینمایی بیشتر باشد
    • بدون نام IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
      1 0
      و البته ايشان خودشان در جمع ياران نزديك به دولت هستند. و بسيار انتظار داشتند كه با اولين فيلمشان "فيتيله و ماه پيشوني" بتوانند، اعتبار كسب كنند و همه برايشان دولا راست شوند.
  • همایون IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
    6 4
    ببخشید.....آقای نجفی تا حالا چند کار کودک در کارنامه شان دارند؟!!!!!!..یا شریفی کیا؟!!!!!!....اصولا چقدر لیست مهمانان گرامی با سینمای کودک تطبیق دارد؟!!!... حالا با این توضیح داد و هوار رو کی توجیه میکنه؟!!!!!
  • بدون نام IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
    22 4
    خوبه اینا هم باید یاد بگیرن تو صف بایستند.
  • بدون نام IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
    5 2
    بابا اینجا ایرانه.هنو نفهمیدی؟همینجوریه دیگه اصفهان و تهران و علی گودرزم نداره.
  • بدون نام IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    2 0
    به آقای همایون مهمانانی که اسامی شان در خبر آمده همه در این جشنواره فیلم داشتند. احمد نجفی به عنوان تهیه کننده فیلم فیتیله و ماه پیشونی و شریفی نیا هم به عنوان مجری طرح فیلم آهوی پیشونی سفید به جشنواره رفته بودند. لطفاً زود قضاوت نکنید.