اردوی تمرینی تیم فوتبال مس کرمان در جزیره کیش به تلخ ترین شکل ممکن پایان یافت.

در جریان بازی دوستانه مس برابر یکی از تیم های دسته سه ای کیش بیژن کوشکی در یک صحنه در جریان بازی چنان با بازیکن تیم میزبان برخورد کرد که پس از آن صدای فریادهای دلخراش او تمام فضای استادیوم را پر کرده بود. کوشکی که از درد به خودش می پچید از همان جا مستقیم راهی بیمارستان شد تا مشخص شود مصدومیت او خیلی جدی تر از این حرف ها بوده است. هرچند مداوای اولیه فقط برای کاهش درد مدافع تیم مس انجام شده است اما ظاهرا پزشکان در معاینات اولیشان برروی پای این بازیکن به او می گویند پارگی رباط های پای او به حدی است که حداقل تا پایان فصل باید با فوتبال خداحافظی کند. هرچند برخی دیگر از پزشکان هم معتقد بودند شدت آسیب دیدگی به گونه ای است که کوشکی با توجه به سن و سالش باید برای همیشه از فوتبال خداحافظی کند!
البته بدشانسی های این تیم در اردوی کیش به همین جا ختم نشده و فرشاد قدیری دروازه بان دوم مس هم در جریان یکی از تمرینات به گونه ای مصدوم می شود که حداقل تا یک ماه او را خانه نشین خواهد کرد. مسئله ای که ناراحتی شدید چیرو را به همراه داشت. او حالا باید بیشتر به آماده سازی آرمان شهداد نژاد برای نفر دوم دروازه اش توجه داشته باشد.
تلفات تیم مس در این اردو به همین جا بسنده نشد و ظاهرا مجید خدابنده لو دیگر بازیکن تیم مس هم در این اردو با مشکلاتی مواجه شده است. ظاهرا او در اردوی کیش به شدت نظر بلاژویچ را به سمت خود جلب کرده بود و مربی تیم مس با توجه به انگیزه های او تصمیم داشت بیشتر از این بازیکن استفاده کند. اما در یک جلسه تمرین خدابنده لو از تنبیه بلاژویچ مبنی بر دویدن دور زمین امتناع می کند تا سرمربی مسی ها او را از تمرینات تیم اخراج کند و تا اطلاع ثانوی او را از بازگشت به تمرینات منع نماید.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 185421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =