دبیر شورای نگهبان از فعالیت فتنه‌گران و گروه‌های انحرافی و حضورشان با پول و زور برای حضور در انتخابات مجلس نهم خبر داد.

 به گزارش خبرآنلاین، آیت‌الله احمد جنتی در مراسم یادواره سردار سرلشکر مهدی زین‌الدین، سرداران و 6 هزار شهید استان قم که جمعه شب ‌در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) برگزار شد، ادامه داد: انحرافیون که با پول و زور زیاد بوجود آمده‌اند هستند، دیگرانی هم هستند که مخالف نظام و انقلاب و ولایت فقیه‌اند و می‌خواهند وارد مجلس شوند؛ اما چه کسی باید در این صحنه پیش بیفتد و مردم را روشن کند تا کسانی به مجلس روند که ولی فقیه و امام را با دل و جان قبول داشته باشند و با فساد مبازره کنند و برای درد مردم مرهم باشند.  
وی افزود: مردم ما آگاهی دارند و هرکجا فراخوان شدند به صحنه آمدند و آتش‌ها را خاموش کردند که نمونه بارز آن 9 دی 88 بود که بعد از آن دشمن فهمید که شکست خورده و عقب‌نشینی کرد. ای برادران هرچه می‌توانید هوشیاری، حضور در صحنه‌ها و دشمن‌شناسی خودتان را بیشتر کنید و با فریب‌کاری‌ها مقابله کنید تا خدای ناکرده کسانی ناخواسته و از روی غفلت مانند فتنه سال 88 در دام فتنه گران نیفتند و انشاء‌الله این انتخابات را به سلامت پشت سر گذاشته و برگ زرین دیگری به افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی بیفزاییم.
گزیده سخنان وی را به نقل از فارس بخوانید:
·         چرا در زمان صدر اسلام حضرت علی(ع)‌ خانه‌نشین شد و نتوانست حکومت الهی را در زمین برپا کند ولی امروز ولایت فقیه در برابر تمام دشمنی‌ها و کینه‌توزی‌ها ثابت قدم ایستاده و دشمنان نتوانستند ولی فقیه را خانه‌نشین کنند؟
·         روحانیت و حزب‌الله ارکان اساسی استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران هستند. روحانیت و تربیت‌شدگان حوزه‌های علمیه برای رفع شبهات و تبیین نظام جمهوری اسلامی به میان مردم رفتند و پاسخ سؤالات آنها را دادند و تا امروز نیز در تمام صحنه‌های کشور به خوبی ایفای نقش کرده و حضور داشته‌اند.
·         حزب‌الله به عنوان دومین عامل استحکام نظام جمهوری اسلامی در بسیج و سپاه جلوه می‌کند‌ و در بعد نظامی و پشتیبانی از انقلاب اسلامی گام‌های موثر و اساسی را برداشت و نیروهای حزب‌الله برای حفظ این نظام و انقلاب جان برکف سینه سپر کردند و با دست خالی مقابل دشمنان جهانی ایستادند و به پیروزی رسیدند. اگر این دو جریان در صدر اسلام بودند علی(ع) خانه‌نشین نمی‌شد و اگر اینها در نظام ما وجود نداشت، همان می‌شد که اول اسلام شد، یعنی امام خانه‌نشین می‌شد و یارانش نیز کشته می‌شدند.
·         از ابتدا کسانی مانند بنی صدر بودند که با سپاه مخالف بودند. امروز هم آن دشمنان هستند و بیکار ننشسته‌اند، فتنه‌گرها سرجایشان هستند و جریان‌های مختلف همه در حال کار هستند و مشکلات هم فراوان است ولی این دو جریان به حول الهی ایستاده‌اند و خدا هم به وسیله آنها اسلام را حفظ می‌کند.
·         آمریکا به بهانه اینکه ایران می‌خواسته فلان سفیر را ترور کند علیه‌ ما صف‌آرایی کرده و ایران را تهدید کردند ولی مسئله جالب اینجاست که همین آمریکا با وقاحت ایستاده و می‌گوید نمی‌توانیم سپاه را مغلوب کنیم و باید فرماندهان آن از جمله سردار سلیمانی را ترور کنیم.
·          من کیفر خواستی را علیه سپاه برای آمریکا آماده کرده‌ام. جرم اصلی آنها تاسی به غدیر و عاشوراست، چرا که از علی (ع) و حسین(ع) الگو می‌گیرند، ایثار و فداکاری و جهاد در راه خدا می‌کنند، از مرگ نمی‌ترسند، شهادت‌طلب هستند و به دنیا پشت پا زدند. آنها سرسپرده به آستان ولایت فقیه هستند و از انقلاب و اسلام دفاع کرده و‌ با مفسدین مبارزه می‌کنند و با حداقل زندگی می‌سازند و دنبال تجملات و مادیات نیستند.  جرمشان این است که در داخل و خارج، دشمن تحرکاتشان را رصد می‌کرده اما آنان با توطئه‌های دشمنان مقابله می‌کنند و نمی‌گذارند نقشه‌های آنها عملی شود.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 185537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناظر تنها IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
    1 0
    هیچ کس هیچ نظری ندارد...