نیروهای مقاومت تانک‌ها و پهپاد اشغالگران را شکار کردند

ایرنا نوشت: گردان‌های شهید عزالدین القسام با اعلام اینکه یک پهپاد ارتش اشغالگر را در شرق غزه سرنگون کرده و پهپاد دیگری را در مرکز این شهر به کنترل درآورده است، از منهدم کردن چندین تانک و خودروی نظامیان اشغالگران صهیونیست در دیگر عملیات‌های خود خبر داد.

به گزارش رسانه های فلسطینی، گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کردند: در عملیات مشترکی با گردان های مجاهدین توانستند یک پهپاد شناسایی اشغالگران از نوع هیرمز ۹۰۰ را با استفاده از یک راکت ضد هوایی در شرق غزه سرنگون کنند.

گردان های القسام همچنین در عملیات دیگری، یک پهپاد صهیونیستی دیگر را در هنگام انجام عملیات در جنوب شهر غزه به کنترل درآورد.

این گروه مقاومت فلسطین همچنین یک تانک اشغالگران در محله شیخ عجلین در شهر غزه را با استفاده از یک راکت الیاسین ۱۰۵ هدف قرار داد و مهدم کرد.

گردان های القسام در عملیات دیگری محل تجمع ماشین آلات جنگی و نیروهای نظامی اشغالگران در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه را با خمپاره هدف قرار داد.

القسام همچنین در عملیات مشترک با سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، خودروهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شرق محله التفاح و الدرج را با خمپاره هدف قرار داد.

این نیروی مقاومت فلسطین در عملیات دیگری با شلیک چند خمپاره مقر فرماندهی و تجمع نیروهای اشغالگر را در شرق منطقه جبل الریس مورد حمله قرار داد.

سرایا القدس نیز اعلام کرد نیروهایش توانسته اند دو نیروی نظامی اشغالگر را در خط مقدم در شمال اردوگاه البریج هدف قرار دهند که بر اثر آن یکی از نیروهای مذکور به هلاکت رسیده و نیروی دیگر نیز زخمی شده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1856447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =