جبهه اصلاحات در انتخابات اسفندماه حضور مشروط خواهد داشت؟/ جواد امام اظهارات مرعشی را تایید نکرد

ایلنا نوشت: سخنگوی جبهه اصلاحات ایران ضمن اعلام خبر تصویب کلیات راهبرد انتخاباتی اصلاح طلبان در جلسه اخیر مجمع عمومی این جبهه، تأکید کرد که هنوز در خصوص نحوه حضور در انتخابات اسفند ماه تصمیمی گرفته نشده است.

جواد امام، سخنگوی جبهه اصلاحات ایران درمورد اظهارات دبیرکل حزب کارگزاران مبنی بر این که جبهه اصلاحات از گزینه حضور مشروط در انتخابات استقبال کرده و قرار است تصمیم نهایی درباره آن اخذ شود، گفت: ضمن احترام به آقای مرعشی، اساسا هیچ بحثی در ارتباط با شرکت در انتخابات در جلسه اخیر جبهه اصلاحات مطرح نشده است. موضوعی که در دستور کار جبهه اصلاحات قرار گرفت، کلیات راهبرد انتخاباتی جبهه اصلاحات بود. علی‌القاعده کلیات این راهبرد هم به تصویب رسید. با توجه به نظراتی که احزاب عضو جبهه اصلاحات داشتند، قرار شد نظرات و اصلاحات احتمالی در جلسات بعدی مورد بررسی و نهایی‌ شدن قرار بگیرد.

سخنگوی جبهه اصلاحات افزود: هیچ تصمیم‌گیری و برنامه‌ای که به موضوع نحوه مشارکت در انتخابات مربوط باشد فعلا اتفاق نیفتاده و آقای مرعشی نظرات خودشان را داشتند. اگر قرار بر این باشد که جبهه اصلاحات تصمیمی بگیرد، بر اساس اطلاعیه، بیانیه یا صحبت‌هایی که رئیس جبهه اصلاحات و سخنگو خواهند داشت، اعلام می‌شود و در جلسه اخیر جبهه اصلاحات هیچ تصمیمی در این‌خصوص گرفته نشده است.

ردصلاحیت حشمت الله فلاحت پیشه و یک نماینده منتقد دولت /نماینده سیلی زننده به سرباز تایید صلاحیت شد

جواد امام در پاسخ به این سوال که آیا دو پیشنهاد عدم مشارکت یا مشارکت مشروط در انتخابات در جلسه مطرح شده است، گفت: به هیچ وجه. در جلسه اخیر، موضوع راهبرد انتخابات مطرح شد. درباره برنامه‌ای که دال بر مشارکت مشروط یا عدم‌مشارکت باشد بحثی نشد. به این موضوع بعد از نهایی شدن راهبرد انتخاباتی جبهه اصلاحات پرداخته می‌شود تا نحوه ورود به انتخابات آتی چگونه باشد و چه تصمیمی گرفته شود. آن چیزی که مورد تصویب قرار می‌گیرد، باید واجد شرایط حداکثر نظرات باشد و هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است.

219218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1857003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =